Mökkimiitti

Anonyymi-ap

Savon alueelta mökkimiitti järjestääkö kukaan miehille?
Homo/Bi miesten tapaaminen.
Heteroilla pääsy kielletty Samoin naisilta.

51

902

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mispäin 65v

• Anonyymi

50v kiinnostunut myös.

• Anonyymi

54v bi ukm top olisi myös kiinnostunut..017-015-014 alueilta.

• Anonyymi

Otetaan mökki viikonlopuksi vuokralle niin ei tartte ystävistä ja sukulaisista välittää.
      Riippuu siitä montako osallistuu niin ei tule nuppia kohti kalliiksi

• Anonyymi

Iso mökki meillä kuopion kupeessa, yksin olen kesäisin mökillä jäin eläkkeelle vähän aikaa sitten. Bi btm ukm olen jonkun verran kokemustakin, kuulostaa hyvältä löytäis useeman joko bi tai homo miehiä. Saunottais uitais vietettäis yhdessä viikonloppu, nautittais hyvästä seksistä joko kaksin tai ryhmässä, jokainen saisi mahan täydeltä. T. M 64v

• Täällä olis yks biukm Kuopion pohjois puolelta tulossa, jos mökki löytyy

• Ota yhteyttä
        Jukka390

• Anonyymi
        Raksamies43 kirjoitti:

Täällä olis yks biukm Kuopion pohjois puolelta tulossa, jos mökki löytyy

Suunnitellaan yhdessä.
        Ei älykääpiöt

• Anonyymi

54v bitop myös ois kiinnostunut..Kuopion alapuolelta oon.

• Samoin minä olen kiinnostunut.
        Saisimmeko mökkimiitin järjestettyä?

• Anonyymi
        Jukka390 kirjoitti:

Samoin minä olen kiinnostunut.

Saat oman kopin niuvanniemen suljetulta buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku älykääpiö .
        Kaipaat kyrpää pyllyyn

• Anonyymi
        Jukka390 kirjoitti:

Samoin minä olen kiinnostunut.

Näyttäis saisimme porukan kokoon 5-6 olisi hyvä koko, ajatuksena itsellä mökille tultua jättäisimme vaatteet puku huoneeseen. Alastomana vietettäis viikonloppu jos suojaa halutaan pyyhkeet vyötäisillä, jolloin helppoa alkaa nauttia toisesta, tarkoitushan saa jokainen nauttia luvan kanssa. Meillä mökki Riistaveden suunnalla myös kylpy tynnyri terassilla, naapureita ei näkö etäisyydellä joten alastomuus ulkosallakin onnistuu. Toivomus olisi jokainen valmis yhdyntään jos toinen haluaa. M 64

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tein tutkintapyynnön poliisille.
        Ottavat selville ip osoitteen ja kohta kirjoittajalla ovikello soi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttäis saisimme porukan kokoon 5-6 olisi hyvä koko, ajatuksena itsellä mökille tultua jättäisimme vaatteet puku huoneeseen. Alastomana vietettäis viikonloppu jos suojaa halutaan pyyhkeet vyötäisillä, jolloin helppoa alkaa nauttia toisesta, tarkoitushan saa jokainen nauttia luvan kanssa. Meillä mökki Riistaveden suunnalla myös kylpy tynnyri terassilla, naapureita ei näkö etäisyydellä joten alastomuus ulkosallakin onnistuu. Toivomus olisi jokainen valmis yhdyntään jos toinen haluaa. M 64

Kuulostaa hyvältä.
        Vaatteet pois kun tulemme mökille.
        Peräsuoleen saa panna jos toinen haluaa.
        Tykkään kun ruiskutetaan peräsuoleen .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä.
        Vaatteet pois kun tulemme mökille.
        Peräsuoleen saa panna jos toinen haluaa.
        Tykkään kun ruiskutetaan peräsuoleen .

Juuri tota tarkootin ettei tartte anella jos tekee mieli jotakin, saa haluta kyseistä kaveria joka antautuu myös kyselemättä.

• Anonyymi

Top miestä me kaivataan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri tota tarkootin ettei tartte anella jos tekee mieli jotakin, saa haluta kyseistä kaveria joka antautuu myös kyselemättä.

Olen samaa mieltä että miittiin osallistuvat antavat elimensä käyttöön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Top miestä me kaivataan

Ainaskin itse tykkään yhtyä myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainaskin itse tykkään yhtyä myös.

Oletko vers mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko vers mies?

