ohjelman toistamiseen, missä mies huumasi vanhan vaimonsa ja antoi miesten käyttää vaimoaan seksuaalisesti hyväksi! Minulle tuli omasta kokemuksesta mieleen sellainen ajatus, että itselle vieraan ihmisen toistuva yllättävä lähestyminen tuntuu henkiseltä raiskaukselta. Siinä tilanteessa kokee turvattomuutta, kun ei tiedä millainen henkilö on kyseessä!
Katsoin sen
4
162
Vastaukset
- Anonyymi
Ja koska häirintää tapahtui myös kotirauhaa rikkomalla! Nuo molemmat kokemukset kauan jatkuessaan varmistavat sen, ettei niin toimivab ihmisen kanssa halua koskaan olla missään tekemisissä! Ei kukaan halua mennä uudestaan rikki, kun ei ole vielä selvinnyt aikaisemmistakaan syvästi ahdistavista kokemuksista!
- Anonyymi
Menee vaan kokoajan sakeemmaksi nämä sun setit. Pitäisiköhän käydä pökiatrilla tarkistuttamassa lääkitys kuntoon.
- Anonyymi
Lienee syitä miksi noistakin voi jo nykyään nostaa syytteen jos asianomainen itse kokee sen ahdistavaksi
- Anonyymi
Ei kyllä tulisi mieleen tuollaista katsoa, ei taida tehdä kovin hyvää sunkaan psyykelle 🤨
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090