Mitä ajattelet

Anonyymi-ap

Mies minusta tänään?

80

986

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ajattelen sinua, ehkä näkökulma vähän vaihtui eilen

• Anonyymi

Mikä sen muutti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sen muutti?

En tiedä, jokin vain napsahti paikoilleen. Olen viime vuodet (10 - 15) ollut aikamoisessa pyörityksessä. Viimeiset pari kuukautta olleet rauhallisempia. Uudelleenarvioin asioita. Kun ei näe horisonttia, näkökulma saattaa olla rajoittunut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä, jokin vain napsahti paikoilleen. Olen viime vuodet (10 - 15) ollut aikamoisessa pyörityksessä. Viimeiset pari kuukautta olleet rauhallisempia. Uudelleenarvioin asioita. Kun ei näe horisonttia, näkökulma saattaa olla rajoittunut

Se on täysin totta. Joskus täytyy pysähtyä, jotta voi nähdä asioita laajemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on muuttunut? Oletko päässyt eläkkeelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on muuttunut? Oletko päässyt eläkkeelle?

Heräsin unesta elämän

• Anonyymi

Ihan hyvää

• Anonyymi

Samaa kuin viimeisen vuoden.

• Anonyymi

Miten sä nyt noin rakastunu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sä nyt noin rakastunu?

Itte oon ollu reilu puoli vuotta ihan sekasin yhdestä miehestä. Ja silti tunne on ja pysyy vaikka välillämme on ollut yhtä sun toista. Saatan vaikuttaa varmaan poissaolevalta joskus, kun ajatus harhailee hänen vaatteidensa alle.. En voi sillekään mitään. Olen löytänyt itsestäni uudenlaisen seksuaalisen puolen. Sellaisen joka on avoinna kaikelle nautinnolle mitä hän ikinä toivoo, hänen kanssaan yhdessä. Haluaisin että hän nauttii ja tulee oikein kunnolla.

• Anonyymi

Olen onnellinen hänen puolestaan, arvostan häntä suuresti ja pidän hänen tavoistaan tehdä tulevaisuudestaan mieleistänsä. Ihailen vieläkin hänen kauneuttaan ja pitäisin erittäin suuressa arvossa jos kohtalo sallisi vielä tarkkailla hänen kasvuaan ja kehittymistä upeaksi ihmiseksi.

• Anonyymi

Oih. ❤️❤️ Minä toivon että kohtalo pitää meidät samalla polulla erään miehen kanssa. Kohtalo meidät yhteen toi. Ilman häntä en olisi tällä kasvun ja kehityksen tiellä mille hän minut ohjasi.
        Menin kyllä päätä pahkaa rakastumaan. Niin se vain meni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oih. ❤️❤️ Minä toivon että kohtalo pitää meidät samalla polulla erään miehen kanssa. Kohtalo meidät yhteen toi. Ilman häntä en olisi tällä kasvun ja kehityksen tiellä mille hän minut ohjasi.

Tämä on Sivusta sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska rakastuit?

• Anonyymi

Kyl mä susta tykkään,näytän sen tietysti huonosti.. ja oon myös pelkuri ku en uskalla tehdä asialle mitään..

• Anonyymi

Anna hali

• Anonyymi

No ehkä joskus uskallat. Kunhan ristiriita ja paineet kasvaa niin suureksi niin sitten sä toimit!

• Anonyymi

So much in love

• Anonyymi

Oothan sä aikamoinen s*xbombberi. Tykkään sinusta ihan tosi.tosi paljon. Aivan valtavat halut kohtaasi. Antautuisin milloin vain sinulle. Pienikin vihje, että haluaisit niin se olisi menoa.

