Nainen, jos rakastat, niin miksi rakastat?

Anonyymi-ap

Mihin silmäsi iskit hänessä?
Miksi valitsit hänet kohteeksesi?
Tuliko sinusta saalistaja ja aloit hiipien seuraamaan ja tarkkailemaan häntä ja etsimään heikkoja kohtia joiden kautta voisit hänen kimppuunsa hyökätä ja raahata saaliin luolaasi?
Sidotko hänet sinne ja pidät siellä itselläsi mustasukkaisesti häntä ja jokaista liikettään vartioiden, ettei hän karkaisi?

Vaikka olisitkin kuinka pehmoinen ja kultainen tahansa, niin oletko sisimmältäsi kuitenkin peto?

:/

55

639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän nyt vaan herättää minussa lämpiä tunteita. Syvää hellyyttä. Haluaisin vaan sulkea hänet syliini ja suojella kaikelta pahalta.

• Anonyymi

No milloin lähdet saalistamaan?
        Vai tarkkailetko edelleen ja etsit niitä heikkoja kohtia joihin iskeä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No milloin lähdet saalistamaan?
        Vai tarkkailetko edelleen ja etsit niitä heikkoja kohtia joihin iskeä?

Jaa a. Tiedän hänet herkät kohdat. Mutta en nyt ihan heti niitä aikoja hivellä kyllä. Varmaan 23.5.2043 klo. 17.25 lähden liikkeelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa a. Tiedän hänet herkät kohdat. Mutta en nyt ihan heti niitä aikoja hivellä kyllä. Varmaan 23.5.2043 klo. 17.25 lähden liikkeelle.

Missä vanhainkodissa teillä on treffit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sen näkee sitten. Luultavasti en ole enää edes elossa tuolloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sen näkee sitten. Luultavasti en ole enää edes elossa tuolloin.

No mitä aattelit tehdä tuon 18 vuoden odotusajan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen alle 60 tuolloin. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen alle 60 tuolloin. 😂

Vanhus jo kuitenkin ja ne parhaat ajat takana päin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhus jo kuitenkin ja ne parhaat ajat takana päin.

Puhu vaan omasta puolestasi. Tiedä miten simpsakka olen tuolloinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin olet jo kiikkustuolissa sukkia ja kaulaliinoja kutomassa.
        Kissa nukkuu sohvalla ja tv:stä tulee uutisia.
        Naapurin Leila käy silloin tällöin kahvilla ja joskus rollaattoreidenne kanssa lähdette yhdessä kirpputoreja kiertelemään ja hamstraamaan kaupasta tarjouskahvia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin olet jo kiikkustuolissa sukkia ja kaulaliinoja kutomassa.
        Kissa nukkuu sohvalla ja tv:stä tulee uutisia.
        Naapurin Leila käy silloin tällöin kahvilla ja joskus rollaattoreidenne kanssa lähdette yhdessä kirpputoreja kiertelemään ja hamstraamaan kaupasta tarjouskahvia.

Kuulostaa kivalta .Niin voin silti olla simsakka. Enemmän tuossa on äksöniä kuin nykyään elämässäni 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leikekirjan sekä opuksen nenäkarva askartelua varten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa kivalta .Niin voin silti olla simsakka. Enemmän tuossa on äksöniä kuin nykyään elämässäni 😅

Sun täytyy tehdä jotakin uutta nyt sitten sitä tulevaisuutta varten.
        Riippuu mahdollisuuksista, niin alat vaikka lasitaiteilijaksi, hommaat ahjon ja alat tekemään lasitaidetta, niin eläketulosi on turvattu kun taidettasi myydään niillä kirpputoreilla ja Leila ostaa niitä sitten ja antaa sulle lahjaksi.
        Ja dementian takia et edes muista että se oli sinun itsesi valmistama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun täytyy tehdä jotakin uutta nyt sitten sitä tulevaisuutta varten.
        Riippuu mahdollisuuksista, niin alat vaikka lasitaiteilijaksi, hommaat ahjon ja alat tekemään lasitaidetta, niin eläketulosi on turvattu kun taidettasi myydään niillä kirpputoreilla ja Leila ostaa niitä sitten ja antaa sulle lahjaksi.
        Ja dementian takia et edes muista että se oli sinun itsesi valmistama.

