Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat.
ehkäpä olet hieman surullinen, koska tahtoisit että sinuakin ikävöitäisiin.
Tahtoisit ehkä saada osaksesi niitä tunteita ja intohimoa jotka suhteestasi puuttuvat.
:/
Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
144
1092
Vastaukset
- Anonyymi
Heti kun sinä tunnustat että olet hoidon tarpeessa. En tiedä oketko aineissa vai sekaisin.
- Anonyymi
En ole hoidon tarpeessa, en aineissa enkä sekaisin.
:/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole hoidon tarpeessa, en aineissa enkä sekaisin.
:/Jutut on kyllä sitä myöden. Minkä ihmeen takia yrität puuttua toisen elämään kun et hallitse edes omaasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jutut on kyllä sitä myöden. Minkä ihmeen takia yrität puuttua toisen elämään kun et hallitse edes omaasi.
Koska mä voin.
Anonyymi kirjoitti:
Koska mä voin.
:/Okei. Joku päivä kirjoitit kuinka koko päivän aikana ainut homma jonka jaksoit tehdä. Oli renkaan paikkaus. Ja nyt kuvittelet olevasi siinä kunnossa että jaksat muidenkin elämään puuttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Joku päivä kirjoitit kuinka koko päivän aikana ainut homma jonka jaksoit tehdä. Oli renkaan paikkaus. Ja nyt kuvittelet olevasi siinä kunnossa että jaksat muidenkin elämään puuttua.
Joo, kävin tarkastamassa niin ilma on pysynyt siinä renkaassa.
Sekin toimenpide vaatisi aika paljon, että se tuli tehtyä.
Mutta ne jutut joita jaksaa ei kuitenkaan ole se pääasia, vaan ne muut jotka siinä ohella tapahtuu ja mitä ne opettaa.
Anonyymi kirjoitti:
Joo, kävin tarkastamassa niin ilma on pysynyt siinä renkaassa.
Sekin toimenpide vaatisi aika paljon, että se tuli tehtyä.
Mutta ne jutut joita jaksaa ei kuitenkaan ole se pääasia, vaan ne muut jotka siinä ohella tapahtuu ja mitä ne opettaa.
:/Niin no perheen ja omakotitalon , pihanhoito pyöritys vaatii välillä vähän enemmän kuin yksi juttu päivässä. Monesti vielä työt ja harrastukset päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no perheen ja omakotitalon , pihanhoito pyöritys vaatii välillä vähän enemmän kuin yksi juttu päivässä. Monesti vielä työt ja harrastukset päälle.
Mun piha on kuin viidakko tai sademetsä.
Luonnollinen luonnon huolehtima suojelualue.
Kyllä se pärjää ilman ihmistä, jotkut väylät vaan pitää auki niin riittää.
Anonyymi kirjoitti:
Koska mä voin.
:/Koska oot sadistinen narsisti
Sekä patologinen valehtelija nii et pahemin voi itse tai yksin määritellä edes omaa korvienväliä
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun piha on kuin viidakko tai sademetsä.
Luonnollinen luonnon huolehtima suojelualue.
Kyllä se pärjää ilman ihmistä, jotkut väylät vaan pitää auki niin riittää.
:/Juu mun puutarha on hoidettu kauniisti. Siitäpä sinulle virikettä muiden asioiden miettimisen sijaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska oot sadistinen narsisti
Sekä patologinen valehtelija nii et pahemin voi itse tai yksin määritellä edes omaa korvienväliä
SivustaJuu juu, höpö höpö.
Anonyymi kirjoitti:
Juu mun puutarha on hoidettu kauniisti. Siitäpä sinulle virikettä muiden asioiden miettimisen sijaan.
Mennä nyt tuhoamaan kaunista luonnon monimuotoisuutta ja koskemaan luonnon luonnolliseen kiertokulkuun.
Toisille se on virikettä ja ikuisuusprojekti, toisille kauhistus ja turhaa työtä.
Anonyymi kirjoitti:
Mennä nyt tuhoamaan kaunista luonnon monimuotoisuutta ja koskemaan luonnon luonnolliseen kiertokulkuun.
Toisille se on virikettä ja ikuisuusprojekti, toisille kauhistus ja turhaa työtä.
:/Olen istuttanut kukkapelto alueita että pörriäiset saa ruokaa. Kitkenyt haittakasveja jotka ei kuulu Suomen luontoon. En nyt koe huonoa omatuntoa että hoidan pihaani. Enkä kaipaa punkkeja jotka elää pitkässä ruohosta. Lisäksi puutarhan hoito on terapeutista ja palkitsevaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen istuttanut kukkapelto alueita että pörriäiset saa ruokaa. Kitkenyt haittakasveja jotka ei kuulu Suomen luontoon. En nyt koe huonoa omatuntoa että hoidan pihaani. Enkä kaipaa punkkeja jotka elää pitkässä ruohosta. Lisäksi puutarhan hoito on terapeutista ja palkitsevaa.
Voikukista pörriäiset tykkää ja horsmasta ym. haittakasveista ne ovat vasta innoissaan.
Luonnollisia luonnon omia kasveja, toivottavasti et ole vienyt niiden elintilaa luontoon kuulumattomilla kasveilla, kuten petunialla, orvokilla ym. luonnottomilla kaupallisilla tuontikasveilla.
Anonyymi kirjoitti:
Voikukista pörriäiset tykkää ja horsmasta ym. haittakasveista ne ovat vasta innoissaan.
Luonnollisia luonnon omia kasveja, toivottavasti et ole vienyt niiden elintilaa luontoon kuulumattomilla kasveilla, kuten petunialla, orvokilla ym. luonnottomilla kaupallisilla tuontikasveilla.
