Ainakin paikka hyvä Raision Lidin vieresä
Vastaukset 14
- Anonyymi
Korjataanko siellä ruostevaurioita ja mihin hintaan?
- Anonyymi
On ihan outo korjaamo mulle enkä missään ole mitään kuulutkaan tuollaisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ihan outo korjaamo mulle enkä missään ole mitään kuulutkaan tuollaisesta.
Nettisivut ovat ainakin ulkomaan kielisiä joten tuskin on korjaamokaan Suomalainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nettisivut ovat ainakin ulkomaan kielisiä joten tuskin on korjaamokaan Suomalainen.
Ihan yhtä suomalaisia kuin sinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sana suomalainen lauseen keskellä kirjoitetaan pienelä alkukirjaimella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sana suomalainen lauseen keskellä kirjoitetaan pienelä alkukirjaimella.
Taidat olla joku äidinkielen opettaja kun arvostelet jostain kirjoitus virheistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla joku äidinkielen opettaja kun arvostelet jostain kirjoitus virheistä.
Normi persunatsi
- Anonyymi
Ei ole hyvä korjaamo. Kallis eikä korjaa ruostevaurioita.
- Anonyymi
Kyllä autokorjaamon pitää ruosteet poistaa ja ihan perus tuntityö hintaan.
- Anonyymi
Käytän korjaamon palveluita ja olen erittäin tyytyväinen. Ainut korjaamo jossa kyyditetään kotiin jos auto jää huoltoon. Loistavaa palvelua.
- Anonyymi
Paras korjaamo Raisiossa.
- Anonyymi
No siitä voidaan olla montaa mieltä, että mikä on se paras korjaamo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siitä voidaan olla montaa mieltä, että mikä on se paras korjaamo.
Ruskolla on Toni Laine niminen korjaamo joka on todettu hyväksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei201334Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331231- 641220
- 1081205
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671049- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 84847
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50676- 43656
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087608Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123582- 52564
- 60544