Kallutallin terrorisointi

Anonyymi-ap

Voiko raahessa olla enään turvassa@€;€,!,&,,@,! Kallugarragen jengi tekee aluevaltauksi ja kaduilla liikkuu pelko reviiritaisteluistA. Onko kukaan turvassa enään? Onko poliisi avuton tuohon tuohuun? Mikä ratkaisuksi levottomuuksiin? Pirttiin lukittautua sisään ja katsoa verhojen välistä milloin tulee uusia territory valtauksi. Vapiskaa kaikki päivä on koittanut!

31

1296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ennen pitäny tätä vakavana uhkana mutta jotaki reviiri juttuja niillä nyt alkanu olemaan, ei tiiä millon se lähtee

• Anonyymi

Mikä ihmeen alue valtaus? XD Mä menen ainakin sinne minne haluan, ei voisi vähempää kiinnostaa hikiset merkkaukset.

• Anonyymi

Nevöhööd. Eikä voisi vähempää kiinnostaa räkikset. Vähän, kun karjaisee, niin näillä tulee löysät housuun.

• Anonyymi

Jengi, naurettavaa 🤣

• Anonyymi

Nää on umpi hörhöjä ja naurettavia. Tekevät itsestä niin naurettavan, että tulee oikein myötähäpeä. Kuka täysi päinen oikeasti rikkoo omaa autoa ja hyppii sen päällä. Niinpä, ei kukaan.

• Anonyymi

Kaiken maailman Mikki-Hiiret uhoaa ja leikkii gansta juttuja. Herättävät vain säälin sekaista hilpeyttä

• Anonyymi

Läkä on presidentti. Nii.

• Anonyymi

Tuon eka kirjoituksen täytyy olla itse gallu!!!! Lapsellista meininkiä.

• Anonyymi

Lapsiahan ne onkin ja ei ole pakko kasvaa niinsanotusti aikuiseksi jos ei halua.
      Ne kai kasvoi aikuiseksi ei ne enää mua moikkaakkaan, mä en kai ikinä, taida aikuiseksi kasvaa enkä sitä halua..

• Anonyymi

ON NIIIN PAHA ÄÄÄNISIÄ AUTOJA KALU POJILLA ETTÄ KUULLUU PAHASTI TÄNNE PIRTTIPOLULULLE! PIRTTIPOLKU EI OLE KAUKANA JA SILTIKIN KUULUU

• Anonyymi

Pitäisiköhän ympäristöviranomaisen käydä kartoittamassa jalluskaraken ympäristö, ettei vaan autonraadoista vuoda öljyä ympäristöön? Se on paha juttu se.

• Anonyymi

Hah han mikä vitsi.raahen ympäristö tarkastajat ovat itse vaaraksi ympäristölle ja ei ne mistään tiedä tai välitä kun ovat lestamafiaa.ettekö tienneet.

• Anonyymi

Miten veli sepi, ssab, rapalanpapat yms rutimus ja autonkorjuutuskoijarit?

• Anonyymi

Kovempi kuin rutimus ja blue öysterclub yhteensä!!!! T. Kalu

• Anonyymi

Niin kauan ku te kaikenlaiset rääpäleet tarvitte jotain jengejä tai muita porukoita eli isoja kaveri porukoita että uskallatte uhota ja riehua nii kyllä te ootte kaikki melko ämmiä ja nynnyjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kauan ku te kaikenlaiset rääpäleet tarvitte jotain jengejä tai muita porukoita eli isoja kaveri porukoita että uskallatte uhota ja riehua nii kyllä te ootte kaikki melko ämmiä ja nynnyjä.

Niinhän se menee, joukolla kovia ja yksin pelkureita..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se menee, joukolla kovia ja yksin pelkureita..

Moi. Oon varapressa ja oomme aika kovia**

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi. Oon varapressa ja oomme aika kovia**

Moi oon juke jukka.k oon ohramallas ystävä ja haluan mamman tykö.

• Anonyymi

Minä en pelkää mitään kallutallin tillintallin penikoita.annan turpaan jos tielle sattuvat.

• Anonyymi

Joo anna vaan, tuollaiset ansaitsevat sen.

• Anonyymi

Ota pois myös värikynät, etteivät lapsukaiset sotke paikkoja tai anna heille piirrustus paperia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota pois myös värikynät, etteivät lapsukaiset sotke paikkoja tai anna heille piirrustus paperia.

Kuulemma laitetaan pakkopaidat ja suviseuroihin ultraukseen..

• Anonyymi

PIRTTIPOLULLA PAHA ÄÄNISIÄ AUTOJA!!! ONKO KALUKARAKE KÄYNY TÄÄLÄ AJELEE???!!!

• Anonyymi

onko pirttipolulle rauha saatu!?&?&?@ Asialla täytyy meidän kansalaisten tehdä jotain!?’ Berkeleen öykkärit!! Onko Gallutallin Bressalle tullu löyset housuun!?’vlh vastaa teosta kuin aikuiset ihmiset stna;&;&;&&@”( Veljet hyvät rauha pitää saada ja bresidentti kuriin!! Äidit ja isät puolustelee garragea€;€; Meidän pojag ei tee vääryyksiä heitä kiusataan!?’cnck onko vanhemmat mukana tässä!,!,!,

• Anonyymi

Tänä päivänä kaikkien Raahelaisten rellestävien kersojen vanhemmat on mukana jossain hämrä hommisa.

• Anonyymi

Tämä kalluhommahan on täysi vitsi, niin miksi nyt ihmiset innostuu kirjoittelemaan tämmöisestä hommasta, mikä ei edes ole mitään. paljon turhaa tyhjästä.

• Anonyymi

Kallu kovempi kuin blue öysterclub ja rutimus yhes kalsaris!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kallu kovempi kuin blue öysterclub ja rutimus yhes kalsaris!!!

Kallu on varmasti lähempänä blueoisteria kuin mitään muuta 😂

• Anonyymi

Miksi nahkaliivimiehiltä puuttuu nahkahattu? T.kallu

• Anonyymi

Kallugaragen porukka alkanut huumeita vetämään! sitten jostain netflix leffoista keksitään huumepäissään aluevaltaukset ja oma autokin särketään kun aivot KÄRVÄHTÄNEET!

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa, kalluhan on täysi vitsi joka mennyt jo liian pitkälle...

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      444
      2979
    2. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      137
      2235
    3. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      129
      2041
    4. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      208
      1304
    5. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      7
      1285
    6. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1243
    7. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      28
      1208
    8. Kuka opettaja, mikä koulu

Minkä koulun opettaja saanut potkut
      Nivala
      8
      1036
    9. Millaiset hiukset kaivatullasi on?

Hiusten pituus, väri, suorat vai kiharat?
      Ikävä
      55
      1009
    10. Ootko miettiny koskaan

Et oot jonkun mielestä ihanista ihanin ❤️
      Ikävä
      37
      765
    Aihe