Ai sä toivot mulle dementiaa 57 vuotiaana. 🙄 Valmistan joo pienen miehen sielusta kertovan teoksen. Siihen tulee pienilasinen muna joka hakataan säpäleiksi kuvaamaan miehen rikkoutunutta egoa ja itsetuntemusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon jahdannu häntä jo 17 pitkää vuotta ja vihdoin löysin hänet...🩷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sä toivot mulle dementiaa 57 vuotiaana. 🙄 Valmistan joo pienen miehen sielusta kertovan teoksen. Siihen tulee pienilasinen muna joka hakataan säpäleiksi kuvaamaan miehen rikkoutunutta egoa ja itsetuntemusta.

Se tulee jos sulla ei ole niitä virikkeitä.
        Sulla on ainakin aihe valmiina, vois tulla kyllä ihan hieno teos, sirpaleita ja säpäleitä.
        Sitten se päätyy sun hyllylle kuten kaikki muukin jonka taakseen jättää niin edestään löytää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tulee jos sulla ei ole niitä virikkeitä.
        Sulla on ainakin aihe valmiina, vois tulla kyllä ihan hieno teos, sirpaleita ja säpäleitä.
        Sitten se päätyy sun hyllylle kuten kaikki muukin jonka taakseen jättää niin edestään löytää.

Jep. Onneksi kaikki p* ska ei kuitenkaan ryömi vierämäristä enää ylös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Onneksi kaikki p* ska ei kuitenkaan ryömi vierämäristä enää ylös.

Niin, sellanen on aika vittumaista kun jotain jättää taakseen niin joku sen sieltä takaisin kiikuttaa ja pistää oikein näkyvälle kunniapaikalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, sellanen on aika vittumaista kun jotain jättää taakseen niin joku sen sieltä takaisin kiikuttaa ja pistää oikein näkyvälle kunniapaikalle.

Ei ole kyllä tuollaista ongelmaa itselläni ollutkaan. Kukaanhan ei sua pakota mitään vanhoja rojuja takasin ottamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kyllä tuollaista ongelmaa itselläni ollutkaan. Kukaanhan ei sua pakota mitään vanhoja rojuja takasin ottamaan.

Siksi on hyvä ettei tule sitä dementiaa, niin voi kieltäytyä ottamasta sitä vastaan.
        Dementiassa sen voi ottaa vastaan ja sitten tulee niitä hetkiä kun muistaa ja huomaa, että mitä tuo tuossa hyllyllä tekee ja miten se siihen pääsikään.

Kannattaa heti aloittaa aivojumppa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi on hyvä ettei tule sitä dementiaa, niin voi kieltäytyä ottamasta sitä vastaan.
        Dementiassa sen voi ottaa vastaan ja sitten tulee niitä hetkiä kun muistaa ja huomaa, että mitä tuo tuossa hyllyllä tekee ja miten se siihen pääsikään.

Kannattaa heti aloittaa aivojumppa.

Tulispa. Aatele miten kiva dementiassa on olla. Ei muista mitään ikäviä vanhoja juttuja. Ei tarvitse katkerana täällä tilittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulispa. Aatele miten kiva dementiassa on olla. Ei muista mitään ikäviä vanhoja juttuja. Ei tarvitse katkerana täällä tilittää.

Niin sitä voisi aatella, mutta silloin voisi toistella ne vanhat ikävät jutut uudestaan.
        Parempi ehkä on tilittää katkerana, että muut osaisivat varoa.
        Vanhuksilla on aina paljon kerrottavaa ja opetettavaa jälkipolville.

Siinä olisi kiva kertoa nuorille, että kun se tumma ja tulinen vakuuttaa jo ensi tapaamisella että "rakastaa rakastaa" niin se on ansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sitä voisi aatella, mutta silloin voisi toistella ne vanhat ikävät jutut uudestaan.
        Parempi ehkä on tilittää katkerana, että muut osaisivat varoa.
        Vanhuksilla on aina paljon kerrottavaa ja opetettavaa jälkipolville.

Siinä olisi kiva kertoa nuorille, että kun se tumma ja tulinen vakuuttaa jo ensi tapaamisella että "rakastaa rakastaa" niin se on ansa.

Juu mun ensirakkaus oli kuuma mut ei niin tumma ja heti rakkautta vannomassa. Sydämenhän se särki lopulta. Mut sellaista se elämä on. Mut parempi rakastaa ja menettää kuin olla ikinä rakastamatta. Mitään jos ei uskalla elämässä ei mitään koskaan saakkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu mun ensirakkaus oli kuuma mut ei niin tumma ja heti rakkautta vannomassa. Sydämenhän se särki lopulta. Mut sellaista se elämä on. Mut parempi rakastaa ja menettää kuin olla ikinä rakastamatta. Mitään jos ei uskalla elämässä ei mitään koskaan saakkaan.

