Kallutallin terrorisointi

Anonyymi-ap

Voiko raahessa olla enään turvassa@€;€,!,&,,@,! Kallugarragen jengi tekee aluevaltauksi ja kaduilla liikkuu pelko reviiritaisteluistA. Onko kukaan turvassa enään? Onko poliisi avuton tuohon tuohuun? Mikä ratkaisuksi levottomuuksiin? Pirttiin lukittautua sisään ja katsoa verhojen välistä milloin tulee uusia territory valtauksi. Vapiskaa kaikki päivä on koittanut!

31

1338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ennen pitäny tätä vakavana uhkana mutta jotaki reviiri juttuja niillä nyt alkanu olemaan, ei tiiä millon se lähtee

• Anonyymi

Mikä ihmeen alue valtaus? XD Mä menen ainakin sinne minne haluan, ei voisi vähempää kiinnostaa hikiset merkkaukset.

• Anonyymi

Nevöhööd. Eikä voisi vähempää kiinnostaa räkikset. Vähän, kun karjaisee, niin näillä tulee löysät housuun.

• Anonyymi

Jengi, naurettavaa 🤣

• Anonyymi

Nää on umpi hörhöjä ja naurettavia. Tekevät itsestä niin naurettavan, että tulee oikein myötähäpeä. Kuka täysi päinen oikeasti rikkoo omaa autoa ja hyppii sen päällä. Niinpä, ei kukaan.

• Anonyymi

Kaiken maailman Mikki-Hiiret uhoaa ja leikkii gansta juttuja. Herättävät vain säälin sekaista hilpeyttä

• Anonyymi

Läkä on presidentti. Nii.

• Anonyymi

Tuon eka kirjoituksen täytyy olla itse gallu!!!! Lapsellista meininkiä.

• Anonyymi

Lapsiahan ne onkin ja ei ole pakko kasvaa niinsanotusti aikuiseksi jos ei halua.
      Ne kai kasvoi aikuiseksi ei ne enää mua moikkaakkaan, mä en kai ikinä, taida aikuiseksi kasvaa enkä sitä halua..

• Anonyymi

ON NIIIN PAHA ÄÄÄNISIÄ AUTOJA KALU POJILLA ETTÄ KUULLUU PAHASTI TÄNNE PIRTTIPOLULULLE! PIRTTIPOLKU EI OLE KAUKANA JA SILTIKIN KUULUU

• Anonyymi

Pitäisiköhän ympäristöviranomaisen käydä kartoittamassa jalluskaraken ympäristö, ettei vaan autonraadoista vuoda öljyä ympäristöön? Se on paha juttu se.

• Anonyymi

Hah han mikä vitsi.raahen ympäristö tarkastajat ovat itse vaaraksi ympäristölle ja ei ne mistään tiedä tai välitä kun ovat lestamafiaa.ettekö tienneet.

• Anonyymi

Miten veli sepi, ssab, rapalanpapat yms rutimus ja autonkorjuutuskoijarit?

• Anonyymi

Kovempi kuin rutimus ja blue öysterclub yhteensä!!!! T. Kalu

• Anonyymi

Niin kauan ku te kaikenlaiset rääpäleet tarvitte jotain jengejä tai muita porukoita eli isoja kaveri porukoita että uskallatte uhota ja riehua nii kyllä te ootte kaikki melko ämmiä ja nynnyjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kauan ku te kaikenlaiset rääpäleet tarvitte jotain jengejä tai muita porukoita eli isoja kaveri porukoita että uskallatte uhota ja riehua nii kyllä te ootte kaikki melko ämmiä ja nynnyjä.

Niinhän se menee, joukolla kovia ja yksin pelkureita..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se menee, joukolla kovia ja yksin pelkureita..

Moi. Oon varapressa ja oomme aika kovia**

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi. Oon varapressa ja oomme aika kovia**

Moi oon juke jukka.k oon ohramallas ystävä ja haluan mamman tykö.

• Anonyymi

Minä en pelkää mitään kallutallin tillintallin penikoita.annan turpaan jos tielle sattuvat.

• Anonyymi

Joo anna vaan, tuollaiset ansaitsevat sen.

• Anonyymi

Ota pois myös värikynät, etteivät lapsukaiset sotke paikkoja tai anna heille piirrustus paperia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota pois myös värikynät, etteivät lapsukaiset sotke paikkoja tai anna heille piirrustus paperia.

Kuulemma laitetaan pakkopaidat ja suviseuroihin ultraukseen..

• Anonyymi

PIRTTIPOLULLA PAHA ÄÄNISIÄ AUTOJA!!! ONKO KALUKARAKE KÄYNY TÄÄLÄ AJELEE???!!!

• Anonyymi

onko pirttipolulle rauha saatu!?&?&?@ Asialla täytyy meidän kansalaisten tehdä jotain!?’ Berkeleen öykkärit!! Onko Gallutallin Bressalle tullu löyset housuun!?’vlh vastaa teosta kuin aikuiset ihmiset stna;&;&;&&@”( Veljet hyvät rauha pitää saada ja bresidentti kuriin!! Äidit ja isät puolustelee garragea€;€; Meidän pojag ei tee vääryyksiä heitä kiusataan!?’cnck onko vanhemmat mukana tässä!,!,!,

• Anonyymi

Tänä päivänä kaikkien Raahelaisten rellestävien kersojen vanhemmat on mukana jossain hämrä hommisa.

• Anonyymi

Tämä kalluhommahan on täysi vitsi, niin miksi nyt ihmiset innostuu kirjoittelemaan tämmöisestä hommasta, mikä ei edes ole mitään. paljon turhaa tyhjästä.

• Anonyymi

Kallu kovempi kuin blue öysterclub ja rutimus yhes kalsaris!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kallu kovempi kuin blue öysterclub ja rutimus yhes kalsaris!!!

Kallu on varmasti lähempänä blueoisteria kuin mitään muuta 😂

• Anonyymi

Miksi nahkaliivimiehiltä puuttuu nahkahattu? T.kallu

• Anonyymi

Kallugaragen porukka alkanut huumeita vetämään! sitten jostain netflix leffoista keksitään huumepäissään aluevaltaukset ja oma autokin särketään kun aivot KÄRVÄHTÄNEET!

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa, kalluhan on täysi vitsi joka mennyt jo liian pitkälle...

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      302
      6900
    2. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      268
      6435
    3. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      46
      5740
    4. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      162
      5118
    5. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      50
      3947
    6. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      239
      3883
    7. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      143
      3539
    8. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      21
      3248
    9. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      49
      3202
    10. Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa

Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja
      Maailman menoa
      379
      2999
    Aihe