sitten lakkasin odottamasta yhtäkään sanaa sinulta ja tiesin sen, ettei kyse olisi ollut ollut muusta kuin ystävyydestä! Mutta kun minä aloin ihastua tummatukkaisiin miehiin, minä olisin unohtanut sinut, jos et olisi jatkanut sitä väkisin lähelle tunkemista hiljaisuuden vallitessa! Se alkoi silloin sairastuttaa minua, koska mielenkiintoni oli ihan muissa ihmisissä. Pelkäsin ettet osaa päästää minusta irti ja pilaisit mahdollisen uuden suhteen, koska jaksamiseni oli jo silloin vähäistä! Jouduin kuitenkin sietämään asumisrauhan häiritää säännöllisen usein! Et koskaan ymmärtänyt sitäkään kuinka helvetilliseltä se minusta tuntui! Eilenkin sitä oli! Kuka sinä luulet olevasi, sinullako on oikeus kiusata ihmistä vuosien ajan, kuka sinulle sellaisen luvan antoi?? Jos et lopeta minä kostan sinulle niin, että varmasti viimeinkin ymmärrät kuinka monta helvetillistä vuotta jouduin kärsimään sinun takiasi! Haista paska!
Jo kolme vuotta
Anonyymi-ap
4
155
Vastaukset
- Anonyymi
Kolme vuotta on pitkä aika, mikset ole mennyt eteenpäin?
- Anonyymi
Koska minä olen itse ribulibjaska. Haluan kauttarantain kertoa, että se lemotus johtui minusta.
- Anonyymi
Etkö aiokaan rakastella?
- Anonyymi
Joskus teininä olisi voinut, ei kyllä enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222080- 1371976
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene81202Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881180- 621086
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991057- 61940
- 66921
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi45896- 2831