Ainakin paikka hyvä Raision Lidin vieresä
autokorjaamo Hawler on hyvä?
14
511
Vastaukset
- Anonyymi
Korjataanko siellä ruostevaurioita ja mihin hintaan?
- Anonyymi
On ihan outo korjaamo mulle enkä missään ole mitään kuulutkaan tuollaisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ihan outo korjaamo mulle enkä missään ole mitään kuulutkaan tuollaisesta.
Nettisivut ovat ainakin ulkomaan kielisiä joten tuskin on korjaamokaan Suomalainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nettisivut ovat ainakin ulkomaan kielisiä joten tuskin on korjaamokaan Suomalainen.
Ihan yhtä suomalaisia kuin sinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sana suomalainen lauseen keskellä kirjoitetaan pienelä alkukirjaimella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sana suomalainen lauseen keskellä kirjoitetaan pienelä alkukirjaimella.
Taidat olla joku äidinkielen opettaja kun arvostelet jostain kirjoitus virheistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla joku äidinkielen opettaja kun arvostelet jostain kirjoitus virheistä.
Normi persunatsi
- Anonyymi
Ei ole hyvä korjaamo. Kallis eikä korjaa ruostevaurioita.
- Anonyymi
Kyllä autokorjaamon pitää ruosteet poistaa ja ihan perus tuntityö hintaan.
- Anonyymi
Käytän korjaamon palveluita ja olen erittäin tyytyväinen. Ainut korjaamo jossa kyyditetään kotiin jos auto jää huoltoon. Loistavaa palvelua.
- Anonyymi
Paras korjaamo Raisiossa.
- Anonyymi
No siitä voidaan olla montaa mieltä, että mikä on se paras korjaamo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siitä voidaan olla montaa mieltä, että mikä on se paras korjaamo.
Ruskolla on Toni Laine niminen korjaamo joka on todettu hyväksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743477Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1291859Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 771462
- 771436
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531156Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140- 631021
- 22997
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois64980