Savon alueelta mökkimiitti järjestääkö kukaan miehille?
Homo/Bi miesten tapaaminen.
Heteroilla pääsy kielletty Samoin naisilta.
Mökkimiitti
51
902
Vastaukset
Mispäin 65v
- Anonyymi
50v kiinnostunut myös.
- Anonyymi
54v bi ukm top olisi myös kiinnostunut..017-015-014 alueilta.
- Anonyymi
Otetaan mökki viikonlopuksi vuokralle niin ei tartte ystävistä ja sukulaisista välittää.
Riippuu siitä montako osallistuu niin ei tule nuppia kohti kalliiksi - Anonyymi
Iso mökki meillä kuopion kupeessa, yksin olen kesäisin mökillä jäin eläkkeelle vähän aikaa sitten. Bi btm ukm olen jonkun verran kokemustakin, kuulostaa hyvältä löytäis useeman joko bi tai homo miehiä. Saunottais uitais vietettäis yhdessä viikonloppu, nautittais hyvästä seksistä joko kaksin tai ryhmässä, jokainen saisi mahan täydeltä. T. M 64v
- Anonyymi
Raksamies43 kirjoitti:
Täällä olis yks biukm Kuopion pohjois puolelta tulossa, jos mökki löytyy
Suunnitellaan yhdessä.
Ei älykääpiöt
- Anonyymi
54v bitop myös ois kiinnostunut..Kuopion alapuolelta oon.
- Anonyymi
Jukka390 kirjoitti:
Samoin minä olen kiinnostunut.
Saisimmeko mökkimiitin järjestettyä?Saat oman kopin niuvanniemen suljetulta buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat oman kopin niuvanniemen suljetulta buaahaa
Joku älykääpiö .
Kaipaat kyrpää pyllyyn - Anonyymi
Jukka390 kirjoitti:
Samoin minä olen kiinnostunut.
Saisimmeko mökkimiitin järjestettyä?Näyttäis saisimme porukan kokoon 5-6 olisi hyvä koko, ajatuksena itsellä mökille tultua jättäisimme vaatteet puku huoneeseen. Alastomana vietettäis viikonloppu jos suojaa halutaan pyyhkeet vyötäisillä, jolloin helppoa alkaa nauttia toisesta, tarkoitushan saa jokainen nauttia luvan kanssa. Meillä mökki Riistaveden suunnalla myös kylpy tynnyri terassilla, naapureita ei näkö etäisyydellä joten alastomuus ulkosallakin onnistuu. Toivomus olisi jokainen valmis yhdyntään jos toinen haluaa. M 64
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat oman kopin niuvanniemen suljetulta buaahaa
Tein tutkintapyynnön poliisille.
Ottavat selville ip osoitteen ja kohta kirjoittajalla ovikello soi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttäis saisimme porukan kokoon 5-6 olisi hyvä koko, ajatuksena itsellä mökille tultua jättäisimme vaatteet puku huoneeseen. Alastomana vietettäis viikonloppu jos suojaa halutaan pyyhkeet vyötäisillä, jolloin helppoa alkaa nauttia toisesta, tarkoitushan saa jokainen nauttia luvan kanssa. Meillä mökki Riistaveden suunnalla myös kylpy tynnyri terassilla, naapureita ei näkö etäisyydellä joten alastomuus ulkosallakin onnistuu. Toivomus olisi jokainen valmis yhdyntään jos toinen haluaa. M 64
Kuulostaa hyvältä.
Vaatteet pois kun tulemme mökille.
Peräsuoleen saa panna jos toinen haluaa.
Tykkään kun ruiskutetaan peräsuoleen . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä.
Vaatteet pois kun tulemme mökille.
Peräsuoleen saa panna jos toinen haluaa.
Tykkään kun ruiskutetaan peräsuoleen .Juuri tota tarkootin ettei tartte anella jos tekee mieli jotakin, saa haluta kyseistä kaveria joka antautuu myös kyselemättä.
- Anonyymi
Top miestä me kaivataan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tota tarkootin ettei tartte anella jos tekee mieli jotakin, saa haluta kyseistä kaveria joka antautuu myös kyselemättä.
Olen samaa mieltä että miittiin osallistuvat antavat elimensä käyttöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Top miestä me kaivataan
Ainaskin itse tykkään yhtyä myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainaskin itse tykkään yhtyä myös.
Oletko vers mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko vers mies?
