Onko kukaan järjestämässä miesten mökkimiittiä?.
Ainoastaan homo/Bi miehille.
Savon alueella.
Mökkimiitti
7
336
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä idea ja samalla hoitus mökki talkoot työtkin tai myöhemmin esim heinän korjuu!Sitten illalla saunaan ja mukavaa illan vietto viihdettä👍Olen messissä t Kuopio50m
- Anonyymi
Onko sulla mökkiä?
- Anonyymi
Tuollainen tyssää yleensä siihen, kun kenelläkään ei ole sallaista mökkiä, jossa voisi vapaasti toteuttaa. Aina on jotkin sukulaiset tulossa tai muut vastaavat, että pitää näyttää ns. normaalilta mökkeilyltä.
- Anonyymi
Otetaan mökki viikonlopuksi vuokralle niin ei tartte ystävistä ja sukulaisista välittää.
Riippuu siitä montako osallistuu niin ei tule nuppia kohti kalliiksi - Anonyymi
Nyt! 13.6.-25 uutisoidaan.
"Helsingin tunnetuin homobaari DTM sulkee ovensa
Baarit|Yökerho ehti olla nykyisissä tiloissaan syksystä 2023 asti.
Juhlat DTM:ssä eli Don’t Tell Mamassa vuonna 2016, jolloin yökerho sijaitsi Mannerheimintiellä.
Juhlat DTM:ssä eli Don’t Tell Mamassa vuonna 2016, jolloin yökerho sijaitsi Mannerheimintiellä. Kuva: Joonas Salo
Kuuntele juttu
Silva Virtanen HS
12.6. 21:27
Helsinkiläisyökerho DTM sulkee ovensa. Yökerhon taustayhtiö Äkä oy on hakeutunut konkurssiin, DTM:n Instagram-julkaisussa kerrotaan.
DTM on yksi Suomen tunnetuimpia ja maineikkaimpia homobaareja.
Syksyllä 2023 yökerho avattiin uudestaan Teurastamolle. Sitä ennen DTM oli ollut väliaikaisesti suljettu vuodesta 2020 alkaen.
MAINOS
MAINOS PÄÄTTYY
DTM kertoo Instagram-julkaisussaan, että se teki ensimmäisenä Teurastamo-vuonnaan 160 000 euron tappion eikä taloudellinen tilanne kohentunut kuluvalla tilikaudella.
Julkaisussa kerrotaan myös, että uusien tilojen rakentaminen varastotilaan tuli inflaation ja rakennusaikaisten ongelmien takia paljon suunniteltua kalliimmaksi.
”DTM on kuitenkin tavallinen yökerhoyritys, joka elää pääsylipputuloilla ja juomien myynnillä. Kun näitä ei ole tarpeeksi, ei toimintaa voi jatkaa”, julkaisussa kirjoitetaan.
Huhtikuussa HS uutisoi, että lähes kaikki DTM:n työntekijät ovat joko lähteneet tai lähtemässä. Lähtöjen syynä oli tyytymättömyys uuden esihenkilön valintaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762