Äänekosken persu kommentoi Iltalehdessä

Anonyymi-ap

18 ääntä kuntavaaleissa saanut Aho pitää tärkeänä että on vaihtoehtoja äänestää puoluekokouksessa ,pitää olla vaihtoehtoja ja se luo tervettä painetta.
No tämä lienee totta. Itse käyttäytyy kuitenkin päinvastoin.
Tiedä,, että tämä sama Aho
oli Äänekosken persuissa estämässä Marken pääsyä ehdokkaaksi kuntavaaleissa.
Olen kuullut omin korvin kun haukkui Marken teltalla kun Riikka Purra oli Äänekoskella. Kehoitti lähtemään teltalta Marke oli silloin jo valittu aluevaali ehdokkaaksi.
Mitä tuokin ukko on oikeasti tehnyt puoleen eteen muuta kuin harjoittanut sitä.

23

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jätepersut on äärimmäisen typeriä.
      Sama mitä tuokin persu on mieltä,en arvosta noista ketään.

• Anonyymi

Samoin ,itse toimivat päinvastoin kun kommentoivat.Onneksi koko tuo puolue on auringonlaskun puolue.
      Jätepersut voivat olla mitä mieltä haluavat äänestäjät päättävät.
      Saksikäsi Purra saisi puolueineen hävitää heti ja lopullisesti.

• Anonyymi

Persut ovat näytteensä antaneet niin valtakunnan kun paikallisella tasolla.
      Kavereita ei puolekentältä löydy.
      Puolueen kannatus on tulevaisuudessa yhden käden sormien määrä.

• Anonyymi

Tämä hallitus kokoonpano ei jatka ensi kaudella ja Purra perskärpäsineen tippuu eduskunnasta seuraavissa vaaleissa.

Kannatus pudonnut alle kolmannekseen 22 keväästä.

Jäi demareiden Kepun vihreiden ja Vasemmistoliiton taakse gallupeissa!

• Anonyymi

Persut alkavat muistuttaa uskonlahkoa.
      Kuntavaaleissa niittivät takinkäännön seuraukset.
      Tiedottamisessa on vika kun näin kävi heidän mielestään , vaikka suurin syy on heidän käyttäytymisensä joka on räikeää hyökkäävää.
      Tuomitsevat kyllä toiset,mutta itse eivät nää itsessään mitään vikaa.

• Anonyymi

Onhan toi puolue ollu lahko jo jonkun aikaa. Täälläkin kirjoittelee puolustuspuheita sille joku pahasti hurahtanut 😁
      Ylenmääräinen kehuminen huonoja valintoja tehneestä puolueesta, on samaa kastia mitä noissa lahkoissa tapahtuu.
      Varmaan sama meno " kristillisessä" puolueessa.
      Onneks ainakin nää kaks jää jonnekin marginaaliin pian.

• Anonyymi
        UUSI

Kun tuolta keskiryhmistä persuista ja kepuista ei löydy sopivaa puoluetta niin voisiko kristillisista kasvaa tulevaisuuden jytky.Ainakin Sarin valtakaudella ei ole tyrkytetty liikaa tuota uskovaisuutta mutta maaseudun asioita ajavat kovastikin.

• Anonyymi
      UUSI

Kristilliset siunaavat ovat virheensä

• Anonyymi
      UUSI

Aho on ihan höpöukko kuka sen puheita kuuntelee.

• Anonyymi
      UUSI

Lehtien pitäisi periä poliitikonkuvakkeiden lausunnoista sen verran kova maksu, ettei tekstiä olisi vara jukaista kuin kokomukselaisilla. Ja Etelä-Pohjanmaalla keskustalaisilla.

(RKP:llä on oma lehti.)

• Anonyymi
      UUSI

Ihan mielenkiinnosta kysyn että oletteko te äänekoskelaiset oikeasti kaikki serkkuja keskenänne?

• Anonyymi
        UUSI

Koko ääneseutulaiset ovat 88%

• Anonyymi
      UUSI

Näin vähän ounastelinkin. Toki muutamat persuthan on vieläkin läheisempää sukua keskenään, mutta sehän onkin sitten aivan toinen tarinansa se...

• Anonyymi
        UUSI

Nämä ovat kyllä vasureita pääosin, osa demareita, ei persut harrasta sellaista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä ovat kyllä vasureita pääosin, osa demareita, ei persut harrasta sellaista.

Demareissahan on uskonveljiä serkusrakkautta ilmassa

• Anonyymi
      UUSI

Totta turiset. Persuilla on enemmän sitä poikien välistä lempeä.

• Anonyymi
        UUSI

Etkä tiennyt ettei persut pidä siitä, päivitä tietosi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etkä tiennyt ettei persut pidä siitä, päivitä tietosi.

Noh noh, ei pidä kimpaantua kun totuuden torvi kumahtaa. Niinhän se tosin vanha sanontakin sanoo että se älikkä älähtää, johon kalikka kalahtaa. Joten onneksi olkoon, olet nyt virallisesti tullut ulos kaapista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Noh noh, ei pidä kimpaantua kun totuuden torvi kumahtaa. Niinhän se tosin vanha sanontakin sanoo että se älikkä älähtää, johon kalikka kalahtaa. Joten onneksi olkoon, olet nyt virallisesti tullut ulos kaapista.

Ei tuo minua haittaa. mielesi tekee naista tai miestä, minulla on kivaa molempien kanssa, tule pois kaapista, se vapauttaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo minua haittaa. mielesi tekee naista tai miestä, minulla on kivaa molempien kanssa, tule pois kaapista, se vapauttaa.

Voi himskatti sentään kun sinua selkeästi haittaa. Ja ottaa nuppiin niin että ihan punoittaa ja verisuonet pullistelee. Jospa se poikakaverisi vähän pystyisi helpottamaan oloasi ja vaikka hieroisi kevyesti nupin päästä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi himskatti sentään kun sinua selkeästi haittaa. Ja ottaa nuppiin niin että ihan punoittaa ja verisuonet pullistelee. Jospa se poikakaverisi vähän pystyisi helpottamaan oloasi ja vaikka hieroisi kevyesti nupin päästä.

Sinun ongelmasi ei ole minun ongelmani, sori.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun ongelmasi ei ole minun ongelmani, sori.

Ensimmäistä kertaa olet oikeassa. Minulla ei onneksi ongelmia olekaan, niin niistä ei tarvitse kenenkään huolehtia. Mutta hoida nyyt ihmeessä sinä tämä sinun ongelmasi pois päiväjärjestyksestä. Soita poikakaverillesi.

• Anonyymi
      UUSI

Millä mitalla persujen toimintaa voi pitää enää kansanpuolueena. Mitä asioita he ajavat muuta kuin ovat kokomuksen likaisentyön varmistajia.

Puolueessa on eliitti porras ja Purran suosikit.
      Sitten tämä höynäytetyt kuten nämä paikalliset.
      Puolueesta erotetaan ne jolla on vielä järkeä
      .Puolue on tuhoon tuomittu ,viimeinen mahdollisuus korjata tilannetta edes jollain tavalla on tämä viikonloppu kun pitävät puoluekokoustaan.Tuskin siellä mitään mullistuksia tulee niin ajavat suoraan rotkoon.
      Kansa (äänestäjät ) ovat selkänsä kääntäneet valehtelijoille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      69
      4313
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      68
      4158
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3572
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3143
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2812
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2572
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2354
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      25
      1491
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1292
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      75
      1079
    Aihe