• Anonyymi

Haluan häntä miestä ihan valtavasti ja enemmän kuin ketään ikinä aikaisemmin. Hän saa minut aivan sekaisin halusta. Hänen ajattelunsa saa minut jo valmiiksi.
        Pakko usein helpottaa itseään... 🤭
        Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan häntä miestä ihan valtavasti ja enemmän kuin ketään ikinä aikaisemmin. Hän saa minut aivan sekaisin halusta. Hänen ajattelunsa saa minut jo valmiiksi.
        Sivusta

Ja tunnen/tiedän/olen huomannut sen olevan molemminpuolista himoa ja luonnollista halua. Se on meidän välillä kiistaton ja "automaatio".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta

Samoin ajattelen sinusta(hänestä) naisesta. Olen monesti katsonut sinun kuvaa ja samalla pannut flesua. Jos nyt kysyisit viestillä mitä kuuluu niin tietäisin siitä, että ajattelet minua. Uskaltaisin ehdottaa tapaamista seksin merkeissä. Sen jälkeen kaikki olisi helpompaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin ajattelen sinusta(hänestä) naisesta. Olen monesti katsonut sinun kuvaa ja samalla pannut flesua. Jos nyt kysyisit viestillä mitä kuuluu niin tietäisin siitä, että ajattelet minua. Uskaltaisin ehdottaa tapaamista seksin merkeissä. Sen jälkeen kaikki olisi helpompaa.

Itse kiihotun kun mies tekee tuota tai r:kkaa. 😍 Ajatuskin hänestä tekemässä sitä saa kyllä totaaliset halut liekehtimään. Nää tekstit kuuluis varmaan kohta jo eri osastolle.
        Meidän kohdalla ois outoa nyt kirjoittaa mitä kuuluu, kun ollaan juteltu muuta. 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse kiihotun kun mies tekee tuota tai r:kkaa. 😍 Ajatuskin hänestä tekemässä sitä saa kyllä totaaliset halut liekehtimään. Nää tekstit kuuluis varmaan kohta jo eri osastolle.
        Meidän kohdalla ois outoa nyt kirjoittaa mitä kuuluu, kun ollaan juteltu muuta. 😅

Kirjoita ihan mitä vaan. Sait taas minut innostumaan. Oli pakko kaivaa flesu esiin ja laittaa vähän liukkaria. Taittelin tyynystä ja peitosta sellaisen mytyn, jonka väliin laitoin sen. Kuvittelen että se mytty olet sinä. 😘😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoita ihan mitä vaan. Sait taas minut innostumaan. Oli pakko kaivaa flesu esiin ja laittaa vähän liukkaria. Taittelin tyynystä ja peitosta sellaisen mytyn, jonka väliin laitoin sen. Kuvittelen että se mytty olet sinä. 😘😍

No en tiedä haluatko sen olevan minä. Mutta ajattele häntä kaivattuasi ihmeessä.
        Minä näin hänet miehen tänään ja tunsin hänen lämpönsä ja haistoin feromonit ilmassa. 🤗 Niitä leijuu aina paljon.

Minulle ei riitä kerta kun himo vaan jatkuu. Tarttisin varmaan häntä miestä. Jospa tulisi käymään pian..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en tiedä haluatko sen olevan minä. Mutta ajattele häntä kaivattuasi ihmeessä.
        Minä näin hänet miehen tänään ja tunsin hänen lämpönsä ja haistoin feromonit ilmassa. 🤗 Niitä leijuu aina paljon.

Minulle ei riitä kerta kun himo vaan jatkuu. Tarttisin varmaan häntä miestä. Jospa tulisi käymään pian..

Kannattaa varmaan vähän selvemmin vielä näyttää se tykkääminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa varmaan vähän selvemmin vielä näyttää se tykkääminen.

Menen ihan puihin, sählään ja hermostun. Yritä siinä näyttää tykkäämistä kun tulee vaan ylilyöntejä.. 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menen ihan puihin, sählään ja hermostun. Yritä siinä näyttää tykkäämistä kun tulee vaan ylilyöntejä.. 🤭

Höpö.höpö.sinä olet söpö! Pieni hermoilu on vaan söpöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö.höpö.sinä olet söpö! Pieni hermoilu on vaan söpöä.