Parempi oppia niistä ja kantaa sitä oppia mukana.
        Vaikka se sydämen särkyminen sattuu, niin on se ainakin sellainen kivulias muisto jonka kanssa voi elää ja se varoittaa ja muistuttaa tulevaisuudessa.
        Kaikkea sattuu ja moni asia sattuu, mutta kai ne osaltaan myös auttaa.
        Kun tulee syvät haavat ja arvet, niin silloin se alue parantuessaan vähän siinä puutuukin ja tulee tunnottomaksi.
        Saman virheen toistaminen tulee epätodennäköiseksi ja toistuessaankin se ei enää satuta niin paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi oppia niistä ja kantaa sitä oppia mukana.
        Vaikka se sydämen särkyminen sattuu, niin on se ainakin sellainen kivulias muisto jonka kanssa voi elää ja se varoittaa ja muistuttaa tulevaisuudessa.
        Kaikkea sattuu ja moni asia sattuu, mutta kai ne osaltaan myös auttaa.
        Kun tulee syvät haavat ja arvet, niin silloin se alue parantuessaan vähän siinä puutuukin ja tulee tunnottomaksi.
        Saman virheen toistaminen tulee epätodennäköiseksi ja toistuessaankin se ei enää satuta niin paljon.

Tietysti niistä oppii ja omasta käytösestä. Kyllä ihmissuhteet on kahdenkauppa yleensä. Tietenkin poikkeuksellisen jotkut missä tehty ihan pahaa toiselle. Mut en tiedä ei se ole kivulias muisto kaunis ja haikea. En näkisi mitään kaipauksesta jos siinä edelleen tuskaa olisi. Olihan se aluksi kipeää ja tuskaa mutta kuuluu asiaan. Sulla on jotenkin hirveän negatiivista suhtautuminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti niistä oppii ja omasta käytösestä. Kyllä ihmissuhteet on kahdenkauppa yleensä. Tietenkin poikkeuksellisen jotkut missä tehty ihan pahaa toiselle. Mut en tiedä ei se ole kivulias muisto kaunis ja haikea. En näkisi mitään kaipauksesta jos siinä edelleen tuskaa olisi. Olihan se aluksi kipeää ja tuskaa mutta kuuluu asiaan. Sulla on jotenkin hirveän negatiivista suhtautuminen.

Mun mielestä taas positiivinen suhtautuminen.
        Koitan siitä pahasta löytää sen hyvän mutta myös jatkossa karttaa sitä pahaa sitä liiemmin kaunistelematta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä taas positiivinen suhtautuminen.
        Koitan siitä pahasta löytää sen hyvän mutta myös jatkossa karttaa sitä pahaa sitä liiemmin kaunistelematta.

Pahasta. Miksi ihmeessä kirjoitat edes jos koet ihmisen pahaksi ja koetut kokemukset. Itse en osaa ajatella noin omalla kohdallani. Asiat meni miten meni. Oltiin nuoria. Aika ja olosuhteet vaikutti kokemattomuus. Tehtiin molemmat virheitä. Ja ennen kaikkea ei osattu puhua ja selvittää asioita. Mut niistä voi oppia. Ei niitä toiminta malleja tarvitse kantaa mukanaan seuraaviin suhteisiin. Tai jotenkin jäädä vihaamaan toista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahasta. Miksi ihmeessä kirjoitat edes jos koet ihmisen pahaksi ja koetut kokemukset. Itse en osaa ajatella noin omalla kohdallani. Asiat meni miten meni. Oltiin nuoria. Aika ja olosuhteet vaikutti kokemattomuus. Tehtiin molemmat virheitä. Ja ennen kaikkea ei osattu puhua ja selvittää asioita. Mut niistä voi oppia. Ei niitä toiminta malleja tarvitse kantaa mukanaan seuraaviin suhteisiin. Tai jotenkin jäädä vihaamaan toista.

Kaikilla on kokemuksensa eri mittakaavassa ja mittarinsa joilla niitä määrittelee.
        Ei nuoruuden jutut niin ehkä vaikutakaan, mutta aikuisen ajan jutut on eri asia.
        Ne voivat mennä todella rumiksi taisteluiksi ja sodaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikilla on kokemuksensa eri mittakaavassa ja mittarinsa joilla niitä määrittelee.
        Ei nuoruuden jutut niin ehkä vaikutakaan, mutta aikuisen ajan jutut on eri asia.
        Ne voivat mennä todella rumiksi taisteluiksi ja sodaksi.

