Ärsyttää ainakin
mopopojat
ruokabopotit
sähköskuutit
liian aikaiseen suojatien eteen pysähtyvät
ne ketkä ei pysähy suojatien eteen
liikennevaloista liian hitaasti lähtevät
kaduilla polkevat trikoopellet
keltaiset autot
pörisevät bemarit
sähköautot
sähköautojen latauspaikat
uusilla autoilla ajavat
vanhoilla romuilla ajavat
jalankulkijat
haisevat bussit
rekat
poliisiautot
Jättäkää miut rauhaa ja antakaa miun ajella Rauhassa.
Kaikki ärsyttää imatran liikenteessä
32
349
Vastaukset
- Anonyymi
Käy välil Tiurussaki.
- Anonyymi
nii miutakii
- Anonyymi
Ota iha Rauhassa.
- Anonyymi
Eniten ärsyttää kaikki.
- Anonyymi
Imatralla ei osata ajaa!Joustavuus puuttuu.Markettien pihat on vaarallisia paikkoja!
- Anonyymi
Miuta ärsyttää ko sillä ruokarobotilla ei saa tilattua meille ostoksia. Epätasa-arvoa.
- Anonyymi
Kyllä se on niin, että nuo ruokarobotit on kiellettävä. Ei ole luonnollista ihmisen tilailla tuollaisella ostoksiaan, vaan kyllä sitä pitää kaupassa itse käydä. Aatelkaa jos jokainen noilla tilaisi ostoksensa, millainen ruuhka kaduilla olisi kun robotit vaan törmäilevät toisiinsa. Tuo pitää lopettaa ennen kuin se edes alkaa.
- Anonyymi
Ei sillä ole mitään väliä onko se luonnollista vai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä ole mitään väliä onko se luonnollista vai ei.
Kyllä se on niin, että ihmisen on käytävä ihan itse kaupoillaan. Ei ole oikeudenmukaista, kun toiset vaan tilaavat robotteja ja toisten pitää kantaa kurkut ja leivät itse kaupasta. Jos suojatiellä näen tuollaisen valkoisen pirulaisen niin painan kyllä kaasua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on niin, että ihmisen on käytävä ihan itse kaupoillaan. Ei ole oikeudenmukaista, kun toiset vaan tilaavat robotteja ja toisten pitää kantaa kurkut ja leivät itse kaupasta. Jos suojatiellä näen tuollaisen valkoisen pirulaisen niin painan kyllä kaasua.
kaupan kassat menettävät työnsä itsepalvelukassojen ja robottien takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaupan kassat menettävät työnsä itsepalvelukassojen ja robottien takia.
Jonkun ihmisen se on robotitkin lastattava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paina vaan, minä otan kuvan laitan sen someen muidenkin töllisteltäväksi rekkareineen päivineen 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkun ihmisen se on robotitkin lastattava
Mitä jos robotit lastaavat jakelurobotit?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos robotit lastaavat jakelurobotit?
Robotit ei lastaa tavaroita toisiin robotteihin S-marketissa. Kyllä siihen ihminen tarvitaan.
- Anonyymi
Kaikki taksikuskit on kusipäitä
- Anonyymi
Totta. Aloittaja kuulostaa taksikuskilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Aloittaja kuulostaa taksikuskilta.
Aloittaja kuulostaa fiksulta 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja kuulostaa fiksulta 👍
Miuta ei kyl ärsytä mikään, paitsi jos pomo pyytää jäämän ylitöihin ni se kyl vähä ärsyttää.
- Anonyymi
Vähän ärsyttää liikenteessä, mutta muutoin menee hyvin.
- Anonyymi
Kiire pois liikenteessä niin mikään ei ärsytä, tosin kiireettömyytesi saattaa joitain ärsyttää.
- Anonyymi
Ärsyttää hitoksee ku naapurin Ramilla on isompi.
- AnonyymiUUSI
Vaimoa ei.
- Anonyymi
Onks nyky autoissa vilkku jokin lisävaruste ?
Audit ja munanjatke Bemarit niissä ei vilkut toimi ! - Anonyymi
Ihan sama. Imatran kaltaisessa tuppukylässä on niin vähän liikennettä ettei se häiritse ketään täysipäistä.
- Anonyymi
Äläs nyt. Kun ovakolaiset lähtevät neljätä kotia päin, ei pääse kulmien liikennevaloista eka stintillä läpi. Vai ei muka ole ruuhkia meillä, täh!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläs nyt. Kun ovakolaiset lähtevät neljätä kotia päin, ei pääse kulmien liikennevaloista eka stintillä läpi. Vai ei muka ole ruuhkia meillä, täh!
O vakolaiset ajelee taas kohta mansikkalan kautta kun menee koskisilta remonttii.
- Anonyymi
Lisää liikenneympyröitä !
- AnonyymiUUSI
Prisman parkkihallissa kaasuttelevat ja kaahottelevat nuoret kuskit ärsyttää.
- AnonyymiUUSI
Sama. Koskahan joku lapsi juoksee tolpan tai auton takaa suoraan eteen…
- AnonyymiUUSI
Se ärsyttää kun tien reunassa postilaatikko räjähtää ja mökil kaatuu halkopino
- AnonyymiUUSI
Pommitettuja postilaatikoita on joka korttelissa.
- AnonyymiUUSI
Imatralaiset mielensäpahoittajat ärsyttää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291