Ehkä se näyttää pieneltä, mutta on iso mörkö mun päässä. 🫶
        Melkein olin tänään lähellä tarvita tekohengitystä. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä valmis aloittamaan pelkän seksisuhteen hänen kanssaan koska en halua menettää häntä kokonaan. 🔥💓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä valmis aloittamaan pelkän seksisuhteen hänen kanssaan koska en halua menettää häntä kokonaan. 🔥💓

🥹🫶 siitä olisi hyvä aloittaa ja jos molemmat haluaa sitten enemmän niin kaikki olisi mahdollista.

• Anonyymi

Samaa mitä ennenkin, että olet hauska, omaperäinen, periksiantamaton, tunteellinen, ahkera, kiva,...maailman ainoa nainen.

• Anonyymi

Olipas ihanasti sanottu jollekin. ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipas ihanasti sanottu jollekin. ❤️

Kivojakin välillä kirjoitukset täällä🤭👍

• Anonyymi

Maailma on naisia puolillaan.

Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta

Rakastuneelle ei ole.

Myös sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta

Joo, näin sanoi mullekin mies kenen kanssa oltiin yhdessä. Paskoi kaiken elämässäni, olisinpa ollut tutustumatta häneen, ei ota tuulta enää elämäni purjeet hänen jälkeen...

• Anonyymi

Tosi symppis biisi!
        https://m.youtube.com/watch?v=04ditgdn4Fk&list=OLAK5uy_nzdJ9iqmuQGy3voKvls4FYTTewO9NNaJw&index=2&pp=8AUB

• Anonyymi

Sitä että mitähän olet tehnyt, mitä mielessäsi on ja että toivottavasti sulla on kaikki hyvin.

• Anonyymi

toivon hänelle edelleen hyvää. eipä muuta

• Anonyymi

Vaikea uskoa että nainen tuntee minua kohtaan mitään. Pelkkää välinpitämättömyyttä on. En jaksa häntä täällä kaipailla. Ilkeitä ja tosi pahoja tyyppejä täällä. Jos hän olisi täällä, niin olisin todella pettynyt kun ei ole erilainen.

• Anonyymi

Olet fiksu edelleen. Onnea muuten merkkipäivänäsi, jos olet hän.

• Anonyymi

Olit niin ihana...💗

• Anonyymi

Olit..?

• Anonyymi

Samaa kuin viime viikolla ja olet jatkuvasti ajatuksissani sekä sydämessä. Tämän viikon kiireet pitänyt ajatukset paremmin muualla, joten onneksi hiukka vähemmän haaveilua, huh. Viime viikolla oli vaikea keskittyä mihinkään. 🙃

• Anonyymi
        UUSI

Heh, heh 🙃

• Anonyymi

Hyvää ajattelen, jos nyt oot hän. Hyvää yötä etukäteen♥️

• Anonyymi
        UUSI

En ole hän vaan toinen henkilö.

• Anonyymi

Du är söt S.

• Anonyymi

Jag tycker du är helt fantastisk, J

• Anonyymi

Jaa kenestä mitä pitäs ajatella ja miksi mä ny lähinnä ole tähän ikään tehny muuta juurikaan kun kuluttanu aikaa enkä edes parempaa odottaessa niin kuin useimmat meni jo usko/ luottu ettäkö maailmassa mitään parempaa edes on kauan si pääsyy kai siihen etten itse ole sen suuremmin edes harkinnut mitään johtuu kai yhdestä tietystä henkilöstä hän ehkä osaa itse arvata tai si ei ujouden myötä tulee arkuus sen tiedän omasta nuoruudestani todennäköisyys että mun tarvis pettyä häneen on olematon suurempi todennäköisyys ettäkö hän pettyisi muhun

• Anonyymi

Käyttäydyt huonosti ....

• Anonyymi

Miten?

• Anonyymi

Just.

• Anonyymi

Paha olla. Miettisit miten itse aiheutat sen! Jos oletkin se syy...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paha olla. Miettisit miten itse aiheutat sen! Jos oletkin se syy...

Kuka olet, kiinnostaa ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka olet, kiinnostaa ?

Veija tai.Braz nuori nainen.
        Tuntuu, että kyselet ap. viikottain tätä samaa jostain syystä ?

