Englannin poliisi ei usko ufoihin

Anonyymi-ap

Brittipoliisi keskellä viljakuviomaakuntaa on ilmaissut huolensa salaperäisistä muodostelmista, joita ilmestyy alueelle joka kesä. Wiltshiren poliisi on tiettävästi julkaissut lausunnon ilmiöstä, joka on muodostunut jossain määrin maakunnan tunnusmerkiksi. "Vaikka ne saattavat näyttää vaikuttavilta, viljapeltokuviota ei saa tehdä ilman maanomistajan lupaa – se on rikollista vahingontekoa", poliisi huomautti korostaen, että "tällaiset teot voivat aiheuttaa vakavaa lyhyt- ja pitkäaikaista vahinkoa viljalle ja pelloille ja saattavat myös houkutella lisää laitonta toimintaa."

Poliisin mukaan viljelijöiden, jotka löytävät muodostelman pelloltaan ja haluavat välttää joutumasta erilaisten keppostelujen kohteeksi, tulisi asettaa selkeät kyltit, jotka osoittavat, ettei vierailijoita toivota paikalle. He myös huomauttivat, että maanomistajat, jotka päättävät sallia ihmisten tulla katsomaan outoja viljakuvioita maillaan, ovat vastuussa näistä henkilöistä ja heidän tulisi siksi olla yhteydessä vakuutusyhtiöönsä ennen kuin "tervetuloa"-kyltti asetetaan esille.

Lisäksi Wiltshiren poliisi kehotti yleisöä ilmoittamaan kaikista mahdollisesti havaitsemistaan muodostelmista. Ottaen huomioon viljapeltokuvioyhteisön omistautumisen kuvioiden seuraamiseen, voisi kuvitella, ettei moni jää huomaamatta.

4

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

UFOt on yksi suosituimmista teorioista. Laajemmin ehkä ajatellaan, että vieras äly luo kuvioita jonkinlaisena viestinä ihmiskunnalle tai taiteena. Tämän teorian puolesta:
      Viljan taipuminen kuvioissa on erilainen kuin tavallisen maahan tallaamisen jälki; kun kuviota kutsutaan ns. aidoksi, kuviossa vilja on taipunut selittämättömästi solmukohtien (nodes) kohdalta. Viljan korret eivät ole tallautunutta, murtunutta (vertauksena ihmisen tekemät kuviot.)
      Myös kuvioiden monimutkaisuus ja koko ovat sellaisia, että ne olisivat vaikeita tehdä pimeässä ja lyhyessä ajassa.
      Lisäksi: Elektronisten laitteiden häiriöt kuvioiden lähellä. Silminnäkijähavainnot selittämättömien "valo-pallojen" näkemisestä viljapeltojen yllä.

Kuviot voidaan nähdä henkisenä tai energeettiset ilmiönä: Ne voivat olla peräisin maapallon energiakentistä, "äiti Maan" viestejä tai korkeampien ulottuvuuksien manifestaatioita.

• Anonyymi

Ufot luovat kuvioita sunnistamiseen; niiden navigointijärjestelmä ei ole riittävän kehittynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      258
      2707
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      17
      2187
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      328
      1912
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      104
      1656
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      90
      1576
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      206
      1279
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1210
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1141
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1103
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1036
    Aihe