Voiko sylinterihelmassa olevaa halkemaa paikata esim epox steel weld massalla, vai onko parempia vaihtoehtoja? Uskaltaako laittaa ollenkaan kiinni että meneekö helma moottorin käydessä halki kokonaan?
Vastaukset 6
- Anonyymi
Ymmärtääkseni noita korjataan messingillä tai hopealla juottamalla, ei millään massoilla.
Massan kanssa voi olla riskinä, että hajoaa, ja sen jäkeen jälki voi olla rumaakin. Riippuu tietysti että mistä kohtaa se on rikki.- Anonyymi
Halkeamat ovat imupuolen helmassa, yksi halkeama menee keskeltä helmaa suoraan alaspäin noin 1-2mm ja toinen ihan helman oikeassa sisäpuolella olevassa juuressa
- Anonyymi
Itse olen kartan tinannut, vähän oli vaikea projekti mutta onnistui ja on kestänyt.
- Anonyymi
Ei se uusi mäntä niin kallis ole, ettei sitä kannattaisi ostaa haljenneen tilalle.
- Anonyymi
Uuden sylinterin kanssa, tietysti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2371054Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "222815- 69696
- 56648
- 64566
- 87566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237499