Olen! Tykkään imeä ja imettää olla pantavana ja panen mielelläni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko Juhannus hyvä mökkimiitti aika?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko Juhannus hyvä mökkimiitti aika?

Valitettavasti vaimon ja aikuisten lasten kans olemme mökil. Paljon vietän yksin aikaa mökillä, teen vähän etä töitä samal. Mökille tulessa 300m ennen lukittava portti, joten rauhassa voidaan nauttia toisistamme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitettavasti vaimon ja aikuisten lasten kans olemme mökil. Paljon vietän yksin aikaa mökillä, teen vähän etä töitä samal. Mökille tulessa 300m ennen lukittava portti, joten rauhassa voidaan nauttia toisistamme.

Ilmoita kun sulle sopii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmoita kun sulle sopii

Laitan tänne viestin mut Juhannuksen jälkeen vaikka seuraavana viikonloppuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitan tänne viestin mut Juhannuksen jälkeen vaikka seuraavana viikonloppuna.

Sopii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hitsi oispa hienoo! Ottaa juominkii musiikki sois, kaikki alasti aina joku yhtyis imisi jossain pihal.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hitsi oispa hienoo! Ottaa juominkii musiikki sois, kaikki alasti aina joku yhtyis imisi jossain pihal.

Kerroit asian hyvin. Rentoa yhdessä oloa rillausta hyvää ruokaa, seksi tapaamisessa ykkös asia. Varatut ukm saisivat nauttia miesten välisestä ilman estoja.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuohan kuulostaa hyvälle. Minua ainakin saa panna ja toivottavasti moni panee. Imen myös mielellään

• Anonyymi

50v vapaamielinen ilmoittautuu mukaan, jos vaan aikataulut natsaa.

• Anonyymi

54 bi top ukm ois kanssa valmis jään lomalle heinäkuun alusta.Itse en ota pyllyyn kyllä kuin sormea kun kalu suussa.Imettää tykkään sekä pannakin.

• Anonyymi

Ja pitäisi olla kaikilla jokin muu yhteysjuttu esim Kik tai muu millä sopia ajasta ymm.Pelkästään tätä kautta ei onnistu.Feikit ymm hörhöt liikkeellä kuitenkn.T54bi top ukm

• Anonyymi

Sähköposti on hyvä

• Anonyymi

Itsellä ainakin Kik parempi!54v top

• Anonyymi

Ei tainnut olla ketään aidosti etsimässä tälläistä ?kyllä kirjoittajia riittää.T:54v ukm

• Anonyymi

Kyllä minä olen aidosti ja tulen jos järjestät tilaisuuden

• Anonyymi

Kik hekuli74 annan imee ja mua saa panna !

• Anonyymi

Korjaan sorry🙏Kik hekuli1974 hitto ku käsiä tärisytti😂

• Anonyymi

Ja kyllä mielelläni tulen ja olen Pohjois-Savosta t hekuli!

• Anonyymi

Ei löydy tuota Kik!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei löydy tuota Kik!!

Löytyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei löydy tuota Kik!!

Juu käsi ylös virheen merkiksi🙏sorry

• Anonyymi

Kik lomailija49 50v bi mies Kuopiosta, vapaamilinen siisti ukkeli.

• Anonyymi

Yhden kanssa jo Kik yhteydessä ollaan.Voimme tehdä Kik ryhmän mikäli kiinnostuneita on muitakin..
      Hyvää Juhannusta kaikille.Näin juhannuspäivänä terveisin 54bi top ukm Savosta.

• Anonyymi

Perusta kik ryhmä

• Anonyymi

Kyllä niiden kanssa jotka Kik ovat laittaneet voidaan ryhmässä keskustella katkoista..T 54 bi top ukm

• Anonyymi

Kik putkari1w

• Anonyymi

Hyvää juhannusta!Kik hekuli1974

• Anonyymi

Kiinnostaa kovasti päästä mukaan. Kik runk54
      Onko ryhmää. Myös muitten kirjoittaneiden kanssa saunamiitit käy. Pistäkää viestiä

• Anonyymi

Eipä ole ryhmää eikä noita kiinnostuneita paljon ole!jotka siis aidosti liikkellä.Eikä paikkaa yleensä ole sitten.T/yksi hakijoista

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      88
      7227
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      35
      3373
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1816
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      21
      892
    5. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      891
    6. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      853
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      47
      762
    8. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      719
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      29
      686
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      642
    Aihe