:/Orvokkeja kasvaa ihan luonnossakin. Et edes tunne mitä on haittakasvit näköjään. Voikukka ja horsma eivät niitä ole. Vien ihan niin paljon omalla pihallani tilaa kuin haluan. Vedän vaikka petonille koko pihan jos siltä tuntuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orvokkeja kasvaa ihan luonnossakin. Et edes tunne mitä on haittakasvit näköjään. Voikukka ja horsma eivät niitä ole. Vien ihan niin paljon omalla pihallani tilaa kuin haluan. Vedän vaikka petonille koko pihan jos siltä tuntuu.
On se hurja luonnon vihollinen.
Anonyymi kirjoitti:
On se hurja luonnon vihollinen.
:/Näköjään tiedän enemmän luonnosta ja sen monimuotoisuudesta kuin sinä. Se että oot liian laiska ajamaan ruohoa ei tee susta mitään luonnon ystävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näköjään tiedän enemmän luonnosta ja sen monimuotoisuudesta kuin sinä. Se että oot liian laiska ajamaan ruohoa ei tee susta mitään luonnon ystävää.
Ja betonilla aluskasvillisuuden peittäminen luonnon raiskaaminen olisi sitten sitä monimuotoisuutta ja luontoystävällistä vai?
Anonyymi kirjoitti:
Ja betonilla aluskasvillisuuden peittäminen luonnon raiskaaminen olisi sitten sitä monimuotoisuutta ja luontoystävällistä vai?
:/Ei. Mutta teen niin jos huvittaa. Kuulu sinulle yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Mutta teen niin jos huvittaa. Kuulu sinulle yhtään.
Onko puutarhassasi yhtään mitään luonnollista jäljellä mitä siellä alunperin on ollut?
Vai onko kaikki tuontitavaraa?
Anonyymi kirjoitti:
Onko puutarhassasi yhtään mitään luonnollista jäljellä mitä siellä alunperin on ollut?
Vai onko kaikki tuontitavaraa?
:/Mistä minä sen tiedän tämä on ollut minun puutarha vasta 10 vuotta sitä ennen sillä oli eri omistaja. On tässä alueita joita ei hoideta aidan toisella puolella ja vähän metsää. Ensin olit huolissaan toisten suhteista ja nyt toisen puutarhoista. On sulla rankkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä minä sen tiedän tämä on ollut minun puutarha vasta 10 vuotta sitä ennen sillä oli eri omistaja. On tässä alueita joita ei hoideta aidan toisella puolella ja vähän metsää. Ensin olit huolissaan toisten suhteista ja nyt toisen puutarhoista. On sulla rankkaa.
Ei mulla niin rankkaa ole, mä sain sen renkaan paikattua ja luonto hoitaa pihan.
Siitä vaan että luonnollisempi se on varmaan kuin sun piha.
Anonyymi kirjoitti:
Mistä minä sen tiedän tämä on ollut minun puutarha vasta 10 vuotta sitä ennen sillä oli eri omistaja. On tässä alueita joita ei hoideta aidan toisella puolella ja vähän metsää. Ensin olit huolissaan toisten suhteista ja nyt toisen puutarhoista. On sulla rankkaa.
Mutta, mennään aiheeseen, miten hoidat suhdettasi?
Oletko tyytyväinen siihen vai kaipaisiko sekin hoitamista?
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla niin rankkaa ole, mä sain sen renkaan paikattua ja luonto hoitaa pihan.
Siitä vaan että luonnollisempi se on varmaan kuin sun piha.
:/Mä en ees aja autoa. Se on kuulemma aika ekologista enkä ole lentänyt ikinä. Olkoon luonnollisempi. Luonnollisuus ei ole se mun juttu vaan sellainen että siellä viihtyy. Meillä hoitomatonta luontoa yllinkyllin muuallakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta, mennään aiheeseen, miten hoidat suhdettasi?
Oletko tyytyväinen siihen vai kaipaisiko sekin hoitamista?
:/Sori. Et vaikutta pätevältä keskustelemaan suhteista kanssani tai sen ongelmista. Lähinnä pahaltahtoiselta ihmiseltä joka tahtoo mässäillä julkisesti muiden murheilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori. Et vaikutta pätevältä keskustelemaan suhteista kanssani tai sen ongelmista. Lähinnä pahaltahtoiselta ihmiseltä joka tahtoo mässäillä julkisesti muiden murheilla.
En mä mässäile, kyllä niistä murheista kannattaa jossain keskustella, mieluummin sen kumppanin kanssa, mutta jos välit eivät ole sitä luokkaa ettei se onnistu, niin ehkä joku toinen voi saada jotenkin jotain aikaan.
Anonyymi kirjoitti:
En mä mässäile, kyllä niistä murheista kannattaa jossain keskustella, mieluummin sen kumppanin kanssa, mutta jos välit eivät ole sitä luokkaa ettei se onnistu, niin ehkä joku toinen voi saada jotenkin jotain aikaan.
:/Esim jos hoidat suhdetta kuten puutarhaasi, niin se kai kukoistaisi?
Jos priorisoit enemmän vaikka niihin talon ulkoisiin kuin mitä sen sisäisiin, niin siinä voisi olla ongelma.
Olisi tietysti hyvä että keskustelisitte syvällisesti, mutta onko teistä siihen, pystyttekö vai eikö se kiinnosta jompaa kumpaa?
Ihan vain ajatuksia.
Anonyymi kirjoitti:
Esim jos hoidat suhdetta kuten puutarhaasi, niin se kai kukoistaisi?
Jos priorisoit enemmän vaikka niihin talon ulkoisiin kuin mitä sen sisäisiin, niin siinä voisi olla ongelma.
Olisi tietysti hyvä että keskustelisitte syvällisesti, mutta onko teistä siihen, pystyttekö vai eikö se kiinnosta jompaa kumpaa?
