Luulin että

Anonyymi-ap

näin sinut tänään, mutta eipä se paljoa estänyt minua ilahtumasta. Ajattelin, että näytit jotenkin jalolta, mutta toivottavasti päänsisällä ei ollut liian synkät ajatukset.! Valitettavasti moni taitaa olla suuttuneena kauneimillaan.
Rakastuneena sitä näyttää vähän hömelöltä, luulisin. Itselläni ainakin lähtee lantio kiertelemään kuin pienellä ujolla pojalla.

Hassua muuten, että olin näkevinäni sinut samalla kohdalla, mistä lähtiessä tulit mieleeni silloin.. Taivaalta satoi suuria pehmoisia lumihiutaleita. Asiat kasaantuu. Heti siinä oli nainen, jolla oli jotain samaan asiaan liittyvää.
Yksikin päivä, taisi olla toissapäivä, olin päikkäreillä ja ikkunasta näkyi sydämen muotoinen pilvi, seuraavaksi postiluukusta tuli kirje, jossa oli sydämen kuvia. Kaikenlaisia tämmöisiä.

4

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hassua kyllä, mutta en ole ollut minä.
      Oon sentään ollut ihan kotona yli kuukauden.
      Toivottavasti VETELIT VIIMISEN PÄÄLLE KUNNON LANTIO KIERTEET JA JOTKU SPESIAALI MOOVIT JOITA MINÄ EN OLE EDES NÄHNYT, koska olet nyt kyllä löytänyt itsellesi UUDEN NAISEN.
      Onneksi en ehtinyt vielä tekemään mitään vaan jäin jostain syystä odotetaan vielä, koska minä sain vielä postia.

Pölövästi mieheni on sentään reippaana lompsinut menemään ja KATSELLUT VIERAITA NAISIA.

• Anonyymi

Sult pitäis estää nettiin pääsy kun et osaa käyttäytyä. Isolla kirjoittaminen tarkoittaa huutamista. Huutaminen on aina huonoa käytöstä. Alleviivaa jos haluat korostaa asiaasi.
        Tuntematon.

• Anonyymi

Tiesin, että noin käy!!!
        VAADIN TÖRKEÄSTÄ KUNNIANLOUKKAUSTA KORVAUKSIA, KOSKA HE OVAT SYY SIIHEN ETTÄ MIKSI ME EI SAADA OLLA EDES TEKEMISSÄ, KOSKA HEITÄ PITÄÄ KUNNIOITTAA JOTKA EIVÄT EDES ITSEKKÄÄN OSAA KUNNIALLISTI TOIMIA!
        Nyt oot kunnolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiesin, että noin käy!!!
        VAADIN TÖRKEÄSTÄ KUNNIANLOUKKAUSTA KORVAUKSIA, KOSKA HE OVAT SYY SIIHEN ETTÄ MIKSI ME EI SAADA OLLA EDES TEKEMISSÄ, KOSKA HEITÄ PITÄÄ KUNNIOITTAA JOTKA EIVÄT EDES ITSEKKÄÄN OSAA KUNNIALLISTI TOIMIA!
        Nyt oot kunnolla

Sun lanteet on sentään heiluneet niin, että minulla paino pudonnut ainakin 10 kiloa.
        Rakkaus saa ihmeitä aikaan 😘🥰

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      27
      5304
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3865
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3197
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2800
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1308
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      284
      1303
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1183
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1139
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      396
      1112
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      213
      1086
    Aihe