Muistatko? Andy McCoy raivostui Maria Veitolalle - Tylytti lasi kädessä: "Kiitos v***sti..."

17

762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Andy on taiteilija, renttu, stara, legenda, muusikko, maailmaa kiertänyt ja nähnyt boheemi,joka tunnistetaan ja tunnentaan joka mantereella, Maria Veitola on ideologisesti sokaistunut, omassa kuplassa elävä hörhö toimittelija & sometyrkky , jota ei kukaan tiedä / tunne suomen ulkopuolella, eikä hänen tekemisiään muistella hänen kuoltuaan. Andyn musiikki elää ja hänellä on myös näköispatsas, mitä tämä sateenkaarivasuri ei koskaan tule saamaan.

• Anonyymi

itekin hermostuisin jos joku tekopyhä Veitola tulisi tänne kahville,empä kauaa sitä kuuntelesi,ei kiitos koko persoonalle.

• Anonyymi

Veitola sucks.
      Andy on soittanut lukuisissa supersuosituissa bändeissä
      vierailukeikkoja.

• Anonyymi

Veitolan ainoa saavutus on olla ruma ja ärsyttävä sekä pukeutua tarkoituksellisesti teko-taiteellisen kummallisesti, jotta olisi "erikoinen" . Andyn tyyli syntyi jo 70 luvun lopulla.

• Anonyymi

Kuka mäk koi, kuka veitola? Jotain huomiohoroja?

• Anonyymi

Huumeet ja alkoholi pehmentäneet Andyn aivot.

• Andy on tunnettu ainoastaan puppeilusta

• Anonyymi

Et ollut syntynytkään poika kun Andy & Pete Malmi skulas Briardissa

• Anonyymi
      UUSI

Antti Hulkko on omanlaisensa elämän taiteilija.

• Anonyymi
      UUSI

Loistava jäbä tavata joskus ja juteltu syvällisesti thanks Andy and roll it.

• Anonyymi
      UUSI

Vanha sairas haiseva juoppo se nykyisellään on, ei siitä mihinkään pääse, eikä todellakaan ole viisasta puhua hänestä ihailevaan sävyyn, joku voi ottaa jopa mallia!

• Anonyymi
        UUSI

Spugeandy.... kyl mulleki maistuu. Andy on melko vaisu selvin päin

• Anonyymi
      UUSI

Andy on päihteillä pilannut aivonsa jos niitä on edes ollut. Sietämätön tyyppi

• Anonyymi
      UUSI

Tuo kyläilyjakso näytetty jo aikoja sitten ja yhä nostetaan esille. Tv on täynnä uusintoja ja muuta silkkaa sontaa. Kuka jaksaa katsoa esimerkiksi ikivanhoja hirveitä Uuno Turhapuroja? No jääpä enemmän aikaa ulkoilla ja nauttia kesäisestä luonnosta, kun telkkarista ei tule mitään.

• Anonyymi
      UUSI

Mitäs se on viimevuosina saanut aikaiseksi, muuta kuin juorujuttuja 7- päivää lehteen?
      Ei mitään mainittavaa musiikillisesti ja kitaristina ja laulajana ihan paska.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi meni kylään? Sama olisi ollut mennä asuntolaan. Haastateltaviakin olisi ollut roppakaupalla enemmän. Kokemus loi hänelle trauman. Hälytysnappula olisi pitänyt olla mukana.

• Anonyymi
      UUSI

Andy osaa soittaa mutta muuten se on vielä idiootimpi kuin Nykänen oli. Täys pelle.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      122
      5609
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      64
      3950
    3. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      43
      3569
    4. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2892
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      30
      2872
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      2207
    7. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      30
      2172
    8. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      12
      2150
    9. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1717
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      114
      1590
    Aihe