Ihan vain ajatuksia.
:/Mieleen tulee ajatus, kuinka sä hoidat suhdettasi
kun miettii miten hoidat sitä omaa puutarhaasi?
/ruusupuskasta joku - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieleen tulee ajatus, kuinka sä hoidat suhdettasi
/ruusupuskasta jokuEi ole suhdetta, se on luonnon armoilla milloin sellainen mahdollisesti alkaa tai tulee vastaan.
Mutta sitten kun se tulee ja on minun hoidettavissani, niin se on prioriteetti 1 ja kaikki muu tulee toissijaiseksi.
Anonyymi kirjoitti:
Mieleen tulee ajatus, kuinka sä hoidat suhdettasi
/ruusupuskasta jokuMutta saman kysymyksen voisin esittää sinulle.
Kuinka sinä hoitaisit suhdettasi, kuin puutarhaa antaen sille paljon huomiota ja hoitoa jotta se aina kukoistaisi?
Anonyymi kirjoitti:
Mutta saman kysymyksen voisin esittää sinulle.
Kuinka sinä hoitaisit suhdettasi, kuin puutarhaa antaen sille paljon huomiota ja hoitoa jotta se aina kukoistaisi?
:/Nii mä tekisin jos olisi sellainen..
Mut sä annat vaan olla ilman huomiota,
etkä hoida sitä.
Puutarhaa siis.
/ruusupuskasta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:/Niin kannattaa. Eihän tässä kukaan muu kuin sinä tehnyt oletuksia. Miksi sinä olisit henkilö jonka kanssa niistä puhuisin tai ylipäätään täällä tai kukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii mä tekisin jos olisi sellainen..
Mut sä annat vaan olla ilman huomiota,
etkä hoida sitä.
Puutarhaa siis.
/ruusupuskastaJep, se on täysin luonnon armoilla.
Leikkaan vain väylät joissa kuljen ja kosken mahdollisimman vähän.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vain ajatuksia.
:/Millaisia ongelmia luulet sitten olevan? Jos keskittyisit omaan elämääsi saisit päivän aikana muutakin tehnyt kui renkaan paikattua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, se on täysin luonnon armoilla.
Leikkaan vain väylät joissa kuljen ja kosken mahdollisimman vähän.
:/Olisin onneton ilman että saan hoitaa puutarhaani. Se on harrastukseni se minulle tärkeä enkä ikinä olisi ihmisen kanssa joka moralisoi jossain puutarhan hoidosta. Enkä edes keskustele ihmisen kanssa joka on tuollainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaisia ongelmia luulet sitten olevan? Jos keskittyisit omaan elämääsi saisit päivän aikana muutakin tehnyt kui renkaan paikattua.
"Niin no perheen ja omakotitalon , pihanhoito pyöritys vaatii välillä vähän enemmän kuin yksi juttu päivässä. Monesti vielä työt ja harrastukset päälle."
Paljon on askareita, niinku ne arjen askareet ja rutiinit tulee monesti suhteen edelle ja suhde jää hoitamatta.
Hellyys ja tunteet vähenee ja loppuu, siitäkin tulee siinä rumbassa helposti suoritus.
Ne kaksi jotka aloitti kaiken yhdessä, hukkuvat siihen kaikkeen muuhun mikä tuli niitä kahta tärkeämmäksi.
Jos he alussa olivat rakastuneita ja kävelivät käsi kädessä, söivät toistensa kaulat pussailivat halailivat ja olivat sylikkäin, se kaikki loppui ja jäi sen arjen tuomien askareiden jalkoihin.
Se kaikki minkä vuoksi kaikki tuli ja alkoi hiipui hiljalleen pois, koska sille ei ollut enää aikaa.
Anonyymi kirjoitti:
"Niin no perheen ja omakotitalon , pihanhoito pyöritys vaatii välillä vähän enemmän kuin yksi juttu päivässä. Monesti vielä työt ja harrastukset päälle."
Paljon on askareita, niinku ne arjen askareet ja rutiinit tulee monesti suhteen edelle ja suhde jää hoitamatta.
Hellyys ja tunteet vähenee ja loppuu, siitäkin tulee siinä rumbassa helposti suoritus.
Ne kaksi jotka aloitti kaiken yhdessä, hukkuvat siihen kaikkeen muuhun mikä tuli niitä kahta tärkeämmäksi.
Jos he alussa olivat rakastuneita ja kävelivät käsi kädessä, söivät toistensa kaulat pussailivat halailivat ja olivat sylikkäin, se kaikki loppui ja jäi sen arjen tuomien askareiden jalkoihin.
Se kaikki minkä vuoksi kaikki tuli ja alkoi hiipui hiljalleen pois, koska sille ei ollut enää aikaa.
:/Ei kyllä osu sori. Oliko muuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:/Mutta hoitaman piha taas. Hoitamattoman pihan vaikutukset:
Kiinteistön arvon lasku:
Huonosti hoidettu piha voi vaikuttaa negatiivisesti kiinteistön arvoon ja myyntiin.
Kustannukset:
Hoitamattoman pihan korjaaminen tai kunnostaminen voi olla kalliimpaa kuin säännöllinen hoito.
Turvallisuusriskit:
Hoitamaton piha voi sisältää vaaroja, kuten lätäköitymistä, jyrkkiä tai huonoa kunnostettua polkuja, tai kasvillisuutta, joka voi olla vaarallista tai jopa myrkyllistä.
Vastuukysymykset:
Hoitamattomuus voi vaikuttaa myös vastuukysymyksiin, esimerkiksi jos joku liukastuu tai loukkaantuu hoitamattomalla pihalla. " Mitä aatelin näillä kysymyksille tehdä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaisia ongelmia luulet sitten olevan? Jos keskittyisit omaan elämääsi saisit päivän aikana muutakin tehnyt kui renkaan paikattua.
