Hei!
Tämä nyt on vähän tällaista hakuammuntaa, mutta etsinnässä olisi biologinen isäni. En tiedä hänestä kovinkaan paljoa, ainoastaan sen että hänen sukunimensä on todennäköisesti Väisänen tai Räisänen ja hän asui Suolahdessa ainakin vuonna 1996.
Äidin kertomana tarinahan menee niin, että hän tapasi minun isäni vuonna 1996 Suolahdessa järjestetyillä Suurilla höyryfestivaaleilla ja lyhyt romanssi oli johtanut seksiin sataman lähellä sijaitsevassa pusikossa. Yhteinen sopimus oli ollut, ettei mies laske maitejaan liverlootaan, mutta tässäpäs olikin käynyt epäonninen sattumus. Sillä juuri kun oli h-hetki koettanut ja oli tarkoitus minut laskea äitini navalle, niin eikö ollut hyttysen peijjakas pistänyt ukkoa vasempaan persposkeen ja riemulaukaus lähtikin noin 2 sekuntia ennen silmiin tuijottamista.
Eli kaikki jotka vähänkään tietävät tuosta tapauksesta tai voisi tietää jotain isästäni, niin olkaa ystävällisiä ja kertokaa minulle.
Vaikka tarina saattaakin jonkun mielestä kuulostaa keksityltä ja uskomattomalta, niin kyllä tämä on aivan totta joka sana.
Höyryfestivaalit 1996
4
276
Vastaukset
- Anonyymi
Muistan tämän hetken kuin eilisen päivän! Juuri näin kävi!
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti saat kaipaamaasi lisätietoa ja asiallista sellaista.
- AnonyymiUUSI
Eikö sitä voi etsiä dna-testillä. Tälle vuodellekin oli uutia kun löytyi kymmeniä sisaruksia kun suomalainen lääkäri hedelmöitti saman miehen siittiöillä lapsettomia. Eikä kauaa ole kans yhdestä ohjelmasta kun nsinen löysi isän ja muita sukulsisia. Joku varmaan osaa neuvoa miten hommassa edetään. Jos jatkat etsintää niin kerro täällä.
- AnonyymiUUSI
Eikös siellä niihin aikohin vaikuttanut ainakin 2 noita V-alkuisen sukunimen omaavia jotka olivat noissa hommissa suhteellisen aktiivisia, Ma...u oli muistaakseni toisen etunimi ja toinen olisko ollut Jo.. i. Hakuammuntaa voi toki tämä olla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694313
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺684148Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363562Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163143Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342802En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142572Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102354IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251481Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571282Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751069