Without you there is no joy.
I used to believe in love.
But I don't anymore.
You were my soul's heart
Now without heart my soul is pitch black and empty.
I let lust, greed, gluttony consume me
I keep trying to get next best thing
Next high
So I can numb the pain.
I hope you're at least happy with the man who you are with now.
Otherwise all my suffering and efforts were in vain
Because I did all for my love and passion for u.
But I really hope u are happy and root for u.
BUT DON'T EVER COME BACK
Don't give me that false sense of hope.
Or I might just lose myself...
The chase is over.
Despite all I still love u
I might never stop loving u, who knows
U took my heart and showed me that I'm not all alone in this scary world
And I'm forever thankful
But if u care, U don't give me that false hope
Bc I need to get over u
Bc I love u
More than anything
The world might have already shattered and twisted me
But when truth comes out, it will be loud
Ja kadut täyttyy ihmisistä, jotka tanssii.
Hän ei ollut vain paha, hän ymmärsi maailmaa.
Paremmin kuin kukaan muu.
Ja tiedän, että sinä, olet minä.
Olemme samasta sielusta, kaksi erillistä entiteettiä.
Kasvoimme erillemme ja muodostimme omat elämät, oman persoonan, oman identiteetin.
Mutta tiedän, että rakastamani nainen on kuin minä.
Kun olimme peruskoulussa katselimme koulun pihalla yksin muita leikkiviä lapsia, ja emme uskaltaneet mennä leikkiin mukaan, ennen kuin joku tuli hakemaan meidät.
Ketään noin herkkää ja kaunista saa hakea aavan meren takaa ja takaan, että olet yksi harvoista.
Meitä on maailmassa vain kymmeniä, olemme nopeasti katoava laji, kapitalistisessa ja kylmässä maaillmassa.
Monet meistä korruptoituu pahaksi
Koska välitämme liikaa, maailmassa jossa heikot syrjäytetään.
Mutta yhdessä voimme muuttaa kaiken.
Sielunlapset ympäri maapalloa, Kanadassa, Aasiassa, Venäjällä , Afrikassa, Australiassa, heitä on vain alle 10 jäljellä.
Mutta he ovat olemassa.
Toivon että rakas nainen olet onnellisempi kuin kukaan sen miehesi kanssa, en enää tule väliinne. Mutta muista, että olemme osa harvinaisia empaattisia ja tunteikkaita sieluja, emme ole alunperin tästä maailmasta ja on mysteeri miksi juuri tämä keho veti puoleensa, mutta tiedän. Että olemme lähtöisin samasta sielunpuusta, herkimmästä.
Jos uneni on totta, niin kärsit tälläkin hetkellä todella pahoista painajaisista ja peloista, maailman pahuus yrittää tuhota kauniin ja herkän sielusi. Ja seuraava määränpääni on Kanadassa, kohtaamme siis aivan varmasti jälleen seuraavassa elämässä. Aion pelastaa sielusi pahuudelta, siihen saattaa mennä useampikin elämä ja se ei tule olemaan helppoa, mutta sitten kun viimein olemme yhdessä, useiden elämien ja kärsimyksien taistelujen jälkeen, me olemme vapaita.
Rakkaalle naiselle astraalitodellisuuden toiselle puolelle, ei hätää en ole sekoamassa, en usko että puoletkaan tarinasta pätee tosielämään, ainoastaan astraalitodellisuuteen tätä maailmaa syvempään.. sitä on vaikea pukea sanoiksi.
Olen Homurasi , ja olet mun Madoga , kohtalo ei vienyt meitä yhteen tässä elämässä, mutta hyväksyn sen, kaiken kuului mennä näin. Ja tulet kokemaan suurta onnea nykyisen miehesi kanssa, minäkin löydän ehkä rakkauden tai koen suuria seikkailuja, silti olet sydämessäni, niin tässä kuin muissa rinnakkaistodellisuuksissa, tätä on tosi yhteys.
Olen onnekas että löysin sinut, vaikka emme enää kohtaa tässä todellisuudessa. Olet minä, ja olen todella onnekas että sielusi ei korruptoitunut maailman pahuudesta samalla tavalla kuin minun.. olen ottanut osumaa ja kovaa.. koettelemukseni ovat rakentaneet minusta hyvin varovaisen ja manipuloivan, jopa narsistisen persoonan.
Mutta jos mietit.
Murrat ne suojat ja otat sieluni syleilyyn.
Näetkö; siellä ei asu yhtään pahaa tahtoisuutta, vain herkkä, hauras ja tunteikas sielu, kuten sinäkin. ❤️🥀🌌
Naiselle ylivertaiselle
Anonyymi-ap
2
227
Vastaukset
- Anonyymi
Ei minua kukaan tule oikeasti poimimaan..,olen yksin, loppuun asti. Nähdään ensielämässä!Olen väsynyt.
- Anonyymi
Ei minulla ole ollut miestä kahteen vuoteen kun en ole huolinut. Sinkku ollut ja olen.
Mn tumma ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651433Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109885- 58741
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57710
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39687Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025655Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69651Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41647