Rakastan sinua oli miten oli, se lienee jo selvää kun unohtaakaan ei pysty. Älä rakas murehdi ❤️
Älä ole niin ankara itsellesi
35
600
Vastaukset
- Anonyymi
Annako 🥹❤️
- Anonyymi
Ei valitettavasti ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei valitettavasti ☺️
Olihan kirjain edes oikein❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan kirjain edes oikein❤️
Ei ollut sekään
- Anonyymi
Minä taputan päivittäin itseäni selkään, että hyvä minä, kyllä minä riitän ja kelpaan. Pakko, koska kukaan muu ei ole kehumassa. Samasta syystä silitän itseni jokailta uneen ja kuvittelen, että saan hellää huomiota rakkaaltani. ❤️
- Anonyymi
Noin hän (mies) on sanonut minulle joskus. Olen välillä tosi vaativa itselleni. Usein hänen seurassaan varsinkin, kun haluan olla hyvä. Sisimmässäni tunnen hänen rakkautensa. Tekojen kautta tunnen sen. Hänen kärsivällisyytensä mun kanssa on jotain mitä en oo koskaan kokenut. Rakastan häntä.
/sivuSta- Anonyymi
Lisäys: Kyllä myös katseet sen kertovat ja kehonkieli puhuu aina omaa tarinaansa. Toisen lämpö ja pienet kosketukset ja äänenpainot.. Niitä hetkiä jolloin hänen tunteensa on tullut selväksi on useita. Ne ovat jääneet mieleeni jättäen kauniita herkkiä ja tahdikkaita jälkiä. Hän on jotain mitä ei ikinä tule toista vastaan tässä elämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys: Kyllä myös katseet sen kertovat ja kehonkieli puhuu aina omaa tarinaansa. Toisen lämpö ja pienet kosketukset ja äänenpainot.. Niitä hetkiä jolloin hänen tunteensa on tullut selväksi on useita. Ne ovat jääneet mieleeni jättäen kauniita herkkiä ja tahdikkaita jälkiä. Hän on jotain mitä ei ikinä tule toista vastaan tässä elämässä.
Ja joskus tuntuu kuin välillämme olisi telepaattinen yhteys. Se on kaunista ja äärettömän herkkää. Olisimme niin hellät toisillemme.
Lukuunottamatta hikoiluhetkiä urheilun ja "urheilun" parissa 🤭
- Anonyymi
Rakkautta on, kun istun vieressäsi, tekemättä mitään, ja tunnen itseni onnelliseksi ❤
- Anonyymi
Ihanasti sanottu ❤️
- Anonyymi
Se on yksi kauneimmista muistoistani mikä häneen liittyy
- Anonyymi
Olisi ihan hauskaa jos sen rakkauden pystyis jakamaan hänen kanssaan ihan livenä.
- Anonyymi
Miksi ei jaeta sitten..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei jaeta sitten..
Eikun jakamaan vain! Älkää haaskatko rakkautta. Elämä on lyhyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei jaeta sitten..
No hän yksin tietää vastauksen siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tuntuu pahalta jos hän antaa todella asian mennä sivu suun..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikeasti tavoiteltavuus on sellaista mitä ei enää jaksaisi. Yrittänyt aloittaa puhtaalta pöydältä saamatta mitään sellaista takaisin että motivaatio pysyisi yllä yrittämisen suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikeasti tavoiteltavuus on sellaista mitä ei enää jaksaisi. Yrittänyt aloittaa puhtaalta pöydältä saamatta mitään sellaista takaisin että motivaatio pysyisi yllä yrittämisen suhteen.
Millä tavalla olet sitten yrittänyt? Etkö saanut häntä vakuuttumaan vilpittömyydestäsi?
- Anonyymi
Kyl mä murehdin onko mun saamattomuus pilannut kaiken. Mut hyvä yöt ❤️
- Anonyymi
Otan ohjat omiin käsiini heti kun tilaisuus siihen tulee
- Anonyymi
Mm. Sivusta
- Anonyymi
En vaan voi omia näitä enää. En usko kun IRL tapahtumiin. Ne puhuvat toista
- Anonyymi
Ihana viesti, tuntui sydämessä sellaiselta lempeältä ja rakastavalta. Viestin kirjoittaja välittää aidosti kaivatustaan. Se on tosi kaunista. ❤️
- Anonyymi
Välitän, eikä tätä pysty järjellä selittämään että miksi niin paljon välittääkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välitän, eikä tätä pysty järjellä selittämään että miksi niin paljon välittääkin.
Ehkä se on lopulta vähän mysteeri tuo rakkaus… Tulee mieleen Amor nuolineen, kun ampuu täysin odottamatta viattomia ihmisiä ja saa rakastumaan hulluna toisiinsa 🏹💘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se on lopulta vähän mysteeri tuo rakkaus… Tulee mieleen Amor nuolineen, kun ampuu täysin odottamatta viattomia ihmisiä ja saa rakastumaan hulluna toisiinsa 🏹💘
Noin se taitaa olla, hullua kaikinpuolin eikä se aina ole ollut hyvää hulluutta, mutta syvissä vesissä me kaikki joskus kahlataan kun tunteet pelissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin se taitaa olla, hullua kaikinpuolin eikä se aina ole ollut hyvää hulluutta, mutta syvissä vesissä me kaikki joskus kahlataan kun tunteet pelissä.
Joskus sitä sortuu jossittelemaan; miksi ei voinut tavata jotain ihmistä eri aikaan, eri tilanteessa, eri tavalla jne. Miksi juuri silloin ja miksi niin hullulla tavalla, monimutkaisesti ja suoranaisen onnettomasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus sitä sortuu jossittelemaan; miksi ei voinut tavata jotain ihmistä eri aikaan, eri tilanteessa, eri tavalla jne. Miksi juuri silloin ja miksi niin hullulla tavalla, monimutkaisesti ja suoranaisen onnettomasti.
Jossittelu on turhaa, kaikki virheet ja kämmit ohjasi oikealle tielle. Toivon vaan että löydettäisiin vielä se yhteinen polku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jossittelu on turhaa, kaikki virheet ja kämmit ohjasi oikealle tielle. Toivon vaan että löydettäisiin vielä se yhteinen polku.
Niin, samaa toivon.
- Anonyymi
Kiitos samoin! Pakko olla välillä jotta hommat pysyy hanskoissa🙂
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Sinä olet kultaa ❤️❤️✨
- Anonyymi
Yritän olla murehtimatta
- Anonyymi
Kiitos tosi paljon, oot mulle niin kiva ja en nyt sitten sano, että ilman syytä ❤️
- Anonyymi
Yritän olla murehtimatta. Välillä on vaan niin tuskainen olo, et ahdistaa ❤️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962082Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121929Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2491404Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.811041Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402938Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39808- 56779
- 75750
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70724