Olen! Tykkään imeä ja imettää olla pantavana ja panen mielelläni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttäis saisimme porukan kokoon 5-6 olisi hyvä koko, ajatuksena itsellä mökille tultua jättäisimme vaatteet puku huoneeseen. Alastomana vietettäis viikonloppu jos suojaa halutaan pyyhkeet vyötäisillä, jolloin helppoa alkaa nauttia toisesta, tarkoitushan saa jokainen nauttia luvan kanssa. Meillä mökki Riistaveden suunnalla myös kylpy tynnyri terassilla, naapureita ei näkö etäisyydellä joten alastomuus ulkosallakin onnistuu. Toivomus olisi jokainen valmis yhdyntään jos toinen haluaa. M 64
Olisiko Juhannus hyvä mökkimiitti aika?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko Juhannus hyvä mökkimiitti aika?
Valitettavasti vaimon ja aikuisten lasten kans olemme mökil. Paljon vietän yksin aikaa mökillä, teen vähän etä töitä samal. Mökille tulessa 300m ennen lukittava portti, joten rauhassa voidaan nauttia toisistamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti vaimon ja aikuisten lasten kans olemme mökil. Paljon vietän yksin aikaa mökillä, teen vähän etä töitä samal. Mökille tulessa 300m ennen lukittava portti, joten rauhassa voidaan nauttia toisistamme.
Ilmoita kun sulle sopii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmoita kun sulle sopii
Laitan tänne viestin mut Juhannuksen jälkeen vaikka seuraavana viikonloppuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitan tänne viestin mut Juhannuksen jälkeen vaikka seuraavana viikonloppuna.
Sopii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitsi oispa hienoo! Ottaa juominkii musiikki sois, kaikki alasti aina joku yhtyis imisi jossain pihal.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitsi oispa hienoo! Ottaa juominkii musiikki sois, kaikki alasti aina joku yhtyis imisi jossain pihal.
Kerroit asian hyvin. Rentoa yhdessä oloa rillausta hyvää ruokaa, seksi tapaamisessa ykkös asia. Varatut ukm saisivat nauttia miesten välisestä ilman estoja.
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan kuulostaa hyvälle. Minua ainakin saa panna ja toivottavasti moni panee. Imen myös mielellään
- Anonyymi
50v vapaamielinen ilmoittautuu mukaan, jos vaan aikataulut natsaa.
- Anonyymi
54 bi top ukm ois kanssa valmis jään lomalle heinäkuun alusta.Itse en ota pyllyyn kyllä kuin sormea kun kalu suussa.Imettää tykkään sekä pannakin.
- Anonyymi
Ja pitäisi olla kaikilla jokin muu yhteysjuttu esim Kik tai muu millä sopia ajasta ymm.Pelkästään tätä kautta ei onnistu.Feikit ymm hörhöt liikkeellä kuitenkn.T54bi top ukm
- Anonyymi
Sähköposti on hyvä
- Anonyymi
Itsellä ainakin Kik parempi!54v top
- Anonyymi
Ei tainnut olla ketään aidosti etsimässä tälläistä ?kyllä kirjoittajia riittää.T:54v ukm
- Anonyymi
Kyllä minä olen aidosti ja tulen jos järjestät tilaisuuden
- Anonyymi
Kik hekuli74 annan imee ja mua saa panna !
- Anonyymi
Korjaan sorry🙏Kik hekuli1974 hitto ku käsiä tärisytti😂
- Anonyymi
Ja kyllä mielelläni tulen ja olen Pohjois-Savosta t hekuli!
- Anonyymi
Ei löydy tuota Kik!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei löydy tuota Kik!!
Löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei löydy tuota Kik!!
Juu käsi ylös virheen merkiksi🙏sorry
- Anonyymi
Kik lomailija49 50v bi mies Kuopiosta, vapaamilinen siisti ukkeli.
- Anonyymi
Yhden kanssa jo Kik yhteydessä ollaan.Voimme tehdä Kik ryhmän mikäli kiinnostuneita on muitakin..
Hyvää Juhannusta kaikille.Näin juhannuspäivänä terveisin 54bi top ukm Savosta.- Anonyymi
Perusta kik ryhmä
- Anonyymi
Kyllä niiden kanssa jotka Kik ovat laittaneet voidaan ryhmässä keskustella katkoista..T 54 bi top ukm
- Anonyymi
Kik putkari1w
- Anonyymi
Hyvää juhannusta!Kik hekuli1974
- Anonyymi
Kiinnostaa kovasti päästä mukaan. Kik runk54
Onko ryhmää. Myös muitten kirjoittaneiden kanssa saunamiitit käy. Pistäkää viestiä - Anonyymi
Eipä ole ryhmää eikä noita kiinnostuneita paljon ole!jotka siis aidosti liikkellä.Eikä paikkaa yleensä ole sitten.T/yksi hakijoista
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642