Voisin lähteä kauppareissulle testaamaan sitä rengasta.
Minulla ei ole elämässä paljon mitään sellaista merkityksellistä johon tarvitsisi keskittyä.
Lähinnä jotain tulevaisuuden suunnitelmia ja hahmotelmia vain, mutta monet niistäkin ovat vain visioita jotka haihtuvat pois.
Jotain pysyvää ja kestävää, jotain merkityksellistä pitää löytyä, että sitä kohti kannattaisi lähteä kulkemaan ja sitä tavoittelemaan.
Suuntia olisi monia ja moni asia vetäisi hiukan puoleensa, mutta mitään päätöksiä en ole minkään suhteen vielä tehnyt.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä osu sori. Oliko muuta?
Oletko kysynyt häneltä?
Anonyymi kirjoitti:
Voisin lähteä kauppareissulle testaamaan sitä rengasta.
Minulla ei ole elämässä paljon mitään sellaista merkityksellistä johon tarvitsisi keskittyä.
Lähinnä jotain tulevaisuuden suunnitelmia ja hahmotelmia vain, mutta monet niistäkin ovat vain visioita jotka haihtuvat pois.
Jotain pysyvää ja kestävää, jotain merkityksellistä pitää löytyä, että sitä kohti kannattaisi lähteä kulkemaan ja sitä tavoittelemaan.
Suuntia olisi monia ja moni asia vetäisi hiukan puoleensa, mutta mitään päätöksiä en ole minkään suhteen vielä tehnyt.
:/Kannattaa kuitenkin keskittyä niihin eikä toiseten suhteisiin. Varsinkin jos omaa ei saa edes muodostettua ja edelliset suhteet epäonnistuneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kysynyt häneltä?
:/Mitä kysynyt? Sinähän noita ongelmia täällä kuvittelet ei ne ole todellisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta hoitaman piha taas. Hoitamattoman pihan vaikutukset:
Kiinteistön arvon lasku:
Huonosti hoidettu piha voi vaikuttaa negatiivisesti kiinteistön arvoon ja myyntiin.
Kustannukset:
Hoitamattoman pihan korjaaminen tai kunnostaminen voi olla kalliimpaa kuin säännöllinen hoito.
Turvallisuusriskit:
Hoitamaton piha voi sisältää vaaroja, kuten lätäköitymistä, jyrkkiä tai huonoa kunnostettua polkuja, tai kasvillisuutta, joka voi olla vaarallista tai jopa myrkyllistä.
Vastuukysymykset:
Hoitamattomuus voi vaikuttaa myös vastuukysymyksiin, esimerkiksi jos joku liukastuu tai loukkaantuu hoitamattomalla pihalla. " Mitä aatelin näillä kysymyksille tehdä?Kaikki siis kunnossa eroa ja omaisuuden jakoa varten.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki siis kunnossa eroa ja omaisuuden jakoa varten.
:/Joo vaikka. Levitä sitä valhetta vaan eteenpäin rauhassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kysynyt? Sinähän noita ongelmia täällä kuvittelet ei ne ole todellisuutta.
Miksi naisesi on ikävä palstalla?
Missä miehesi on silloin?
On teillä varmaan ongelmia joista ette keskustele, muutenhan te olisitte sängyssä hellimässä toisianne.
Ajankäyttö muuhun turhaan kuin toisiinne ei tee teistä lähempiä vaan etäisempiä.
Onko teillä kaikki kuten ennenkin alusta asti?
Ovatko kumpikin tyytyväisiä, puhutteko ongelmista toisillenne ja parisuhteestanne?
Oletko tyytyväinen ja onko hän tyytyväinen?
Kyllä minulle kaikenlaisia ajatuksia nousee.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi naisesi on ikävä palstalla?
Missä miehesi on silloin?
On teillä varmaan ongelmia joista ette keskustele, muutenhan te olisitte sängyssä hellimässä toisianne.
Ajankäyttö muuhun turhaan kuin toisiinne ei tee teistä lähempiä vaan etäisempiä.
Onko teillä kaikki kuten ennenkin alusta asti?
Ovatko kumpikin tyytyväisiä, puhutteko ongelmista toisillenne ja parisuhteestanne?
Oletko tyytyväinen ja onko hän tyytyväinen?
Kyllä minulle kaikenlaisia ajatuksia nousee.
:/No minä kuumeessa. Toinen töissä. Ei tietenkään ole niinkuin alussa ollaan oltu 15 vuotta yhdessä. Tämä on keskustelupalsta kulutan aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo vaikka. Levitä sitä valhetta vaan eteenpäin rauhassa.
Ei sen niin tarvitse olla, mutta jos kysytään mieheltä joka pahoinpitelee naistaan, hänen mukaansa kaikki on kunnossa ja puuterin peitossa.
Ehkä naiselta tulisi tilanteessa eri vastaus.
Asia voi olla myös toisinkin päin.
Siitähän sen tietäisi jos he pystyvät toisilleen kaikesta keskustelemaan.
Anonyymi kirjoitti:
No minä kuumeessa. Toinen töissä. Ei tietenkään ole niinkuin alussa ollaan oltu 15 vuotta yhdessä. Tämä on keskustelupalsta kulutan aikaa.
Hyvä, nyt saat hyviä parisuhdeneuvoja.
Pian hän tulee kai kotiin, odotatko innoissasi?
Anonyymi kirjoitti:
Ei sen niin tarvitse olla, mutta jos kysytään mieheltä joka pahoinpitelee naistaan, hänen mukaansa kaikki on kunnossa ja puuterin peitossa.
Ehkä naiselta tulisi tilanteessa eri vastaus.