Jaa jotkut oppii siitä nuoruuden tai aikuisia me jo oltiin niin paljon ettei enää toista virheitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa jotkut oppii siitä nuoruuden tai aikuisia me jo oltiin niin paljon ettei enää toista virheitään.

Niinpä ja niin on hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä välitä noista, jotka huutelevat väliin. Varmasti olet supersimpsakka myös tuolloin.

• Anonyymi

Vttu mitä juttuja. Lopeta ne tajuntaa lääjentavien vetäminen.

• Anonyymi

Nyt kirjoitat itsestäsi, koska unessa minä istuin luolassa ja sinä seisoit luolan edessä hymyillen vartioimassa.
      Sanoit vielä, että: Nyt pysyt siellä turvassa ja en minä halua sinulle mitään pahaa.
      Röyhistelit vielä rintaa ja pyörit niin, kuin sinulla on tapana tehdä minun edessä.
      En minä edes ole niin kaunis enkä täydellinen saalis.
      Jokaisen kiltin koti-kissan sisällä elää myös TIIKERI/LEIJONA niin, kuin jokaisen HALI-NALLEN sisällä elää KARHU!
      TIIKERI/LEIJONA JA KARHU JOS LÖYTÄÄ TOISENSA NIIN HEISTÄ TULEE KUNINGAS KOTKIA JOTKA OVAT SAMANLAISIA, KUN JOUTSENET. ALKAA PASKA HAISEMAAN, KUN HE LÄHTEVÄT LIIKKEELLE 🥰💕😘

• Anonyymi

Vai niin ne käyttäytyy ja alkaa haisemaan🥱

• Anonyymi

Kyllä mä haluaisin olla hänen kanssaan, mutta en millään tavalla halua häntä vangita/omistaa. En ole yrittänyt etsiä hänestä heikkoja kohtia, enkä ikinä hänelle mitään pahaa haluaisi tehdä. Rakastan häntä ja hän minua, on sen myös sanonut ja minä hänelle. Kos hän joskus haluaa kohdata minut, niin odotan häntä, mutta en halua häntä kohdata kunnes hän pysyy elämässäni jossain määrin. Se on niin tuskallista. Mieluummin olen yksin.

• Anonyymi

Iskin silmäni hänen silmiinsä, mutta rakastan koko olemusta ja persoonaa. Hän on kuin minä, mutta monessa asiassa täysin vastakohta. Meillä on yhteys, jollaista ei muiden kanssa voi olla. Me ymmärretään toisiamme täydellisesti. Sitä hän kai pelkää, koska ei voi salata mitään. Jos hän päättää lähestyä joskus tosissaan, ehkä minä pelästyn silloin. Silti haaveilen aina vaan että saisin olla hänen kanssaan, vaikkei olla syksyllä neljään vuoteen nähty. Ollaan kyllä viestitelty tässä vuosien varrella välillä. Välillä hän kertoo kuinka ikävöi, muttei se sen kummempaan koskaan ole johtanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iskin silmäni hänen silmiinsä, mutta rakastan koko olemusta ja persoonaa. Hän on kuin minä, mutta monessa asiassa täysin vastakohta. Meillä on yhteys, jollaista ei muiden kanssa voi olla. Me ymmärretään toisiamme täydellisesti. Sitä hän kai pelkää, koska ei voi salata mitään. Jos hän päättää lähestyä joskus tosissaan, ehkä minä pelästyn silloin. Silti haaveilen aina vaan että saisin olla hänen kanssaan, vaikkei olla syksyllä neljään vuoteen nähty. Ollaan kyllä viestitelty tässä vuosien varrella välillä. Välillä hän kertoo kuinka ikävöi, muttei se sen kummempaan koskaan ole johtanut.

Sanon vielä etten valinnut häntä. Sattumalta hänet tapasin hyvinkin erikoisesti. Sitten vaan huomasin kuinka paljon rakastan häntä ja tajusin myös, että tunne on molemminpuoleinen ja että en tiennyt ennen sitä, mitä rakkaus on voimakkaimmillaan. Luulin kyllä tietäväni.

