Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
Hei rakas sinä
34
2812
Vastaukset
- Anonyymi
Minullakin on kauhea ikävä häntä. Miksi olet hukassa?
- Anonyymi
Ajattelen usein että rakkauteni on naurettavaa, että hän pitää minua hölmönä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se olisi naurettavaa? Olet varmasti nähnyt hänen tunteensa. Rakkautta on hirveän vaikea piilottaa, se näkyy silmistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se olisi naurettavaa? Olet varmasti nähnyt hänen tunteensa. Rakkautta on hirveän vaikea piilottaa, se näkyy silmistä.
Olet oikeassa. Hyvää jatkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olet nähnyt hänet viimeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkautesi ei ole hölmöä, mutta se on, kun et voi sanoa sitä toiselle suoraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkautesi ei ole hölmöä, mutta se on, kun et voi sanoa sitä toiselle suoraan.
Tämä sivusta, mutta tottahan se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää jatkoa- eli ei näkyny rakkautta silmistä? Sivusta
- Anonyymi
Kirjoita suoraan sinne mihin ennenkin hyvää yötä
- Anonyymi
Älä aloita pettämistä uudelleen
- Anonyymi
Olet siis monologimies eli aloittaja sitä mieltä, että menköön kotiin syömään?
- Anonyymi
Ikävä on edelleen. Katselin tuossa äsken kalenteria. Toukokuussa nähtiin yhtenä päivänä. Kesäkuussa ei nähdä ollenkaan. Itkettää.
- Anonyymi
Oletko aloittaja?
- Anonyymi
Kesäkuussa ette näe ollenkaan, oletko lomittamaan menossa apäijä?
- Anonyymi
Tämä osuu, mutta mistä voit tietää, että ette näe kesäkuussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko aloittaja?
En ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lomaillaan.
- Anonyymi
Kadotan itseni. Hän ei tajua kuinka paha olo mulla on. V*ttuilitko koko homman, sitäkö tämä oli?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siitä sen tietää, kun toinen ei halua. /SivusTa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siitä sen tietää, kun toinen ei halua. /SivusTa
Niinhän sen tietää. Jos olisi halua, olisi keinoja.
8:38
- Anonyymi
Mistä minä sen tietäisin, en tunnistele täällä esim ”sinua” ?
- Anonyymi
Saa kai täällä muutenkin ns sutkautella chill
- Anonyymi
Mitä mä nyt ajattelisin 🤔
Sitä, että mitäköhän vttua tää koko homma oli. - Anonyymi
Yritän keskittyä muuhun, vaikka minulla on ikävä häntä. Hän on vieläkin ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Tunnen häntä kohtaan lämpöä. Minua jännittää ajatus siitä, kun nöemmex euraavan kerran. En tiedä, miten selviän.
- Anonyymi
Oletko varma, että vielä näette
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma, että vielä näette
No en voi olla siitä varma. Voi olla, että hän ei enää tule paikkaan, jossa näemme. Tai tapahtuu jotain ja minä en mene sinne enää.
- AnonyymiUUSI
Raju rakkaus voi tuhota elämän . Jos tuon jotenkin itse möhlinyt . Voi käydä siten ettei uskalla ajatella toista , kun sydämestä kylmää . Ja se masentaa
- AnonyymiUUSI
Noin minulle on käynyt. Mutta en möhlinyt sitä yksin. En oikein tiedä oliko vain koko ajan omassa päässäni, että meidän välillämme olisi jotain erityistä. Ei se kyllä siinä oikein missään vaiheessa tuntunut, että nyt on hyvä turvallinen olo tässä. Kun epävakaa(t) voi muuttua hetkessä joksikin ihan muuksi. Ja sitten se eskaloituu niin että kumpikin kilahtaa. Ja käsittääkseni kumpikin kammoaa niitä tilanteita, mutta ovat myös alttiita niille.
- AnonyymiUUSI
Et ole hukassa ollenkaan. Kyllä kaikki menee hyvin
- AnonyymiUUSI
Kiitos, olisitpa hän. Hän sanoi minulle joskus jotenkin noin.
Nukuttaa❤️
- AnonyymiUUSI
Antaa asioiden mennä omalla painollaan...sellaistahan tämä elämä on.
- AnonyymiUUSI
Tämä olisi tärkeä juttu ymmärtää…noin se on nytkin mennyt kun ajattelee.
- AnonyymiUUSI
Mun sydän on meidän jutussa nyt täysillä mukana. Mut yksin en kestä. Kyl se apu tulee ylhäältä. Ymmärrätköhän sitä ollenkaan? Tämä hänelle joka toivottavasti tunnistaa mut🤍
- AnonyymiUUSI
Apu ei tule ylhäältä, vaan omista toimista!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694313
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺684158Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363572Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163143Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342812En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142572Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102354IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251491Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571292Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751079