elossa, mikään ei ole mahdotonta.
Tuossa on mun piste- iiin päällä, siihen asti yritetään! yhdessä!
Niin kauan kun olet
11
234
Vastaukset
- Anonyymi
Nainen käy kyllä vai ei?
- Anonyymi
Yhdessä me onnistutaan!❤️🔥❤️
- Anonyymi
- Anonyymi
Jos olette yhdessä, miksi kirjoitat täällä? :/
- Anonyymi
Mikä ihmeen kyselyikä sulla on?
Ei kuulu sulle muiden asiat!! - Anonyymi
Tekee mustasukkaseksesi erästä.
- Anonyymi
Enpä aio ihan lähiaikoina heittää veiviäni 😁
Voidaan siis yrittää niin kauan kuin henki pihisee. - Anonyymi
Eipä sinusta ole kuulunut mitään.
- Anonyymi
Olen piilossa hävettää nolottaa kaikki mahdollinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen piilossa hävettää nolottaa kaikki mahdollinen.
No älähän nyt, elämäähän tämä kaikki vain on. Hän voi suhtautua sinuun myönteisemmin kuin uskotkaan.
En luovuta, tuulimyllyistäni. 💞⚡💞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651463Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia111923- 58771
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48754- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71691Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41667Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662