Asia voi olla myös toisinkin päin.
Siitähän sen tietäisi jos he pystyvät toisilleen kaikesta keskustelemaan.
:/Niin säkö oot sitten pahoinpitelyt jotain. Senkö takia sun suhteet ei toiminut? Mua ei ole kukaan pahoinpidellyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, nyt saat hyviä parisuhdeneuvoja.
Pian hän tulee kai kotiin, odotatko innoissasi?
:/Hän on kotona. Tekee etätöitä. Kyllä pannaan niin että en kävelebkunnolla viikkoon kun tulen kuntoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin säkö oot sitten pahoinpitelyt jotain. Senkö takia sun suhteet ei toiminut? Mua ei ole kukaan pahoinpidellyt.
En oo, kyse on siitä pystyttekö kaikesta keskustelemaan?
Kuinka läheisiä olette?
Anonyymi kirjoitti:
En oo, kyse on siitä pystyttekö kaikesta keskustelemaan?
Kuinka läheisiä olette?
:/Aika läheisiä hän on näköetäisyydellä. Ei me keskustella jalkapallosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on kotona. Tekee etätöitä. Kyllä pannaan niin että en kävelebkunnolla viikkoon kun tulen kuntoon.
No hyvä että panette kunnolla viikon edestä, mutta pankaa useammin, niin ettei hänkään enää töihin mielellään jaksaisi.
Anonyymi kirjoitti:
Aika läheisiä hän on näköetäisyydellä. Ei me keskustella jalkapallosta.
Puhutteko usein puutarhan trimmaamisesta?
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä että panette kunnolla viikon edestä, mutta pankaa useammin, niin ettei hänkään enää töihin mielellään jaksaisi.
:/Juu mepä pannaan. Vetele sinä käteen useammin. Kuinka ei jaksaisi. Aamun oli toimistolla. Iltapäivällä tuli kotiin töihin. Kohta lähtee urheilukentälle. Mene sinä sinne kauppaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu mepä pannaan. Vetele sinä käteen useammin. Kuinka ei jaksaisi. Aamun oli toimistolla. Iltapäivällä tuli kotiin töihin. Kohta lähtee urheilukentälle. Mene sinä sinne kauppaan.
En mä vielä jaksa lähteä.
Eikä mun tee mieli nyt, kun ei tekstit oikein kiihota.
Anonyymi kirjoitti:
En mä vielä jaksa lähteä.
Eikä mun tee mieli nyt, kun ei tekstit oikein kiihota.
:/Ai runkku materiaaliako sulle on muiden suhde ongelmien miettiminen. 😳 Selvä. Ilmankos ne sua kiinnostaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai runkku materiaaliako sulle on muiden suhde ongelmien miettiminen. 😳 Selvä. Ilmankos ne sua kiinnostaa .
Ei oo, se matsku löytyy sitten muualta jos tekee mieli.
Anonyymi kirjoitti:
Puhutteko usein puutarhan trimmaamisesta?
:/Ei puhuta tehdään puhumattakin. Eikä vaan väyliä ajeta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu mepä pannaan. Vetele sinä käteen useammin. Kuinka ei jaksaisi. Aamun oli toimistolla. Iltapäivällä tuli kotiin töihin. Kohta lähtee urheilukentälle. Mene sinä sinne kauppaan.
Sanotko sille, että ensin sänkyyn ja sitten suihkuun vai ensin suihkuun ja sitten sänkyyn?
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo, se matsku löytyy sitten muualta jos tekee mieli.
:/Runkkatko usein? Onko se joku ongelma sinulle? Senkö takia et osaa olla suhteessa kun olet addiktoitunut pornoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanotko sille, että ensin sänkyyn ja sitten suihkuun vai ensin suihkuun ja sitten sänkyyn?
:/Niinkö sua naiset kohdellut. Etkö osaa ilman ohjeita toimia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Runkkatko usein? Onko se joku ongelma sinulle? Senkö takia et osaa olla suhteessa kun olet addiktoitunut pornoon?
En kauheen usein eikä oo ongelma. Kyllä mä suhteessa osaan olla, mut se ei ole ajankohtainen asia vaikka sitä ehkä toivoisikin, niin toisaalta parempi tällä hetkellä että sitä ei ole.
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö sua naiset kohdellut. Etkö osaa ilman ohjeita toimia?
Ei ole, kysyin sitä nyt naiselta mitä hän sanoisi ja sanoisiko hän edes sen toiveensa?
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vain ajatuksia.
:/no ihmisillä noin yleisesti ottaen voi olla suhteissaan todella isoja ongelmia mihin ei edes se toinen osapuoli pysty vaikuttamaan mitenkään. usein ne asiat ei vaan puhumalla selviä, jos toinen on vaikka narsisti, mustasukkainen, tai ei vaan ole enää kiinnostunut siitä toisesta, niin miten sellaiset puhut parhain päin.
jos silloin katselee muita miehiä/naisia niin ei se ole huono juttu tai väärin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no ihmisillä noin yleisesti ottaen voi olla suhteissaan todella isoja ongelmia mihin ei edes se toinen osapuoli pysty vaikuttamaan mitenkään. usein ne asiat ei vaan puhumalla selviä, jos toinen on vaikka narsisti, mustasukkainen, tai ei vaan ole enää kiinnostunut siitä toisesta, niin miten sellaiset puhut parhain päin.
jos silloin katselee muita miehiä/naisia niin ei se ole huono juttu tai väärin.Niin voi olla, mutta ainakin ne kannattaa tehdä sitten selviksi, että kummallakin on tiedossa mihin se asia johtaa, että se uuden katseleminen ei tule sitten kummallekaan yllätyksenä ja asiat on tehty siltä osin selviksi.