• Anonyymi

En pidä siitä en aio enää kirjoittaa mitään.

• Anonyymi

Ja taas mennään…😅

• Anonyymi

Mitä muuta mun pitää tehdä kun ignoorat?🥺

• Anonyymi
        UUSI

Ei multa, kuka olet ?

• Anonyymi
        UUSI

Esitätkö toista henkilöä taas vaihteeksi ?

• Anonyymi

Ajattelen hänestä naisesta samoin edelleen kuin olen jo yli kymmenen vuotta ajatellut. J

• Anonyymi

Melkoinen herkkupala purtavaksi :)

• Anonyymi

Ajattelen että sinä et uskalla kysyä tätä todellisessa elämässä.
      Se tekee minut hieman surulliseksi koska en uskalla itsekään.

• Anonyymi

Normaalilta vaikutti

• Anonyymi
      UUSI

Heräsin hetkeksi ja samantien tulit nyt mieleen. Ajattelen itsehillintääsi. Nyt takaisin maate.

• Anonyymi
        UUSI

Sillä on ehkä hintansa

• Anonyymi
      UUSI

Olet hyvin lahjakas

• Anonyymi
      UUSI

Tykkään paljon sinusta. Ehkä meitä ei ikinä tule mut kai mä saan tykätä silti 🥰

• Anonyymi
      UUSI

Tykkäät nuori nainen että sinua kehutaan viikottain saman tyyppisillä aloituksilla.
      Miksi, onko puute jostain ?
      Itsetunto heikko ?
      Palstakavereista pulaa ?
      ( sivusta )

• Anonyymi
      UUSI

Minäkin tykkään sinusta mutta ihmettelen, kun sinä vielä tykkäät. Saan aina välillä epäluulokohtauksia😟. Ihme, ettet ole täydellisesti paennut paikalta. Etkö ole saanut tämän parempaa kohtelua?
      Haluat edelleen auttaa minua ja se on kyllä kaunista. Olet hyvä minun auttamisessani😃mutta sinun pitäisi keskittyä omaan elämään. Osaan hakea apua myös muualta! Jotenkin pärjään aina.

• Anonyymi
      UUSI

En itsekään tiedä, miksi tänne kirjoitan. Tuntuu, että ei ole niin pakko enää. Kai kaipaan seuraa mutta minun pitäisi hakea sitä muualta. Ainahan sitä kaipaa apua ongelmiinsa mutta minulla on terapeuttikin.
      Sinun pitää elää omaa elämääsi. Se olisi tärkeä asia. Päästä irti palstasta kokonaan!

• Anonyymi
      UUSI

Nyt kyllä lopetan. Tiedän omat ongelmani ja osaan auttaa itseäni. Sinun pitää päästä täältä pois. Se on varma!

• Anonyymi
      UUSI

Ajattelin miltä tuntuisi olla sinun seurassa ja tavallaan olinkin.
      Ajattelen sinua paljon.

• Anonyymi
      UUSI

Sinun pitäisi ajatella ihan muita. Minä olen välillä ihan mukava, välillä en. Elämä on koetellut aika paljon. Se yleensä kasvattaa ihmistä.
      Päästän sinut elämään omaa elämääsi; anna jollekulle mahdollisuus. Olet hieno tyyppi! Meitä ei yhdistä muu kuin palsta. Sinulle vain taivas on rajana tästä eteenpäin!

• Anonyymi
        UUSI

Totta. Meitä ei yhdistä kuin palsta. Lähde sinä täältä, minä jään.

• Anonyymi
      UUSI

Nyt lopetan.

• Anonyymi
      UUSI

Ajattelin että jos voit huonosti tai hyvin niin haluaisin kuunnella sinua.
      Sitten ajattelin, että jos sinäkin rakastaisit minua niin haluaisin olla vakavissani kanssasi. Tekisin sillä palveluksen ihan kaikille.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4170
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3929
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      33
      3416
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2743
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2689
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2502
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      1974
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      8
      1119
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      144
      1102
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      986
    Aihe