• Anonyymi

Se on henkipuolen asioita. Yksi asia johti toiseen.
      Mitä nousevalta leijonalta voi odotta. Suojelee rakkaitaan leijonan urheudella, mutta sisimissään kissa. Hellyyttä kaipaava, jästipää, omissa tasuissaan kulkeva ajattelija, jonka pitää saada nukkua välillä paljon.
      Öitä.
      -nainen

• Anonyymi

En tiedä miksi rakastuin. Se vain tapahtui, tilanteessa jossa luulin etten enää pysty rakastumaan koskaan. Olen peto jos hän haluaa minun olevan, mutta se ei ole perusluonteeni.

• Anonyymi

Olet kyllä aika sekaisin.

• Anonyymi

Niin, en suostu ajattelemaan kuten muut.

• Anonyymi

En tiedä mistä se alkoi. Yksi päivä vain tajusin rakastuneeni, eikä se tunne ole kadonnut kaikkien koettelemuksienkaan jälkeen. Petoa minussa ei löydy tässä asiassa löydy. Olen peto vain, jos joku yrittää satuttaa lähesiäni.

• Anonyymi

Entä jos joku toinen tulee ja kaappaa taikka viettelee hänet itselleen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Semmoiseen se rakas ei lähde.... Jos lähtee hän ei ole rakkauteni arvoinen. E

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos noin käy, niin eihän hän silloin ole minusta kiinnostunut. Ja siis eihän hän ole, joten siinä ei sinällään olisi mitään super yllättävää.

• Anonyymi

On sinulla vilkas mielikuvitus 😆

• Anonyymi

Hän näki mut.

• Anonyymi

Oon aikas herkkä ja kiltti noin pedoksi. Petoutta on vain hitusen puoli iltaa viikosta 🐆 Muulloin ihan pehmo!

• Anonyymi

Jokaisella on vapaa tahto. Pakkomielteiset erotomaanit ja limerenssistä kärsivät ovat marginaalissa. Suurin osa on tuiki taviksia, jotka kaipailevat. Loput kiusaavat tällä palstalla.

• Anonyymi

En tiedä, miksi rakastan, vaikka tietysti voisin kertoa joitain ominaisuuksia.

Olen vähän kaikkea. En ehkä niin ymmärrettävä ja selkeä, ja toisaalta niin ennalta-arvattava.

• Anonyymi

Ei voi olla molempia. Joskus alkaa epäillä ja luulla kaikkea. Oon koska tahansa valmis luopumaan hänestä jos niin on tarkoitettu. Mikään ei tapahdu sattumalta. Ei tämäkään.

• Anonyymi

Silmiin ihastuin. Ja ulkonäköön/olemukseen ensin. Sitten ajattelin että taidetaan olla aika samanlaisia ja tykätä samoista asioista.

Nyt yritän vaan unohtaa kun ei tullut vastakaikua

Silti vielä tilaisuuden tullen sitoisin
      ja ratsastaisin

• Anonyymi

Harvoin on kyse rakkaudesta ihastumisesta joka sotketaan rakkauteen siksi että toista ei tunne sen jälkeen voi vasta sanoa onko rakkaus mitenkään edes aitoa kun toista tuntee sikä mikä/millainen tämä on

• Anonyymi

Mies valitsi minut. Kehui, oli kiinnostunut tutustumaan. Kosketti. Hauskuutti. Sitten myöhemmin alkoi välillä vttuilemaan, mutta sehän oli vitsiä. Eihän vitsailusta saa suuttua, vaikka joskus vähän ivaisi ja tylyttäisi muiden aikana. Ei saa olla tosikko. Kyllähän huumoria pitää ymmärtää. Rakkaudesta se hevonenkin potkii. No minä rakastuin. Ja yritin "potkia" takaisin.
      Totutti minut hänen kosketukseensa, aloin odottamaan läheisyyttä, ja annoin sitä. Kunnes pisti täyden stopin sille. Tuntuu julmalta leikiltä.

Paljon on myös hyviä hetkiä välillämme, nyt vain enemmän pinnalla ne ikävät muistot hänestä. Kun niitä juttuja ei koskaan selvitetty kunnolla, niin jälkiloukkaannun uudestaan ja uudestaan. Hän ei pyydellyt mitään anteeksi. Huonot fiilikset, eikä keinoja olla yhteydessä. Viestittely kielletty. Epäselvyys ja epävarmuus ruokkii epäilyksiä.

Oliko onnistunut jahti? 🫀

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2099
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1540
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1319
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      236
      1200
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1170
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1096
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1041
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      245
      984
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      916
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      891
    Aihe