Ellei tämä asia muutu, niin se on ohi tjsp.
Anonyymi kirjoitti:
Niin voi olla, mutta ainakin ne kannattaa tehdä sitten selviksi, että kummallakin on tiedossa mihin se asia johtaa, että se uuden katseleminen ei tule sitten kummallekaan yllätyksenä ja asiat on tehty siltä osin selviksi.
Ellei tämä asia muutu, niin se on ohi tjsp.
:/koitapa keskustella narsistin tai sairaalloinsen mustasukkaisen kanssa.....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ruuhkavuodet menossa ainakin aloittajaäijän monologissa hihii
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän on kotona. Tekee etätöitä. Kyllä pannaan niin että en kävelebkunnolla viikkoon kun tulen kuntoon.
Vai että viikko pitäis mieliksi valitella
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki siis kunnossa eroa ja omaisuuden jakoa varten.
:/Jos kerran sinne asti jo pääsitte
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
koitapa keskustella narsistin tai sairaalloinsen mustasukkaisen kanssa.....
Onko niin paha että vaatii hoitoa?
:/ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vai että viikko pitäis mieliksi valitella
Kukaan ei sanonut että tästä paranen enää. Tiedä vaikka kuolen.
- Anonyymi
Noo, sillä ei ole mitään väliä.. Tykkään työkaverista joka on onnellisesti naimisissa ja perheellinen mies.
Sillä ei ole mitään väliä mitä tunnen.. En halua kuitenkaan olla se jota siedetään joten voin kyllä poistua täysin näköpiiristä.. En toki ole riittävän tyytyväinen suhteeseeni, mutta kaikki se on pelastettavissa. Mitään vanhoja ukkoja en ota enkä kakaraa. 10 v nuorempi tai vanhempi menee.
Mut mitä väliä?
/nainen- Anonyymi
Milloin ajattelit aloittaa suhteesi pelastusoperaation?
- Anonyymi
Tunnustan, Onko se väärin, että haluan rakkautta elämääni?
- Anonyymi
Ei ole väärin, mutta väärin on se, että sitä ei tule sieltä mistä sitä pitäisi tulla.
- Anonyymi
Pyh, jos olisin varattu, en todellakaan roikkuisi täällä.
- Anonyymi
Tahdotko edes olla varattu?
tuossa on hyvä huomio, jos henkilö on onnellisesti parisuhteessa niin ei se roiku näillä palstoilla. ei todellakaan. jos se toinen osapuoli viettää täällä aikaanasa niin jokin siihen suhteessa on pahasti vialla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
tuossa on hyvä huomio, jos henkilö on onnellisesti parisuhteessa niin ei se roiku näillä palstoilla. ei todellakaan. jos se toinen osapuoli viettää täällä aikaanasa niin jokin siihen suhteessa on pahasti vialla.
Sää oot oikeen tässä palstaäijän aloituksessa kelannut tätä suhdetta netin keskustelupalstan ja parisuhteen välillä? 🙄
- Anonyymi
Kyllä olen toisen kanssa ollut mutta valitsin tasapainoisen ratkaisun ja kerroin hänelle sutinasta/kutinasta nimeä paljastamatta. Jos tulee ero tulkoon, ignooraava mulkero hän onkin.
Se on varmaa, että sinä et ole se mun sutinatyyppi, hän ei tenttaisi noin.
Palsta on reflektiota varten mulle, ei toiveiden lähde. - Anonyymi
Sitäkö toivot, että tunnustan ja valitsen sinut?
- Anonyymi
En, toivoisin että tunnustat vain tosi asian ja saisit suhteeltasi sen mitä etsit, haet taikka mistä unelmoit.
Miksi vastaat selvästi n. 15v kyselijälle? Siellä on taas pettymys tullut ja tyttöpuolista syytetään moraalittomuudesta, itse muka pyhimyksen viitta niskassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En, toivoisin että tunnustat vain tosi asian ja saisit suhteeltasi sen mitä etsit, haet taikka mistä unelmoit.
:/Mikset sitten tule ja vie minua pois täältä, jos kerta tiedät asioiden laidan?
- Anonyymi
En mä voi sellaista myöntää tietenkään
kun ei pidä paikkaansa......
Enkä tosiaankaan ala edes sun mieliksi niin valehtelemaankaan. - Anonyymi
Olisitko ehkä erehtynyt ihmisestä?
- Anonyymi
Kyllä ja kuuntelen juuri kirjaa "olen hänen omaisuuttaan". Kirja kertoo väkivaltaisesta suhteesta perustuen tositarinaan ja tosielämässä mies on saanut tuomion. Kirjassa on paljon kohtia joihin voin samaistua. Ei siitä se enempää. En koskaan kertonut kaivatulle miten minulla menee, vaan pidän kulissit kunnossa.
- Anonyymi
Mikä on seuraava kirja?
Pako Alcatrazista vai?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on seuraava kirja?
Pako Alcatrazista vai?
:/Ei, joku ihana romanttinen rakkaustarina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, joku ihana romanttinen rakkaustarina.
Niitä kai riittää, mutta harvat saavat elää ne todeksi.
Lähde pois tuollaisesta suhteesta, pakene!
Kun vielä pystyt. Ennenkuin päädyt tarinaksi iltalehden rikossivuille.
Ja kerro sille kaivatullesi miten oikeasti menee, kerro jollekin, kerro kaikille!
- Anonyymi
Sama juttu miehillä. Täällä kirjoittavat miehet ovat vähintään jollain lailla varattuja.
- Anonyymi
"varattu" on monimutkainen asia..... riippuu keneltä kysyy...
sinusta joku voi näyttää varatulta, vaikkei se oikeasti olekaan - AnonyymiUUSI
Naimisissa mm työnsä kanssa, mihin uppoutua?
