alkaa olla ikää päällä. Ei jaksa enää musiikkia, koska se on aina sitä "jee kattokaa v*tun siisti riffi, täältä tulee toinen". Ennemmin sitä kuuntelee klassista, joka kuvaa tai heijastaa tapahtumia ja tunteita, vaikeitakin.
Huomaa että
Anonyymi-ap
2
104
Vastaukset
- Anonyymi
Millon jokin muu syy kun en pysty
"Kun kaikki ajatukset johtaa sun luo"
Sun eli minun tapauksessani miehen
Jonka menetin
Jolla on sydämeni ja sieluni .
Puolet munua mukana .
Juu ehkä se klassinen luritus voi just nyt kulkea ..mut ei mitään missä on sanat
Tai alan taas parkua ja huutaa sen mihen nimeä täyttä kurkkua
Hän oli kuitenkin se tässä elämässä jota
Kaikista ongelmista ja vaikeuista välittämättä rakastin vuosikausia ...
Sydämeni on murtunut- Anonyymi
Naiselta Miehelle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932119Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391224- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901