Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
Haleja ja pusuja
46
3919
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka kauan?
- Anonyymi
Iso ikävä tuli 2018 kun lähdit 😢 sitä ennen kerkesi olla pikkuisia ikäviä (ja vähän isompiakin;)) näkemisten välillä 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso ikävä tuli 2018 kun lähdit 😢 sitä ennen kerkesi olla pikkuisia ikäviä (ja vähän isompiakin;)) näkemisten välillä 😘
Kyllä sinulla on niin iso ikävä, että on MUISTIKI lähtenyt. Minä lähdin takaisin 2016 ja jos olisin ollut hiljaa niin ollut HILJAA niin sinäkin olisit varmaan onnellisesti naimisissa naisen kanssa joka halusi, että hänen kunniaa loukataan ja hän olisi päässyt sinun vaimoksi.
Onneksi sentään en ollut hiljaa, koska siitä olisi tullut vielä enemmän sotkua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinulla on niin iso ikävä, että on MUISTIKI lähtenyt. Minä lähdin takaisin 2016 ja jos olisin ollut hiljaa niin ollut HILJAA niin sinäkin olisit varmaan onnellisesti naimisissa naisen kanssa joka halusi, että hänen kunniaa loukataan ja hän olisi päässyt sinun vaimoksi.
Onneksi sentään en ollut hiljaa, koska siitä olisi tullut vielä enemmän sotkua.Ei tunnettu vielä tuolloin tai siis oltu ees tavattu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootko kesälomalla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tunnettu vielä tuolloin tai siis oltu ees tavattu
Eli 2017 tapasitte
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli 2017 tapasitte
Niin, syksyllä
- Anonyymi
Halit P naiselle takas.
- Anonyymi
Kiitos samoin. Toivottavasti pian oot mun sylissä 😘
- Anonyymi
Toivon kans 😘 haluun tuijottaa sua silmiin niin läheltä ettei siinä voi muuta kuin koskettaa myös 🤗😍
- Anonyymi
Samoin sullekin. Kauan on tämä kyllä jatkunut..
- Anonyymi
Kuinka kauan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka kauan?
Useita kuukausia
- Anonyymi
Samoin sulle liekkini. Haleja ja pusuja🔥😘😘🤗🤗🔥
- Anonyymi
Olisiko yhteinen rakkaushetki puoli kymmeneltä? Samanlainen kuin eilen?😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulin vasta tänne. Katsoin töllöä tuohon aikaan, mut taidettiin tehdä se just siihen aikaan.. 😘🥰taas tulin kunnolla. Kiitos rakas.❤️ps.kiva, kun halut on palanneet😜😍🔥
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tulin vasta tänne. Katsoin töllöä tuohon aikaan, mut taidettiin tehdä se just siihen aikaan.. 😘🥰taas tulin kunnolla. Kiitos rakas.❤️ps.kiva, kun halut on palanneet😜😍🔥
Voi muru, ihanaa ja ole hyvä! On ne ollut kokoajan, mutta viimeaikoina halut on ollu todella valtavat☺️ Ihanaa päivää sinulle Rakas!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi muru, ihanaa ja ole hyvä! On ne ollut kokoajan, mutta viimeaikoina halut on ollu todella valtavat☺️ Ihanaa päivää sinulle Rakas!
Juu oon huomannut. Hyvää päivää rakas 😍😘❤️🥰
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu oon huomannut. Hyvää päivää rakas 😍😘❤️🥰
Kiitos☺️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon pikkulomalla ja palaan tiistaina vasta myöhään. Ikävä sua❤️
Juhannusviikkokin alkamassa pian joten toivon että nähtäis vielä ennenkuin lähdet jos lähdet toisaalle sitä viettämään.
Hitsi kun meillä loma eri aikaan 😔 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oman käden oikeutta pitää käyttää 🤭
Haluan sun peittoihin ❤️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon pikkulomalla ja palaan tiistaina vasta myöhään. Ikävä sua❤️
Juhannusviikkokin alkamassa pian joten toivon että nähtäis vielä ennenkuin lähdet jos lähdet toisaalle sitä viettämään.
Hitsi kun meillä loma eri aikaan 😔Ohi meni, mulla ei ole lomaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluan sun peittoihin ❤️Kyllä🤭 Olisi ihanaa tietää koska se tapahtuu😏
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä🤭 Olisi ihanaa tietää koska se tapahtuu😏
No niin olisi kyllä....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluan sun peittoihin ❤️No sitä onki tullu käytettyä...❤️🔥😜😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oma apu paras apu 🤭🤗❤️
- Anonyymi
Rakas❤️
- Anonyymi
Moi ❤️🤗😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Moi ❤️🤗😘
Moi rakkaansa❤️👍🥰😍😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Moi rakkaansa❤️👍🥰😍😘
*rakkaani
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
*rakkaani
Samoin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
*rakkaani
Tänäänkin, rakastan sua 🥰🤗 ("jos oisit hän)
- AnonyymiUUSI
Voi, Jörgen, miten kikkelini kaipaasinua!
- AnonyymiUUSI
Kivaa työpäivää sankarini ❤️🤗
Tiedän että olet juuri aloittamassa päivän hommia.
Ota silti rennosti ettei valmistu liian äkkiä että saan pitää sut kauan lähellä - AnonyymiUUSI
Hyvää emojitarrakerhoa guben kera kaikille. t
- AnonyymiUUSI
Kuukaudet vuodet peräjälkeen jaksuhaleja
- AnonyymiUUSI
🤗🤗❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Panisin
- AnonyymiUUSI
Jaa, ketäköhän 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, ketäköhän 😂
Itse keksit tämänkin jutun😉
- AnonyymiUUSI
Asiat nyt hoidettu sovitusti. Heinäkuu on lomaa
- AnonyymiUUSI
Mullaki huomenna vika työvuoro. Sitten ns. "lomaa" tuonne elokuulle saakka. Et heinäkuu sit lomaillaan, jeee ☺️😎💛❤️🦋🍓🌞
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mullaki huomenna vika työvuoro. Sitten ns. "lomaa" tuonne elokuulle saakka. Et heinäkuu sit lomaillaan, jeee ☺️😎💛❤️🦋🍓🌞
Kivaa yhteistä lomaa teille!
- AnonyymiUUSI
Näkemiset tuolloin
- AnonyymiUUSI
Samoin pidä yhteyttä
- AnonyymiUUSI
Hyvää iltaa tännekin, päivä takana työntäyteinen, nyt jo väsyttää työmiestä🥱
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463919Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭333416Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162723Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342679En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101974IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm71117Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1441092- 80986