skitsofrenia lääkitys

Anonyymi-ap

ei oo ollu tänä vuonna harhoi tai mitää et lääkitys toiminu mut haluisin lopettaa lääkkeiden oton jos pärjäisin vaikka jo ilman kaks injektioo menee ja onko se paljon? ja mulla on toinen nostattanu sokereita joka ei oo hyvä juttu toki elintavoissakin on vikaa ettei voi vaan lääkettä syyttää

9

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sangen harva oikeasti onnistuu elämään harhojensa kanssa ilman lääkkeitä. Siinä vaan turhaa altistaa itseään sairaudelle.

• Anonyymi

nojoo mä oon kyl huonosti kestäny mun harhoja :( pitää viel miettii ettei ehk kuitenkaa.. no en oo seuraavalle injektiolle pääsemässä ees...

• Anonyymi

Tietääkö itse silloin kun näkee harhoja että ne on vaan harjoja vai luuleeko että ne on toisia.. silloin kun niitä näkee. ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkö itse silloin kun näkee harhoja että ne on vaan harjoja vai luuleeko että ne on toisia.. silloin kun niitä näkee. ?

ei niistä tiiä et ne on harhoi ennen ku ne katoo silmän räpäyksessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei niistä tiiä et ne on harhoi ennen ku ne katoo silmän räpäyksessä

kyl mä välil mietin et mistä mä tiiän millon puhun oikeesti jonkun kaa ettei oo harhaa :D

• Anonyymi

Yleensä suositellaan psykoosin estoon, että syödään lääkitystä.

Voithan pyytää vaihtoa jos vaikuttaa laboratorio arvoihin.

Mul aloitettiin risperdalilla. Se nosti prolaktiini tasoja ja kuukautiset jäi pois. Vaihdettiin abilifyyn. Se toimi hyvin. Mutta tuli shoppailuhimo ja törsäsin paljon.

Nyt on latuda. Ihan ok. Otan sen Illalla kun se nukuttaa. Muuten kurkun koko yön.

Alkuun kun jäi annoksia pois, niin rupes muutamassa päivässä tulemaan oireita. Niin pitänee syödä kiltisti.

• Anonyymi
        UUSI

Joo pitää pyytää varmaan vaihtoa vaikka hyvin on lääke kyl muuten toiminu

• Anonyymi
      UUSI

On se lääkkeen ottaminen niin iso vaiva! Mahtaako pari euroa kuukaudessa maksaakin. Panee harkitsemaan lopetusta.

• Anonyymi
        UUSI

No iha ku ois kyse ollu nyt tuosta :D sitä paitsi injektio eikä tabletti lääke tiiät varmaa nokkelana mikä on injektio :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4170
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3929
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      33
      3426
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2753
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2689
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2502
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      1994
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      8
      1129
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      144
      1102
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      986
    Aihe