Kesälomalla juominen

Anonyymi-ap

Juominen kesälomalla tulisi kieltää. Työnantaja voisi kieltää koska maksaa loma-ajan rahan.

33

594

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä, kun saa lomarahan joka liksan yhteydessä ja lomalla ei mitään, niin saa juoda vapaasti, niinko töissä ollesaankin. Hahhahhaa

• Anonyymi

Mielestäni työnantajalle ei kuulu kenenkään alkoholin käyttö vapaa-aikana jos töissä on selvinpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni työnantajalle ei kuulu kenenkään alkoholin käyttö vapaa-aikana jos töissä on selvinpäin.

Vahtikoo työnantajan alkoholin käyttöä sitten vapaalla kukaan? Tuskinpa!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mielestäni työnantajalle ei kuulu kenenkään alkoholin käyttö vapaa-aikana jos töissä on selvinpäin."

Näin se lain mukaan menee.

• Anonyymi

Työnantajana minua ei kiinnosta yhtään, että mitä työntekijät touhuavat lomillaan.

• Anonyymi

Et ole mikään työnantaja.

• Anonyymi

Hyvä niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole mikään työnantaja.

Olen tosiaankin työnantaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tosiaankin työnantaja.

Minäkin oon. Työllistän kelaa,sossua,poliisia,oikeuslaitosta jne.

• Anonyymi

Vapaa-ajan kuuluu levätä ja ladata akkuja että jaksaa taas tehdä 100% töitä siksi tulisi työnantajalla olla oikeus valvoa työntekijän alkoholin käyttöä vapaa+ajalla.

• Anonyymi

Jos olisin työnantaja ja työntekijä no olisi joka viikonloppu baarissa kännissä niin antaisin lopputilin.

• Anonyymi

WHAT?

• Anonyymi

Onneksi et ole, koska et liene perehtynyt työehtosopimuksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi et ole, koska et liene perehtynyt työehtosopimuksiin.

Ei vaikuta asiaan. Kyllä keksisin syyn potkaista pellolle. Minun firmassa ei juopot olisi.

• Anonyymi

Eräässä firmassa 70 luvulla työnantaja ryyppäsi vessassa oli puteli josta kävi huikat ottamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaikuta asiaan. Kyllä keksisin syyn potkaista pellolle. Minun firmassa ei juopot olisi.

Siksipä sinulla ei koskaan tule olemaan firmaa. Yksikään työnantaja ei potki pois työntekijää, joka tekee yritykselle tulosta. Juopottelipa se sitten vapaa- ajallaan, tahi ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meehän juopolle potkut antamaan, niin kusessa ja käräjillä olet sen jälkeen. Ja häviät muuten ne käräjät!

• Anonyymi

Ei se vapaa-aika kuulu työnantajalle, jos ei rikollisissa puuhissa vietä aikaansa. Sitten alkaisi jo kuuluakin.
      Onneksi ei ole aikoihin alkoholi maistunut, niin ei tarvitse kesää eikä talvea sen orjana olla. Kylmä vesi on paras juoma, edes mehu ei kelpaa, limpparista puhumattakaan. Kahvi on välttämätön veden lisäksi.

• Anonyymi

Työnantajan olisi myös tarpeellista tietää kuinka monta kertaa työntekijä käy Alkossa tai ylipäätään ostaa alkoholijuomia.
      Täytyisi olla laki että viinakaupat ja ruokakaupat ilmoittaisi aina alkoholiostokset henkilön työnantajalle.
      Työnantaja voisi oman harkinnan mukaan päättää onko alkoholin käyttö liiallista ja voi tarvittaessa antaa lopputilin.

• Anonyymi

Ihmisen on juotava vähintään kolmen päivän välein.

• Anonyymi

Myös syöminen pitäisi kieltää tai ainakin työnantaja pitäisi määrätä mitä duunari saa syödä. Tyhmä duunari kun ei ymmärrä mikä on hänelle parasta ja oiken.

• Anonyymi

Äsken kaupassa näin kuinka ruokatunnilla eräs työmies osti itselleen evästä ja oluthyllystä osti kaksi olut tölkkiä 4,7%!!
      Yksin juoppoja jos eivät voi työaikana olla juomatta alkoholipitoisuus nesteitä.
      Lopputilin tällaisille, puhallukset kahden tunnin välein työmaille!! Vaarallista touhua olla humalassa töissä

• Anonyymi

Näitkö sitten joiko hän ne töissä?

• Anonyymi

ou ziisus, ootko tosissas????!!!!!!!!!!!! kai se ny saatana joku roti on oltava tän himoholhoomisen kaa........

• Anonyymi

Työnantaja ei voi kieltää paskaakaan! Ite vedän lärvit 4 viikkoo putkeen 24/7. Sen perään sitten saikkuja 4 viikkoo , sitten alotellaan työt taas.

• Anonyymi

Sittenhän ei saisi juoda ollenkaan, maksaahan se työnantaja muunkin ajan rahan.

• Anonyymi

Niinpä, työntekijänä olisi parempi olla raitis. Näin työttömänä voi ottaa vaikka joka päivä bissee ja kossuu

• Anonyymi

Kielletään kaikki!

• Anonyymi

No keksi kiellettäviä kohteita ja perustele.

• Anonyymi

Jos Persut ja vassarit yhdistyis, niin ne olis suomen toiseks suurin puolue.

• Anonyymi

Elä ennää ota jos tommosia mietit.

• Anonyymi

Mitenkäs tuo olisi ylipäätään mahdollista, sitten olisi aika leveä puolue, vasemmalta oikealle.

• Anonyymi

Onks tähän mitää uutta tietoo tullu?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      190
      3554
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      57
      2217
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      376
      2210
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2072
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1491
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      460
      1202
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      121
      1063
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      1004
    Aihe