Mutta missä on sari

Anonyymi-ap

Lukaisin tämän päivän lehdestä uutta luottamusmies johdon nimilistaa. Yksi oli kuitenkin joukosta poissa, koska Sari Raution nimeä ei listalta löytynyt, Ei puheenjohtajsitosta, ei hallituksen kohdalta, eikä edes lautakuntien joukosta. Täytyy vain todeta niin, että sarin aika on Hämeenlinnan päättävässä portaassa siis lopullisesti ohi.

20

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Karin aika päättyi jo vuosia sitten käräjäoikeuden tuomioon.

• Anonyymi

Ihana päivä olen onnellinen.

• Anonyymi

Kyllä tämä on hyvä uutinen

• Anonyymi

Kyllä ja vielä parempi päivä kun luin Gäryn suopon lausunnon!

• Anonyymi

Se on todellakin kummallista kun Rautio ei halunnut hallitukseen eikä valittu. Yleensähän ne valitaan jotka kieltäytyy.

• Anonyymi

Sari keskittyy nyt täysin Eurooppa-politiikkaan, koska on nyt ihan avain paikalla EU:n ylimmässä hallinnossa ja viehän ne Turun Kansalaisopiston lainopin alkeetkin osan hänen ajasta.

• Anonyymi

Sarihan on viimeinen ns. huonon hallinnon edustaja valtuustossa. Tuntuu todella helpottavalta, että hänkin on nyt pysyvästi sivuraiteella kaupungissa. Rautio jätti ikävä kyllä perintönään meille kaupunkilaisille haisevan asfalttiaseman, pahasti ylivelkaantuneen kaupungin ja monta muuta mokaa

• Anonyymi

"Se on todellakin kummallista kun Rautio ei halunnut hallitukseen eikä valittu"

Sillä halusiko vai ei Sari hallitukseen ei ole mitään merkitystä, sillä hallitukseen valittiin kolme kokoomuslaista jäsentä ja yksi varapuheenjohtaja, ja Sari oli vaaleissa vasta viides kokoomuslaisista. Joten häntä ei olisi valittu vaikka olisi halunnutkin.

• Anonyymi

uskoisin, että Sari korkkaa tänään kotiviinipullon pihavajassaan erittäin suureen vtutukseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

uskoisin, että Sari korkkaa tänään kotiviinipullon pihavajassaan erittäin suureen vtutukseen

Varmasti näin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luvattomasti rakennetussa vajassa

• Anonyymi

Olet kovin ytimessä. Rautio ei halunnut kaupunginhallitukseen ja ei valittu, jotta täytyy kyllä valtavasti ituttaa asian suhteen

• Anonyymi

Vieläkö teillä Hämeenlinnassa on johdossa joku Ilkkala mistä puhutaan uutena talousnerona.

• Anonyymi

Entisillä eväillä jatketaan, ja tietenkin jatketaan kun sama porukka vallassa.

Täytyy vain todeta, että kannattaa unohtaa koko kaupunki, ei tule mistään, mitään.

• Anonyymi

Seutukunnan bkt on romahtanut vuodessa 7 prosenttia, eniten koko Suomessa. Ja se näkyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seutukunnan bkt on romahtanut vuodessa 7 prosenttia, eniten koko Suomessa. Ja se näkyy.

Juu kylmää säätä kovin ollu,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja täällä maan kalleimmat maksut miltei joka asiassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja täällä maan kalleimmat maksut miltei joka asiassa.

Demareiden edesauttama huumeongelmakin paisunut. Polkupyöriä viedään eniten koko maassa ja uusi zombiehuume peukku levinnyt tänne vauhdilla jos näette näitä zombeja kiertäkää kaukaa se huume tekee arvaamattomaksi. Kaikki omaisuus pitää nyt pultata kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu kylmää säätä kovin ollu,

Pidä vaan pääsi siellä pensaassa ettei tilanne muutu ainakaan parempaan päin.

• Anonyymi

Koko Hämeenlinnan politiikka tervehtyi, kun Rautio sai äänestäjiltä kenkää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      273
      2154
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      16
      1560
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      211
      1316
    4. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1145
    5. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      70
      1053
    6. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      943
    7. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      924
    8. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
      Ikävä
      51
      866
    9. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      850
    10. Mä tuun aina rakastamaan sua J

Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai
      Ikävä
      61
      823
    Aihe