Juominen kesälomalla tulisi kieltää. Työnantaja voisi kieltää koska maksaa loma-ajan rahan.
Kesälomalla juominen
33
594
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä, kun saa lomarahan joka liksan yhteydessä ja lomalla ei mitään, niin saa juoda vapaasti, niinko töissä ollesaankin. Hahhahhaa
- Anonyymi
Mielestäni työnantajalle ei kuulu kenenkään alkoholin käyttö vapaa-aikana jos töissä on selvinpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni työnantajalle ei kuulu kenenkään alkoholin käyttö vapaa-aikana jos töissä on selvinpäin.
Vahtikoo työnantajan alkoholin käyttöä sitten vapaalla kukaan? Tuskinpa!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mielestäni työnantajalle ei kuulu kenenkään alkoholin käyttö vapaa-aikana jos töissä on selvinpäin."
Näin se lain mukaan menee.
- Anonyymi
Työnantajana minua ei kiinnosta yhtään, että mitä työntekijät touhuavat lomillaan.
- Anonyymi
Et ole mikään työnantaja.
- Anonyymi
Hyvä niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole mikään työnantaja.
Olen tosiaankin työnantaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tosiaankin työnantaja.
Minäkin oon. Työllistän kelaa,sossua,poliisia,oikeuslaitosta jne.
- Anonyymi
Vapaa-ajan kuuluu levätä ja ladata akkuja että jaksaa taas tehdä 100% töitä siksi tulisi työnantajalla olla oikeus valvoa työntekijän alkoholin käyttöä vapaa+ajalla.
- Anonyymi
Jos olisin työnantaja ja työntekijä no olisi joka viikonloppu baarissa kännissä niin antaisin lopputilin.
- Anonyymi
WHAT?
- Anonyymi
Onneksi et ole, koska et liene perehtynyt työehtosopimuksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi et ole, koska et liene perehtynyt työehtosopimuksiin.
Ei vaikuta asiaan. Kyllä keksisin syyn potkaista pellolle. Minun firmassa ei juopot olisi.
- Anonyymi
Eräässä firmassa 70 luvulla työnantaja ryyppäsi vessassa oli puteli josta kävi huikat ottamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaikuta asiaan. Kyllä keksisin syyn potkaista pellolle. Minun firmassa ei juopot olisi.
Siksipä sinulla ei koskaan tule olemaan firmaa. Yksikään työnantaja ei potki pois työntekijää, joka tekee yritykselle tulosta. Juopottelipa se sitten vapaa- ajallaan, tahi ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meehän juopolle potkut antamaan, niin kusessa ja käräjillä olet sen jälkeen. Ja häviät muuten ne käräjät!
- Anonyymi
Ei se vapaa-aika kuulu työnantajalle, jos ei rikollisissa puuhissa vietä aikaansa. Sitten alkaisi jo kuuluakin.
Onneksi ei ole aikoihin alkoholi maistunut, niin ei tarvitse kesää eikä talvea sen orjana olla. Kylmä vesi on paras juoma, edes mehu ei kelpaa, limpparista puhumattakaan. Kahvi on välttämätön veden lisäksi. - Anonyymi
Työnantajan olisi myös tarpeellista tietää kuinka monta kertaa työntekijä käy Alkossa tai ylipäätään ostaa alkoholijuomia.
Täytyisi olla laki että viinakaupat ja ruokakaupat ilmoittaisi aina alkoholiostokset henkilön työnantajalle.
Työnantaja voisi oman harkinnan mukaan päättää onko alkoholin käyttö liiallista ja voi tarvittaessa antaa lopputilin. - Anonyymi
Ihmisen on juotava vähintään kolmen päivän välein.
- Anonyymi
Myös syöminen pitäisi kieltää tai ainakin työnantaja pitäisi määrätä mitä duunari saa syödä. Tyhmä duunari kun ei ymmärrä mikä on hänelle parasta ja oiken.
- Anonyymi
Äsken kaupassa näin kuinka ruokatunnilla eräs työmies osti itselleen evästä ja oluthyllystä osti kaksi olut tölkkiä 4,7%!!
Yksin juoppoja jos eivät voi työaikana olla juomatta alkoholipitoisuus nesteitä.
Lopputilin tällaisille, puhallukset kahden tunnin välein työmaille!! Vaarallista touhua olla humalassa töissä- Anonyymi
Näitkö sitten joiko hän ne töissä?
- Anonyymi
ou ziisus, ootko tosissas????!!!!!!!!!!!! kai se ny saatana joku roti on oltava tän himoholhoomisen kaa........
- Anonyymi
Työnantaja ei voi kieltää paskaakaan! Ite vedän lärvit 4 viikkoo putkeen 24/7. Sen perään sitten saikkuja 4 viikkoo , sitten alotellaan työt taas.
- Anonyymi
Sittenhän ei saisi juoda ollenkaan, maksaahan se työnantaja muunkin ajan rahan.
- Anonyymi
Niinpä, työntekijänä olisi parempi olla raitis. Näin työttömänä voi ottaa vaikka joka päivä bissee ja kossuu
- Anonyymi
Kielletään kaikki!
- Anonyymi
No keksi kiellettäviä kohteita ja perustele.
- Anonyymi
Jos Persut ja vassarit yhdistyis, niin ne olis suomen toiseks suurin puolue.
- Anonyymi
Elä ennää ota jos tommosia mietit.
- Anonyymi
Mitenkäs tuo olisi ylipäätään mahdollista, sitten olisi aika leveä puolue, vasemmalta oikealle.
- Anonyymi
Onks tähän mitää uutta tietoo tullu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1903554Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572217Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210- 432072
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591004