Kummassa päässä nollataan jos on jatkohdon päässä oleva pistorasia
Eikös ole ihan saman kun nollaa vaikka pistotuloassa kunhan nollaa vaan sinisen johdon ei ruskeaa
Ins. Toipilas
Nillaus pistorasiassa
10
240
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös sulle riitä että nollaat pääsi Alkon tuotteilla joka päivä?
- Anonyymi
Anna kaverin ryypätä, turha siitä on sivullisten nillittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna kaverin ryypätä, turha siitä on sivullisten nillittää.
En käy Alkossa, osta verovapaat ulkomailta.
Asiantuntija - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käy Alkossa, osta verovapaat ulkomailta.
AsiantuntijaTaidat harvoin olla siinä kunnossa että lennolle pääsisit!
- Anonyymi
Nillaus pistorasiassa
Anonyymi-ap
2025-06-11 13:27:16
Ilmoita
Kummassa päässä nollataan jos on jatkohdon päässä oleva pistorasia
Eikös ole ihan saman kun nollaa vaikka pistotuloassa kunhan nollaa vaan sinisen johdon ei ruskeaa- Anonyymi
Leikit sähköllä, panoksena on omasi tai jonkun toisen hengen lähtö.
- Anonyymi
Sillai hauska, kun noin kerran vuodessa eksyy katsomaan näitä Suomi24 sähkökeskusteluja, niin sama seinähullu kirjoitusvirhemies se täällä vaan yksinpuheluaan möykkää vuodesta toiseen 🤣
- Anonyymi
Kyllä pääsen kun olen selvis
- Anonyymi
Virheet tulee pienestä näppiksedtö
- Anonyymi
Pienistä sievistä... 🥂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup312818- 1482173
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121617Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881210- 671185
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1011145Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi571057- 611030
- 731020
- 2841