Nyt kaikki viikonloppuna katsomaan Mestarin keikkaa Torniolaaksoon.Mainoksen mukaan bileissä ESIINTYY Metsa Man.Aikaisemmat keikat olleet lähinnä mainoslippis päässä patsastelua markkina -alueella.Nyt luvataan,että Mestari esiintyy.Jes!!
Torniolaakso ruisinki
12
354
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tuo se keikka jossa metsäman on lupautunut haastattelemaan yritysjohtajia?
- Anonyymi
Tämä Aavasaksan "keikka" on tulevana viikonloppuna.Haastattelu tapahtui Sorsakosken rompepäivillä viime viikonloppuna.Haastattelussa talouspoliittinen asiantuntijaMetsa Man arvatenkin pisti bisnesmaailman edustajat koville
- Anonyymi
Se oli tämä keikka jossa metsäman kertoo haastattelevansa sponsori yritystensä edustajia (3:10)
https://youtu.be/KhdKYTnnpEw?si=4ANfbFHUFHdzkfyh - Anonyymi
Onko tuo haastattelu jossakin nähtävissä, varmasti ollut asiantuntevia kysymyksiä metsämanilla esittää yritysten edustajille.
- Anonyymi
Ei tietty ole, kun kukaan ei tullut haistateltavaksi.
- Anonyymi
Suomessa on todella vähän laaja-alaisesti yritystomintaa ja elinkeinoelämän lain alaisuuksia hallitsevia henkilöitä jotka kansan kielellä osaavat selittää vaikeasti ymmärrettäviä asioita vähäväkisille.
Ajouran suunnittelu metsään vaati taitoa ja harkintakykyä:
"Tuosta mänen, tai tuosta ja kierrän tuonne tai tuolta"- Anonyymi
Täyttä asiaa mutta onneks nyt on Savon takametsistä löytynyt viimeinkin miesoletettu,joka pystyy tuomaan yhteiskunnan ja bisnesmaailman epäkohdat koko kansalle helposti käsitettäväksi ( suistohuora,visvanen karva vit.. u,seiväskanki pers..en jne) Juopot Kela-elätit kiittää.
- Anonyymi
Metsämanin pitää poistaa kaikki Youtube videonsa ja laittaa jonkunlaiseen selkeään aiheiden mukaiseen järjestykseen ja ladata videot uusintoina uusin säällisin otsakkein rankalla kädellä karsien roskasisältö kuin mädät potut.
- Anonyymi
Metsäman istuttaa mätiä pottuja.
- Anonyymi
Enemmän persvakokonttuuta. Uutuutena vois olla peruna persvaossa. Ja sanos että ULI ULI.
- Anonyymi
No ei sekään paha olis.Jos katsojaluvut pienenee,tuossapa hyvä idea
- Anonyymi
Mutta kysymys kuuluukin:
Monessako tapahtumassa Forester KoneMan on ollut elämänsä aikana kutsuttuna ja maksettuna vetonaulana?
Vastaus : Ei saatana yhdessäkään.
Pisteet Lepokivelle 6 - 0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628