Joutuuko Pirre muuttaan Timon enon talosta pois ? Kuulin kyläl Tinden muuttavan Timon kans siihe asuun.
Onnea MetsaMan
16
577
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanaa jos on löytänyt rinnalleen ihmisen jonka kanssa sais viettää loppuelämän .
- Anonyymi
Ei jos, vaan kun on löytänyt.
Ylilaudalle lähetetyssä yhteiskuvassa Tinde ja Timo huokuivat keskinäistä rakkautta ja välittämistä.
Mahtava pari kertakaikkiaan.
Onnea heidän yhteiselle taipaleelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jos, vaan kun on löytänyt.
Ylilaudalle lähetetyssä yhteiskuvassa Tinde ja Timo huokuivat keskinäistä rakkautta ja välittämistä.
Mahtava pari kertakaikkiaan.
Onnea heidän yhteiselle taipaleelle.Älä levitä valheellista tietoa.t.Tinde
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä levitä valheellista tietoa.t.Tinde
"Älä levitä valheellista tietoa.t.Tinde"
Syytätkö sinä valheellisen tiedon levittämisestä?
Tiina niminen henkilö on itse ollut jo pitkään metsämaninYoutube videoiden kommentti kentällä yksi suurimmista metsämanin ihailijoista?
Kertonut myös tulevansa Sorsakoskelle tapaamaan metsämania.
Valehteliko metsäman peratessaan Tiinan antamaa lahjakassia?
Oliko Ylilaudan parikuva pelkkä keinoäly luomus?
On Tiina aito ihminen, botti vai metsämanin oman mielikuvituksen luoma luomus? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä levitä valheellista tietoa.t.Tinde
"NÄKY TÄNÄÄN OLEVAN KULTASEPÄNLIIKKEESSÄ .ONKOHAN KIHLAT OSTETTU ."
Syytä tuon kirjoittajaa väärän tiedon levittämisestä!
Kun itse kirjoitan tarinoita tubettajista niin kirjoitan vain tubettajien videoilla nähdyistä ja kuulluista asioista.
- Anonyymi
"Joutuuko Pirre muuttaan Timon enon talosta pois ? Kuulin kyläl Tinden muuttavan Timon kans siihe asuun."
Siinä hyvä esimerkki keksityn paskan levittämisestä.
Ei tuo ole keskustelua.- Anonyymi
Tuusniemen kyläl puhuivat jotta ukko oli ite haluavansa muuttavan enonsa mökkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuusniemen kyläl puhuivat jotta ukko oli ite haluavansa muuttavan enonsa mökkiin.
Pirre on timan Rakas.
- Anonyymi
Pirre oli eilen Timon kans. He ovat yhdes vaikka asuvat erikseen .On hyvä pari ❣️
- Anonyymi
Timo ei ollut eilen maisemissa, vaan keikalla pohjoisessa. Mutta ovat hyvä pari, vaikka eivät saman katon alla asustakaan. Heillä vain synkkaa hyvin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Timo ei ollut eilen maisemissa, vaan keikalla pohjoisessa. Mutta ovat hyvä pari, vaikka eivät saman katon alla asustakaan. Heillä vain synkkaa hyvin!
Höpönlöpö. Eivät ole minkäänlainen pari.
- Anonyymi
Kyllä näille tupehahmoille voi keksiä kaikenlaisia juonenkäänteitä. Ihan kiva käyttää mielikuvitustaan ja ohjailla tapahtumia. Sellastahan se kauniiden ja rohkeiden fanituskin. No nää nyt ei oo niin kauniita ehkä?
- Anonyymi
Eivätkä rohkeitakaan !
- Anonyymi
Tinde antaa Timban banna baljaalla.
- Anonyymi
Timbba vedää kakoseen baljaalla. Kikuli on päivettyneen näkönen.
- Anonyymi
Kosulan "kauniit" & rohkeet, jatkoa odotellaan porukalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628