- Anonyymi
Ei, kyllä koen hänen puoleltaan päivittäistä intohimoa. Hän kohtelee minua hyvin, ostelee minulle, mitä haluan ja hemmottelee minua. Hän on älykästä seuraa.
Hän on hyvä mies.
Jos ja kun kaipaan jotain..,.on se vain oma syyni… voi olla, että olen hemmoteltu tässä suhteessa tai sitten hän oli mielestäni kiinnostava.- Anonyymi
Miksi sitten olet ikävällä?
Ja mitä jos hän olisi ikävällä?
Mitä tahtoisit suhteessanne muuttuvan?
Mitä siitä puuttuu?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten olet ikävällä?
Ja mitä jos hän olisi ikävällä?
Mitä tahtoisit suhteessanne muuttuvan?
Mitä siitä puuttuu?
:/Tämä on keskustelupalsta, siksi.
- Anonyymi
koet intohimoa "hänen puoleltaan", hän ostelee kaikkea ja kohtelee hyvin jne.
mutta itse et tunne samoin
ja kaipaat jotain muuta
joku toinen on mielessäsi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koet intohimoa "hänen puoleltaan", hän ostelee kaikkea ja kohtelee hyvin jne.
mutta itse et tunne samoin
ja kaipaat jotain muuta
joku toinen on mielessäsiNo tiedänhän minä sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tiedänhän minä sen.
no mikset tee oikein
itseäsi ja sitä toista
ja sitä kolmatta kohtaan
- Anonyymi
Kerro jo mitä mä olen tehnyt sulle niin kamalaa
ettet ees vastaa mun kommentteihin enää!!!!!- AnonyymiUUSI
Pyydän anteeksi siitä. Yritin unohtaa, mutten pystynyt. 🥺
- Anonyymi
Miksi itse pyörit täällä niin kovin vimmalla päivittäin ?
- Anonyymi
Susta tulisi pätevä yleinen syyttäjä.
Pohdi alan vaihtoa eikö vaan.- AnonyymiUUSI
Olen itse ainakin mieluummin tuomitseva ihan täällä netizä. Sivusta
- Anonyymi
Häiritseekö sinua vähäinen pyöriminen täällä palstalla jotenkin ja muut saa laukoa mitä vaan ja se on okei !
- Anonyymi
Kyllä olen varattu ja todella tyytymätön, koska EIVÄT HE ITSEKKÄÄN SUOSTUISI ELÄMÄÄN TÄMMÖISESSÄ SUHTEESSA.
HE OLISIVAT HAKENEET UUDEN MIEHEN/VAIMON JOS HEIDÄN PITÄISI TÄMMÖISESSÄ SUHTEESSA ELÄÄ.
SYKSYLLÄ 2018 SAIN KUNNIANLOUKKAUS TUOMION, KOSKA MINUN SINKKU ELÄMÄ KÄVI HEIDÄN KUNNIOIDEN PÄÄLLE.
SEN JÄLKEEN ME OLLAAN TAVATTU UUDELLEEN JA MINUSTA TULI SENTÄÄN KILTTI. TOISET OVAT VAPAASTI TEHDÄ MITÄ HUVITTAA JA MINÄ OLEN OLLUT ELÄNYT, KUIN NUNNA LUOSTARISSA.
VIELÄ KEHTAAVAT VÄITTÄÄ, ETTÄ MINÄ OLEN LOUKANNUT HEIDÄN KUNNIOITA.
VIELÄ VANKILAAN SUOSTUIN OMASTA VAPAASTA TAHDOSTA MENEMÄÄN NIIN PÄÄSEE EDES NÄISTÄ PASKOISTA EROON NIIN LOPETTAVAT RIKOSILMOITUSTEN TEKEMISET SOMESTA JA OPETTELISIVAT KÄYTTÄMÄÄN NIIN EI TARVI POLIISEJA JA KÄRÄJIÄ TYÖLLISTÄÄ JOILLA ON TÄRKEÄMPÄÄKIN TEKEMISTÄ TÖISSÄ, KUN ISTUA LUKEMASSA FACEBOOKKIA TAI MUUTA VASTAAVAA SOMEA.- AnonyymiUUSI
” NIIN LOPETTAVAT RIKOSILMOITUSTEN TEKEMISET SOMESTA JA OPETTELISIVAT KÄYTTÄMÄÄN NIIN EI TARVI POLIISEJA JA KÄRÄJIÄ TYÖLLISTÄÄ JOILLA ON TÄRKEÄMPÄÄKIN TEKEMISTÄ TÖISSÄ, KUN ISTUA LUKEMASSA FACEBOOKKIA TAI MUUTA VASTAAVAA SOMEA.” Sinäpä sen palstasetä sanoit. Tirsk.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
” NIIN LOPETTAVAT RIKOSILMOITUSTEN TEKEMISET SOMESTA JA OPETTELISIVAT KÄYTTÄMÄÄN NIIN EI TARVI POLIISEJA JA KÄRÄJIÄ TYÖLLISTÄÄ JOILLA ON TÄRKEÄMPÄÄKIN TEKEMISTÄ TÖISSÄ, KUN ISTUA LUKEMASSA FACEBOOKKIA TAI MUUTA VASTAAVAA SOMEA.” Sinäpä sen palstasetä sanoit. Tirsk.
Pitäkäähän Suomi pystys
- Anonyymi
Niimpä niin, life is complicated. Koittaisit kuitenkin hoitaa omia asioitasi, koska toisten ihmisten tunteiden selvittely ei edistä sinun tilannettasi.
- Anonyymi
Onko täällä lähinnä kännisiä miehiä ja diskonuoria ?
- Anonyymi
- ja sikoja myös
- Anonyymi
- eikö käry riittänyt ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- eikö käry riittänyt ?
