Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
Haleja ja pusuja
92
4838
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka kauan?
- Anonyymi
Iso ikävä tuli 2018 kun lähdit 😢 sitä ennen kerkesi olla pikkuisia ikäviä (ja vähän isompiakin;)) näkemisten välillä 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso ikävä tuli 2018 kun lähdit 😢 sitä ennen kerkesi olla pikkuisia ikäviä (ja vähän isompiakin;)) näkemisten välillä 😘
Kyllä sinulla on niin iso ikävä, että on MUISTIKI lähtenyt. Minä lähdin takaisin 2016 ja jos olisin ollut hiljaa niin ollut HILJAA niin sinäkin olisit varmaan onnellisesti naimisissa naisen kanssa joka halusi, että hänen kunniaa loukataan ja hän olisi päässyt sinun vaimoksi.
Onneksi sentään en ollut hiljaa, koska siitä olisi tullut vielä enemmän sotkua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinulla on niin iso ikävä, että on MUISTIKI lähtenyt. Minä lähdin takaisin 2016 ja jos olisin ollut hiljaa niin ollut HILJAA niin sinäkin olisit varmaan onnellisesti naimisissa naisen kanssa joka halusi, että hänen kunniaa loukataan ja hän olisi päässyt sinun vaimoksi.
Onneksi sentään en ollut hiljaa, koska siitä olisi tullut vielä enemmän sotkua.Ei tunnettu vielä tuolloin tai siis oltu ees tavattu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko kesälomalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tunnettu vielä tuolloin tai siis oltu ees tavattu
Eli 2017 tapasitte
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli 2017 tapasitte
Niin, syksyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sua haluan viellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuu mun luo rakas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sua haluan viellä
määkin sua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuu mun luo rakas
Minne? 😍
- Anonyymi
Halit P naiselle takas.
- Anonyymi
oot kiva
- Anonyymi
Kiitos samoin. Toivottavasti pian oot mun sylissä 😘
- Anonyymi
Toivon kans 😘 haluun tuijottaa sua silmiin niin läheltä ettei siinä voi muuta kuin koskettaa myös 🤗😍
- Anonyymi
toivottasi nopeesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon kans 😘 haluun tuijottaa sua silmiin niin läheltä ettei siinä voi muuta kuin koskettaa myös 🤗😍
saat koskettaa mistä vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saat koskettaa mistä vaan
Jormani on sua varten
- Anonyymi
Samoin sullekin. Kauan on tämä kyllä jatkunut..
- Anonyymi
Kuinka kauan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka kauan?
Useita kuukausia
- Anonyymi
Samoin sulle liekkini. Haleja ja pusuja🔥😘😘🤗🤗🔥
- Anonyymi
Olisiko yhteinen rakkaushetki puoli kymmeneltä? Samanlainen kuin eilen?😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulin vasta tänne. Katsoin töllöä tuohon aikaan, mut taidettiin tehdä se just siihen aikaan.. 😘🥰taas tulin kunnolla. Kiitos rakas.❤️ps.kiva, kun halut on palanneet😜😍🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulin vasta tänne. Katsoin töllöä tuohon aikaan, mut taidettiin tehdä se just siihen aikaan.. 😘🥰taas tulin kunnolla. Kiitos rakas.❤️ps.kiva, kun halut on palanneet😜😍🔥
Voi muru, ihanaa ja ole hyvä! On ne ollut kokoajan, mutta viimeaikoina halut on ollu todella valtavat☺️ Ihanaa päivää sinulle Rakas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi muru, ihanaa ja ole hyvä! On ne ollut kokoajan, mutta viimeaikoina halut on ollu todella valtavat☺️ Ihanaa päivää sinulle Rakas!
Juu oon huomannut. Hyvää päivää rakas 😍😘❤️🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu oon huomannut. Hyvää päivää rakas 😍😘❤️🥰
Kiitos☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon pikkulomalla ja palaan tiistaina vasta myöhään. Ikävä sua❤️
Juhannusviikkokin alkamassa pian joten toivon että nähtäis vielä ennenkuin lähdet jos lähdet toisaalle sitä viettämään.
Hitsi kun meillä loma eri aikaan 😔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oman käden oikeutta pitää käyttää 🤭
Haluan sun peittoihin ❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon pikkulomalla ja palaan tiistaina vasta myöhään. Ikävä sua❤️
Juhannusviikkokin alkamassa pian joten toivon että nähtäis vielä ennenkuin lähdet jos lähdet toisaalle sitä viettämään.
Hitsi kun meillä loma eri aikaan 😔Ohi meni, mulla ei ole lomaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan sun peittoihin ❤️Kyllä🤭 Olisi ihanaa tietää koska se tapahtuu😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä🤭 Olisi ihanaa tietää koska se tapahtuu😏
No niin olisi kyllä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan sun peittoihin ❤️No sitä onki tullu käytettyä...❤️🔥😜😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma apu paras apu 🤭🤗❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ois kiva panna sua
- Anonyymi
kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä annan sulle
- Anonyymi
Rakas❤️
- Anonyymi
Moi ❤️🤗😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi ❤️🤗😘
Moi rakkaansa❤️👍🥰😍😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi rakkaansa❤️👍🥰😍😘
*rakkaani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*rakkaani
Samoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*rakkaani
Tänäänkin, rakastan sua 🥰🤗 ("jos oisit hän)
- Anonyymi
Voi, Jörgen, miten kikkelini kaipaasinua!
