Andy McCoy otti Maria Veitolan hampaisiinsa Yökylässä-sarjassa. Nyt jaksoja uusintana telkkarissa, mukana myös Andy McCoy ja McCoyn bonustytär Sofia Zida.
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/andy-mccoy-raivostuu-maria-veitolalle-tylyttaa-armotta-lasi-kadessa-kiitos-v-sti-maksa-fyrkas?s24
Muistatko? Andy McCoy raivostui Maria Veitolalle - Tylytti lasi kädessä: "Kiitos v***sti..."

17
762
Vastaukset
- Anonyymi
Andy on taiteilija, renttu, stara, legenda, muusikko, maailmaa kiertänyt ja nähnyt boheemi,joka tunnistetaan ja tunnentaan joka mantereella, Maria Veitola on ideologisesti sokaistunut, omassa kuplassa elävä hörhö toimittelija & sometyrkky , jota ei kukaan tiedä / tunne suomen ulkopuolella, eikä hänen tekemisiään muistella hänen kuoltuaan. Andyn musiikki elää ja hänellä on myös näköispatsas, mitä tämä sateenkaarivasuri ei koskaan tule saamaan.
- Anonyymi
itekin hermostuisin jos joku tekopyhä Veitola tulisi tänne kahville,empä kauaa sitä kuuntelesi,ei kiitos koko persoonalle.
- Anonyymi
Veitola sucks.
Andy on soittanut lukuisissa supersuosituissa bändeissä
vierailukeikkoja. - Anonyymi
Veitolan ainoa saavutus on olla ruma ja ärsyttävä sekä pukeutua tarkoituksellisesti teko-taiteellisen kummallisesti, jotta olisi "erikoinen" . Andyn tyyli syntyi jo 70 luvun lopulla.
- Anonyymi
Kuka mäk koi, kuka veitola? Jotain huomiohoroja?
- Anonyymi
Huumeet ja alkoholi pehmentäneet Andyn aivot.
Andy on tunnettu ainoastaan puppeilusta
- Anonyymi
Et ollut syntynytkään poika kun Andy & Pete Malmi skulas Briardissa
- AnonyymiUUSI
Antti Hulkko on omanlaisensa elämän taiteilija.
- AnonyymiUUSI
Loistava jäbä tavata joskus ja juteltu syvällisesti thanks Andy and roll it.
- AnonyymiUUSI
Vanha sairas haiseva juoppo se nykyisellään on, ei siitä mihinkään pääse, eikä todellakaan ole viisasta puhua hänestä ihailevaan sävyyn, joku voi ottaa jopa mallia!
- AnonyymiUUSI
Spugeandy.... kyl mulleki maistuu. Andy on melko vaisu selvin päin
- AnonyymiUUSI
Andy on päihteillä pilannut aivonsa jos niitä on edes ollut. Sietämätön tyyppi
- AnonyymiUUSI
Tuo kyläilyjakso näytetty jo aikoja sitten ja yhä nostetaan esille. Tv on täynnä uusintoja ja muuta silkkaa sontaa. Kuka jaksaa katsoa esimerkiksi ikivanhoja hirveitä Uuno Turhapuroja? No jääpä enemmän aikaa ulkoilla ja nauttia kesäisestä luonnosta, kun telkkarista ei tule mitään.
- AnonyymiUUSI
Mitäs se on viimevuosina saanut aikaiseksi, muuta kuin juorujuttuja 7- päivää lehteen?
Ei mitään mainittavaa musiikillisesti ja kitaristina ja laulajana ihan paska. - AnonyymiUUSI
Miksi meni kylään? Sama olisi ollut mennä asuntolaan. Haastateltaviakin olisi ollut roppakaupalla enemmän. Kokemus loi hänelle trauman. Hälytysnappula olisi pitänyt olla mukana.
- AnonyymiUUSI
Andy osaa soittaa mutta muuten se on vielä idiootimpi kuin Nykänen oli. Täys pelle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1225609- 643950
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺433569Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332892Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭302872En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä112207Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle302172Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli122150- 1181717
- 1141590