Kristityt nuoret rukoilkaa yhdessä eri seurakunnista olevienkin kanssa.

Anonyymi-ap

Kristityt nuoret sotilaat

Jos olet kristitty et tietenkään. Kirjoita internetiin, tietokoneeseen tai puhelimeesi mitään.
Vaan sovit asioista kasvotusten ja salassa.
Veljien ja siskojen kanssa ja kirjepostina.
Tämä on itsestäänselvyys etkä käytä liiemmin kännykkääsi mihinkään.
Et ole koko ajan netissä naama ruudussa kiinni. Etkä selaa viihdettä.
Käykää seurakunnassa. Tänäänkin oli rukouskokous.
Menkää rukouskokouksissa käymään.

3

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitäkää raamattu rakkaana.

”Kuinka voi nuorukainen pitää tiensä puhtaana? Siten, että noudattaa sinun sanaasi. Minä etsin sinua koko sydämestäni. Älä salli minun eksyä sinun käskyistäsi. Olen kätkenyt sanasi sydämeeni, etten tekisi syntiä sinua vastaan. Siunattu olet sinä, Herra! Opeta minulle lakisi. Huulillani minä kerron kaikki sinun suusi tuomiot.”
      ‭‭Psalmit‬ ‭119‬:‭9‬-‭13‬ ‭FINRK‬‬
      https://bible.com/bible/1745/psa.119.9-13.FINRK

• Anonyymi

Ollaan valppaana

”Minä iloitsen sinun todistustesi tiellä, niin kuin iloitaan kaikesta rikkaudesta. Minä mietiskelen sinun asetuksiasi ja tarkkailen sinun teitäsi. Minä saan iloni sinun laeistasi. Sinun sanaasi minä en unohda. Tee palvelijallesi hyvää, että eläisin ja noudattaisin sinun sanaasi. Poista peite silmiltäni, jotta voin katsella opetuksesi ihmeitä. Minä olen muukalainen maan päällä, älä salaa minulta käskyjäsi.”
      ‭‭Psalmit‬ ‭119‬:‭14‬-‭19‬ ‭FINRK‬‬
      https://bible.com/bible/1745/psa.119.14-19.FINRK

”Mutta meidän yhteiskuntamme on taivaissa, ja sieltä me myös odotamme Herraa Jeesusta Kristusta Vapahtajaksi. Hän muuttaa meidän alennustilassa olevan ruumiimme kirkkautensa ruumiin kaltaiseksi sillä voimallaan, jolla hän myös kykenee alistamaan kaiken valtaansa.”
      ‭‭Kirje filippiläisille‬ ‭3‬:‭20‬-‭21‬ ‭FINRK‬‬
      https://bible.com/bible/1745/php.3.20-21.FINRK

• Anonyymi

Pakkohan netissä on kirjoitella.

Miten voi mitään elämästä ymmärtää tai kehittää älyään jos ei siten osaa itseään ilmaista.

Ja siitä on hyötyä muissakin tilanteissa kuin silloin kun herjaa amerikan homoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      57
      3763
    2. 46
      3167
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      153
      2949
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      40
      2826
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      75
      2416
    6. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      61
      1911
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      23
      1888
    8. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      124
      1767
    9. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      86
      1186
    10. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      68
      1170
    Aihe