- Anonyymi
Kivaa työpäivää sankarini ❤️🤗
Tiedän että olet juuri aloittamassa päivän hommia.
Ota silti rennosti ettei valmistu liian äkkiä että saan pitää sut kauan lähellä- Anonyymi
Niin, tulevat muut pian kateelliseksi, että kuinka yksi saa aina kaiken käden käänteessä valmiiksi Miami vicessa
- Anonyymi
Hyvää emojitarrakerhoa guben kera kaikille. t
- Anonyymi
Kuukaudet vuodet peräjälkeen jaksuhaleja
- Anonyymi
🤗🤗❤️❤️
- Anonyymi
Tämä on tämän aloittajaäijän emojitarrakerho, jaksathan pysyä kanavalla
- Anonyymi
Panisin
- Anonyymi
Jaa, ketäköhän 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, ketäköhän 😂
Itse keksit tämänkin jutun😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse keksit tämänkin jutun😉
Ja se juttu oli siis mikä? Lol sua teinari. Sivusta tätiä naurattaa
- Anonyymi
Asiat nyt hoidettu sovitusti. Heinäkuu on lomaa
- Anonyymi
Mullaki huomenna vika työvuoro. Sitten ns. "lomaa" tuonne elokuulle saakka. Et heinäkuu sit lomaillaan, jeee ☺️😎💛❤️🦋🍓🌞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullaki huomenna vika työvuoro. Sitten ns. "lomaa" tuonne elokuulle saakka. Et heinäkuu sit lomaillaan, jeee ☺️😎💛❤️🦋🍓🌞
Kivaa yhteistä lomaa teille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen työtön
- Anonyymi
Näkemiset tuolloin
- Anonyymi
Samoin pidä yhteyttä
- Anonyymi
näin tedään
- Anonyymi
Hyvää iltaa tännekin, päivä takana työntäyteinen, nyt jo väsyttää työmiestä🥱
- Anonyymi
Voi ressukkaa❤️koska sut päästetään lomille vai saatko ite päättää?
- Anonyymi
Koska lomille❤️vai saatko itse päättää?
- Anonyymi
oi kun kauniisti kirjoitteuttu. oot mun.
- Anonyymi
Tahdon Olla ❤️🤗
- Anonyymi
niin määkin sua
- Anonyymi
ois kiva rakastella sun kanssa
- Anonyymi
tuu imee mua
- Anonyymi
kia sua, annz ulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuu imee mua
Kohta
- Anonyymi
☺️😍🤗💋
- Anonyymi
oikein kivaa rakasta sua
- Anonyymi
💕😘🤗
- Anonyymi
vttu mitä höpöhöpöä älkää menkö näihi
- Anonyymi
Syvällä jo päädyssä🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syvällä jo päädyssä🤭
Mä en odota muutako kuolemaani
- Anonyymi
Lentoisia haleja ja pusuja viikonloppuusi ihanuus M nainen.
Toivottavasti kohta irl niin minäkin sua
mä anna sulle
- Anonyymi
Tää aloitus meni n-n. Ihanaa viikonloppua rakas T ❤️🤗 terkuin ap
- Anonyymi
Kiitos rakas. Mukavaa viikonloppua sinnekin ❤️🤗👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos rakas. Mukavaa viikonloppua sinnekin ❤️🤗👍
Kiitos kaunis ☺️💕 ei oo varman yllätys jos sanon että on ikävä, tänäänkin 🥺❣️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kaunis ☺️💕 ei oo varman yllätys jos sanon että on ikävä, tänäänkin 🥺❣️
Mullakin on kova ikävä sua rakkaani. Halataan. Ku kohdataan ❤️🤗👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullakin on kova ikävä sua rakkaani. Halataan. Ku kohdataan ❤️🤗👍
Ehdottomasti, jos vain uskalletaan 🤗🤭❤️ haluisin niin tunte sut jo lähelläni 🥹 kävin taas katsomassa sun kuvaa 🤩☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti, jos vain uskalletaan 🤗🤭❤️ haluisin niin tunte sut jo lähelläni 🥹 kävin taas katsomassa sun kuvaa 🤩☺️
Kyl me uskalletaan. Aloitetaan halauksesta ja vaik pienestä pususta🤗😘katotaan mihkä sitten päädytään...no voi hitto,ku on varmaan ruma kuva ...❤️😜😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl me uskalletaan. Aloitetaan halauksesta ja vaik pienestä pususta🤗😘katotaan mihkä sitten päädytään...no voi hitto,ku on varmaan ruma kuva ...❤️😜😍
No sen arvaa mihin semmonen johtaa 🤭😘 kaikissa kuvissa näytät syötävän hyvältä mutta kyllä ne hymy kuvat vaan vie voiton kaikista vaikka oikeen söpö oot vakavanakin, tekis mieli kutittaa... 😍😜💋
- Anonyymi
Seuraat muita ja ei sausi osoittaa mieltä siitä.
- Anonyymi
Pyyhe heittäö kehään ennen kuin menettää itsekunnioituksensa.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1492852Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3652030- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351698Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321401Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782