Lukaisin tämän päivän lehdestä uutta luottamusmies johdon nimilistaa. Yksi oli kuitenkin joukosta poissa, koska Sari Raution nimeä ei listalta löytynyt, Ei puheenjohtajsitosta, ei hallituksen kohdalta, eikä edes lautakuntien joukosta. Täytyy vain todeta niin, että sarin aika on Hämeenlinnan päättävässä portaassa siis lopullisesti ohi.
Mutta missä on sari
20
259
Vastaukset
- Anonyymi
Karin aika päättyi jo vuosia sitten käräjäoikeuden tuomioon.
- Anonyymi
Ihana päivä olen onnellinen.
- Anonyymi
Kyllä tämä on hyvä uutinen
- Anonyymi
Kyllä ja vielä parempi päivä kun luin Gäryn suopon lausunnon!
- Anonyymi
Se on todellakin kummallista kun Rautio ei halunnut hallitukseen eikä valittu. Yleensähän ne valitaan jotka kieltäytyy.
- Anonyymi
Sari keskittyy nyt täysin Eurooppa-politiikkaan, koska on nyt ihan avain paikalla EU:n ylimmässä hallinnossa ja viehän ne Turun Kansalaisopiston lainopin alkeetkin osan hänen ajasta.
- Anonyymi
Sarihan on viimeinen ns. huonon hallinnon edustaja valtuustossa. Tuntuu todella helpottavalta, että hänkin on nyt pysyvästi sivuraiteella kaupungissa. Rautio jätti ikävä kyllä perintönään meille kaupunkilaisille haisevan asfalttiaseman, pahasti ylivelkaantuneen kaupungin ja monta muuta mokaa
- Anonyymi
"Se on todellakin kummallista kun Rautio ei halunnut hallitukseen eikä valittu"
Sillä halusiko vai ei Sari hallitukseen ei ole mitään merkitystä, sillä hallitukseen valittiin kolme kokoomuslaista jäsentä ja yksi varapuheenjohtaja, ja Sari oli vaaleissa vasta viides kokoomuslaisista. Joten häntä ei olisi valittu vaikka olisi halunnutkin.- Anonyymi
uskoisin, että Sari korkkaa tänään kotiviinipullon pihavajassaan erittäin suureen vtutukseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
uskoisin, että Sari korkkaa tänään kotiviinipullon pihavajassaan erittäin suureen vtutukseen
Varmasti näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luvattomasti rakennetussa vajassa
- Anonyymi
Olet kovin ytimessä. Rautio ei halunnut kaupunginhallitukseen ja ei valittu, jotta täytyy kyllä valtavasti ituttaa asian suhteen
- Anonyymi
Vieläkö teillä Hämeenlinnassa on johdossa joku Ilkkala mistä puhutaan uutena talousnerona.
- Anonyymi
Entisillä eväillä jatketaan, ja tietenkin jatketaan kun sama porukka vallassa.
Täytyy vain todeta, että kannattaa unohtaa koko kaupunki, ei tule mistään, mitään.- Anonyymi
Seutukunnan bkt on romahtanut vuodessa 7 prosenttia, eniten koko Suomessa. Ja se näkyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seutukunnan bkt on romahtanut vuodessa 7 prosenttia, eniten koko Suomessa. Ja se näkyy.
Juu kylmää säätä kovin ollu,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja täällä maan kalleimmat maksut miltei joka asiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja täällä maan kalleimmat maksut miltei joka asiassa.
Demareiden edesauttama huumeongelmakin paisunut. Polkupyöriä viedään eniten koko maassa ja uusi zombiehuume peukku levinnyt tänne vauhdilla jos näette näitä zombeja kiertäkää kaukaa se huume tekee arvaamattomaksi. Kaikki omaisuus pitää nyt pultata kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu kylmää säätä kovin ollu,
Pidä vaan pääsi siellä pensaassa ettei tilanne muutu ainakaan parempaan päin.
- Anonyymi
Koko Hämeenlinnan politiikka tervehtyi, kun Rautio sai äänestäjiltä kenkää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332364Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401537
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311353Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281290Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104830Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53742