Voiko raahessa olla enään turvassa@€;€,!,&,,@,! Kallugarragen jengi tekee aluevaltauksi ja kaduilla liikkuu pelko reviiritaisteluistA. Onko kukaan turvassa enään? Onko poliisi avuton tuohon tuohuun? Mikä ratkaisuksi levottomuuksiin? Pirttiin lukittautua sisään ja katsoa verhojen välistä milloin tulee uusia territory valtauksi. Vapiskaa kaikki päivä on koittanut!
Kallutallin terrorisointi
31
1248
Vastaukset
- Anonyymi
En ennen pitäny tätä vakavana uhkana mutta jotaki reviiri juttuja niillä nyt alkanu olemaan, ei tiiä millon se lähtee
- Anonyymi
Mikä ihmeen alue valtaus? XD Mä menen ainakin sinne minne haluan, ei voisi vähempää kiinnostaa hikiset merkkaukset.
- Anonyymi
Nevöhööd. Eikä voisi vähempää kiinnostaa räkikset. Vähän, kun karjaisee, niin näillä tulee löysät housuun.
- Anonyymi
Jengi, naurettavaa 🤣
- Anonyymi
Nää on umpi hörhöjä ja naurettavia. Tekevät itsestä niin naurettavan, että tulee oikein myötähäpeä. Kuka täysi päinen oikeasti rikkoo omaa autoa ja hyppii sen päällä. Niinpä, ei kukaan.
- Anonyymi
Kaiken maailman Mikki-Hiiret uhoaa ja leikkii gansta juttuja. Herättävät vain säälin sekaista hilpeyttä
- Anonyymi
Läkä on presidentti. Nii.
- Anonyymi
Tuon eka kirjoituksen täytyy olla itse gallu!!!! Lapsellista meininkiä.
- Anonyymi
Lapsiahan ne onkin ja ei ole pakko kasvaa niinsanotusti aikuiseksi jos ei halua.
Ne kai kasvoi aikuiseksi ei ne enää mua moikkaakkaan, mä en kai ikinä, taida aikuiseksi kasvaa enkä sitä halua.. - Anonyymi
ON NIIIN PAHA ÄÄÄNISIÄ AUTOJA KALU POJILLA ETTÄ KUULLUU PAHASTI TÄNNE PIRTTIPOLULULLE! PIRTTIPOLKU EI OLE KAUKANA JA SILTIKIN KUULUU
- Anonyymi
Pitäisiköhän ympäristöviranomaisen käydä kartoittamassa jalluskaraken ympäristö, ettei vaan autonraadoista vuoda öljyä ympäristöön? Se on paha juttu se.
- Anonyymi
Hah han mikä vitsi.raahen ympäristö tarkastajat ovat itse vaaraksi ympäristölle ja ei ne mistään tiedä tai välitä kun ovat lestamafiaa.ettekö tienneet.
- Anonyymi
Miten veli sepi, ssab, rapalanpapat yms rutimus ja autonkorjuutuskoijarit?
- Anonyymi
Kovempi kuin rutimus ja blue öysterclub yhteensä!!!! T. Kalu
- Anonyymi
Niin kauan ku te kaikenlaiset rääpäleet tarvitte jotain jengejä tai muita porukoita eli isoja kaveri porukoita että uskallatte uhota ja riehua nii kyllä te ootte kaikki melko ämmiä ja nynnyjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kauan ku te kaikenlaiset rääpäleet tarvitte jotain jengejä tai muita porukoita eli isoja kaveri porukoita että uskallatte uhota ja riehua nii kyllä te ootte kaikki melko ämmiä ja nynnyjä.
Niinhän se menee, joukolla kovia ja yksin pelkureita..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se menee, joukolla kovia ja yksin pelkureita..
Moi. Oon varapressa ja oomme aika kovia**
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi. Oon varapressa ja oomme aika kovia**
Moi oon juke jukka.k oon ohramallas ystävä ja haluan mamman tykö.
- Anonyymi
Minä en pelkää mitään kallutallin tillintallin penikoita.annan turpaan jos tielle sattuvat.
- Anonyymi
Joo anna vaan, tuollaiset ansaitsevat sen.
- Anonyymi
Ota pois myös värikynät, etteivät lapsukaiset sotke paikkoja tai anna heille piirrustus paperia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota pois myös värikynät, etteivät lapsukaiset sotke paikkoja tai anna heille piirrustus paperia.
Kuulemma laitetaan pakkopaidat ja suviseuroihin ultraukseen..
- Anonyymi
PIRTTIPOLULLA PAHA ÄÄNISIÄ AUTOJA!!! ONKO KALUKARAKE KÄYNY TÄÄLÄ AJELEE???!!!
- Anonyymi
onko pirttipolulle rauha saatu!?&?&?@ Asialla täytyy meidän kansalaisten tehdä jotain!?’ Berkeleen öykkärit!! Onko Gallutallin Bressalle tullu löyset housuun!?’vlh vastaa teosta kuin aikuiset ihmiset stna;&;&;&&@”( Veljet hyvät rauha pitää saada ja bresidentti kuriin!! Äidit ja isät puolustelee garragea€;€; Meidän pojag ei tee vääryyksiä heitä kiusataan!?’cnck onko vanhemmat mukana tässä!,!,!,
- Anonyymi
Tänä päivänä kaikkien Raahelaisten rellestävien kersojen vanhemmat on mukana jossain hämrä hommisa.
- Anonyymi
Tämä kalluhommahan on täysi vitsi, niin miksi nyt ihmiset innostuu kirjoittelemaan tämmöisestä hommasta, mikä ei edes ole mitään. paljon turhaa tyhjästä.
- Anonyymi
Kallu kovempi kuin blue öysterclub ja rutimus yhes kalsaris!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kallu kovempi kuin blue öysterclub ja rutimus yhes kalsaris!!!
Kallu on varmasti lähempänä blueoisteria kuin mitään muuta 😂
- Anonyymi
Miksi nahkaliivimiehiltä puuttuu nahkahattu? T.kallu
- Anonyymi
Kallugaragen porukka alkanut huumeita vetämään! sitten jostain netflix leffoista keksitään huumepäissään aluevaltaukset ja oma autokin särketään kun aivot KÄRVÄHTÄNEET!
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa, kalluhan on täysi vitsi joka mennyt jo liian pitkälle...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3593925Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun252557Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos152050Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5011716Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141685Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t511644Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist3011586- 171364
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631166- 211134