Kallutallin terrorisointi

Anonyymi-ap

Voiko raahessa olla enään turvassa@€;€,!,&,,@,! Kallugarragen jengi tekee aluevaltauksi ja kaduilla liikkuu pelko reviiritaisteluistA. Onko kukaan turvassa enään? Onko poliisi avuton tuohon tuohuun? Mikä ratkaisuksi levottomuuksiin? Pirttiin lukittautua sisään ja katsoa verhojen välistä milloin tulee uusia territory valtauksi. Vapiskaa kaikki päivä on koittanut!

31

1248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ennen pitäny tätä vakavana uhkana mutta jotaki reviiri juttuja niillä nyt alkanu olemaan, ei tiiä millon se lähtee

• Anonyymi

Mikä ihmeen alue valtaus? XD Mä menen ainakin sinne minne haluan, ei voisi vähempää kiinnostaa hikiset merkkaukset.

• Anonyymi

Nevöhööd. Eikä voisi vähempää kiinnostaa räkikset. Vähän, kun karjaisee, niin näillä tulee löysät housuun.

• Anonyymi

Jengi, naurettavaa 🤣

• Anonyymi

Nää on umpi hörhöjä ja naurettavia. Tekevät itsestä niin naurettavan, että tulee oikein myötähäpeä. Kuka täysi päinen oikeasti rikkoo omaa autoa ja hyppii sen päällä. Niinpä, ei kukaan.

• Anonyymi

Kaiken maailman Mikki-Hiiret uhoaa ja leikkii gansta juttuja. Herättävät vain säälin sekaista hilpeyttä

• Anonyymi

Läkä on presidentti. Nii.

• Anonyymi

Tuon eka kirjoituksen täytyy olla itse gallu!!!! Lapsellista meininkiä.

• Anonyymi

Lapsiahan ne onkin ja ei ole pakko kasvaa niinsanotusti aikuiseksi jos ei halua.
      Ne kai kasvoi aikuiseksi ei ne enää mua moikkaakkaan, mä en kai ikinä, taida aikuiseksi kasvaa enkä sitä halua..

• Anonyymi

ON NIIIN PAHA ÄÄÄNISIÄ AUTOJA KALU POJILLA ETTÄ KUULLUU PAHASTI TÄNNE PIRTTIPOLULULLE! PIRTTIPOLKU EI OLE KAUKANA JA SILTIKIN KUULUU

• Anonyymi

Pitäisiköhän ympäristöviranomaisen käydä kartoittamassa jalluskaraken ympäristö, ettei vaan autonraadoista vuoda öljyä ympäristöön? Se on paha juttu se.

• Anonyymi

Hah han mikä vitsi.raahen ympäristö tarkastajat ovat itse vaaraksi ympäristölle ja ei ne mistään tiedä tai välitä kun ovat lestamafiaa.ettekö tienneet.

• Anonyymi

Miten veli sepi, ssab, rapalanpapat yms rutimus ja autonkorjuutuskoijarit?

• Anonyymi

Kovempi kuin rutimus ja blue öysterclub yhteensä!!!! T. Kalu

• Anonyymi

Niin kauan ku te kaikenlaiset rääpäleet tarvitte jotain jengejä tai muita porukoita eli isoja kaveri porukoita että uskallatte uhota ja riehua nii kyllä te ootte kaikki melko ämmiä ja nynnyjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kauan ku te kaikenlaiset rääpäleet tarvitte jotain jengejä tai muita porukoita eli isoja kaveri porukoita että uskallatte uhota ja riehua nii kyllä te ootte kaikki melko ämmiä ja nynnyjä.

Niinhän se menee, joukolla kovia ja yksin pelkureita..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se menee, joukolla kovia ja yksin pelkureita..

Moi. Oon varapressa ja oomme aika kovia**

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi. Oon varapressa ja oomme aika kovia**

Moi oon juke jukka.k oon ohramallas ystävä ja haluan mamman tykö.

• Anonyymi

Minä en pelkää mitään kallutallin tillintallin penikoita.annan turpaan jos tielle sattuvat.

• Anonyymi

Joo anna vaan, tuollaiset ansaitsevat sen.

• Anonyymi

Ota pois myös värikynät, etteivät lapsukaiset sotke paikkoja tai anna heille piirrustus paperia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota pois myös värikynät, etteivät lapsukaiset sotke paikkoja tai anna heille piirrustus paperia.

Kuulemma laitetaan pakkopaidat ja suviseuroihin ultraukseen..

• Anonyymi

PIRTTIPOLULLA PAHA ÄÄNISIÄ AUTOJA!!! ONKO KALUKARAKE KÄYNY TÄÄLÄ AJELEE???!!!

• Anonyymi

onko pirttipolulle rauha saatu!?&?&?@ Asialla täytyy meidän kansalaisten tehdä jotain!?’ Berkeleen öykkärit!! Onko Gallutallin Bressalle tullu löyset housuun!?’vlh vastaa teosta kuin aikuiset ihmiset stna;&;&;&&@”( Veljet hyvät rauha pitää saada ja bresidentti kuriin!! Äidit ja isät puolustelee garragea€;€; Meidän pojag ei tee vääryyksiä heitä kiusataan!?’cnck onko vanhemmat mukana tässä!,!,!,

• Anonyymi

Tänä päivänä kaikkien Raahelaisten rellestävien kersojen vanhemmat on mukana jossain hämrä hommisa.

• Anonyymi

Tämä kalluhommahan on täysi vitsi, niin miksi nyt ihmiset innostuu kirjoittelemaan tämmöisestä hommasta, mikä ei edes ole mitään. paljon turhaa tyhjästä.

• Anonyymi

Kallu kovempi kuin blue öysterclub ja rutimus yhes kalsaris!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kallu kovempi kuin blue öysterclub ja rutimus yhes kalsaris!!!

Kallu on varmasti lähempänä blueoisteria kuin mitään muuta 😂

• Anonyymi

Miksi nahkaliivimiehiltä puuttuu nahkahattu? T.kallu

• Anonyymi

Kallugaragen porukka alkanut huumeita vetämään! sitten jostain netflix leffoista keksitään huumepäissään aluevaltaukset ja oma autokin särketään kun aivot KÄRVÄHTÄNEET!

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa, kalluhan on täysi vitsi joka mennyt jo liian pitkälle...

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      359
      3925
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      25
      2557
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      2050
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      501
      1716
    5. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1685
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      51
      1644
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      301
      1586
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1364
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1166
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      21
      1134
    Aihe