Vanha koira, uudet temput.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha koira, uudet temput.
- tarkkaile diskotyttöjä ja nepsyjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He vetävät kännit ja seuraavana aamuna kaduttaa.
T. B - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos sulle silleen maksetaan että voi rehellisesti laskuttaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
- eikö käry riittänyt ?
Tiskin sitä koskaan ainakaan liikaa on, mites sen hiivan suhteen sulla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
- ja sikoja myös
Onneksi ovat nii rentoja että sulautuvat massaan välittömästi
- Anonyymi
Hallintaa, pelottelua, vallan väärinkäyttöä täällä 🙄
- Anonyymi
Kenelle olen varattu?
Mielelläni mä kyllä olisin.- Anonyymi
Barbi vai Braz ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Barbi vai Braz ?
Mä olen noista ulkona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Barbi vai Braz ?
Tiimalasi vai mee too ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiimalasi vai mee too ?
Vähän liian hätäiseltä vaikuttaa, esim ”pankista” tulee tekstiviesti, että tilisi tarvitsee välittömiä toinenpiteitä. Prööt
- Anonyymi
ap. Kerro yks hyvä syy miksi olet itse täällä kirjottamassa ?
- Anonyymi
Ehkäpä ikävöin naista ja haluan keskustella asioista ja kirjoitella.
Ehkä tästä on tullut vähän tapakin ja jonkinlainen kanava purkaa ajatuksia ja asioita.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä tästä on tullut vähän tapakin ja jonkinlainen kanava purkaa ajatuksia ja asioita.
:/Kohteesikin on palstalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:/Onko silloin merkitystä onko varattu vai sinkku, hetero, lesbo, transu, homo, bi jne.
Murkku, aikuinen, Mt- nepsy, seniori.
Työtön, työssäkäyvä, luuseri, kiusaaja.
Keskustelupalsta, anonyymina 24/7.
- Anonyymi
comsii comsaa vai komsii komsaa ?
- AnonyymiUUSI
Mitä nä nytte täällä constailet con artist?
- Anonyymi
Suksi kuuseen, mä en tunnusta mitään, en ainakaan sulle, sulla on palstasta päätellen ihan riittävästi miettimistä ja tekemistä omissakin asioissasi.
- Anonyymi
Tunnustaisit ihan itse.....
Herää ajatuksia tosiaankin monesta jutusta.
Aiotko kiduttaa hengiltä ihmisen joka susta välittää? Siltä vaikuttanut jo kauan.
Ei varmaan kauan mene et onnistut siinä. - Anonyymi
Olen sinkku. Kirjoitin J•••e.lle ja sain selkeän vastauksen, ei kiitos.
Eli se siitä. Ihmettelen suuresti noita arvauksia ja oletuksia puskista mitkä ei juurikaan johda mihinkään.- AnonyymiUUSI
VOi ei! Harmillista. Mutta yritit kaikkesi, ja nyt tiedät varmasti. Nyt vaan etsit uuden kohteen tunteillesi.... onhan niitä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
VOi ei! Harmillista. Mutta yritit kaikkesi, ja nyt tiedät varmasti. Nyt vaan etsit uuden kohteen tunteillesi.... onhan niitä
Niitä ei täällä ole. Se on nähty. Mikki on ok ja muut näyttäneet mitä ovat. Aika moni täällä on " anteeksi, anteeksi kun olen narsisti "ja jne.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niitä ei täällä ole. Se on nähty. Mikki on ok ja muut näyttäneet mitä ovat. Aika moni täällä on " anteeksi, anteeksi kun olen narsisti "ja jne.
Jos se on jotenki niinku ironialla? Emt apäijä enkä osaa muillekaan sanoa, lol
- AnonyymiUUSI
Miten tapetaan ihastuksen tunne?
- AnonyymiUUSI
Oletko itse muista ummet ja lammet satuileva äijä päässyt siihen ns leipääntymisvaiheeseen?
- AnonyymiUUSI
voin auttaa tässä jos nämä angstit häviää ja auttaa rahassa.
- AnonyymiUUSI
Lakastaa ei lakasta lakastaa..... mutta lakastin satoja voikukkia tänään niittämällä🌸.....kauniita mutta joskus on pakko sekin tehdä. Ei hätää☘️
päivänkakkaroita riittää. Aaa, tuossa yksi.....
Lakastaa ei lakasta lakastaa ei .....tauonpaikka ja juotavaa väliin 🌱🥤 - AnonyymiUUSI
Suhteemme miehen kanssa on nyt pohtimisen alla. Haluan korjata asioita ja uskon pystyväni korjaamaan. Lisäämään hellyyttä ym. Se on tavoitteena.
- AnonyymiUUSI
Kenellepä ei pieni seikkailu olisi uusi mahdollisuus onneen kun kyllästyminen oman elämän nykytilaan on ilmeistä. Vastaan tulee kuitenkin kysymys riittääkö se kuitenkaan olemassa olevan elämän pyyhkimiseen. Se on kysymys, joka leijuu jokaisen salaisen puhelinsoiton taustalla, maustaa jokaisen kohtaamisen erään maailman loppumisen ja uudistumisen mahdollisuuksilla. Vastaus tähän kysymykseen, tai pikemminkin sen puute, usein tuomitsee suhteen epäonnistumaan. Pitemmän päälle johtaa siihen ettei ole aivan täysillä mukana alun alkaenkaan omissa seikkailuissaan. Ja saattaapa jopa jättää koko homman leikittelyyn ajatuksen tasolla kun joku varteenotettava silloin tällöin sattuu ilmaantumaan kuin tilauksesta. Kun vaivannäkö alkaa olla liikaa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463919Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭333416Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162723Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342679En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101974IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm71117Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1441092- 80986