Uskotko horoskooppeihin ja siihen, että sillä on väliä, missä kohtaa vuotta on syntynyt?
Lue tästä päivän horoskooppi maksutta:
https://www.suomi24.fi/viihde/horoskooppi-vaaka-ala-kulje-onnesi-ohi-leijona-usko-ideaasi-rapu-nauti-myotatuulesta?s24
Uskotko horoskooppeihin?

22
698
Vastaukset
- Anonyymi
Minun karttani mukaan viikonlopppuna oinaalle tulee kuumaa hetken huumaa mansikkasuun eikukuun merkeissä sen jälkeen oinasta seuraa hyvin paikallinen sadekuurojen sarja kuuro tuntuu seuraavan oinasta joka pa
Ikkaan, jopa vessaanja sitä vettä tulla lottuuttaa niin, että kumppanit. Niin, ne kaikki. - Anonyymi
Uskon ja en. Luen kyllä oman merkkini, jos kohdalle sattuu, nauran tai hymyän jutulle, johon voisi uskoa, jos olisi elämänsä alusta alkaen elänyt merkkinsä määreiden mukaisesti. Kun en ole, en usko. Viihdettä vain ja mukava elää toivossa, jos hyvää luvataan.
- Anonyymi
Horoskoopit täyttä humpuukia.
- Anonyymi
Jep, joitakin on todella helppo höynäyttää!
Tässä ihan kelpo juttu aiheesta
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sporalogia
Jos vähänkin kannattaa tietoperäistä ja kriittistä ajattelua, kannattaa jo vain kannatuksen vuoksi liittyä Vapaa-ajattelijoihin, Suomen Humanistiliittoon ja/tai Skepsis ry:seen. - Anonyymi
Sitä juuri ne ovat. Eräänlaista viihdykettä. Tutustuin nuorena miehenä oikein mukavaan ja hyvännäköiseen nuoreen naiseen. Panin suhteen vähin äänin poikki kun häntä ei kiinnostanut lehdissä mikään muu kuin horoskoopit. Vaikka minkälainen sota olisi, niin vain horoskoopin hän luki. Ja oli lapsellisen iloinen jos horoskooppi lupasi jotain hyvää kuten rahaa.
- Anonyymi
Tekoäly kooppi 24vk
Jupiter ja Saturnus tarjoilevat viikkoosi harmoniaa, rakennetta ja laajentumisen mahdollisuuksia. Saatat huomata pitkäaikaisen projektin nytkähtävän eteenpäin.
Rakkauselämässä kannattaa keskustella tulevaisuudesta avoimesti. Parisuhteessa tämä voi tarkoittaa yhteisten suunnitelmien tekemistä, sinkuilla taas realististen odotusten sanoittamista.
Kehosi kaipaa huolenpitoa ja rutiineja. Pienet fyysiset vaivat kannattaa hoitaa heti - Anonyymi
En. Horoskoopit ja ennustus on ihmisille jotka uskoo näennäisiin teksteihin ja heidän mielikuvituksensa laittaa ne sopimaan itselle. Hörhöjen hommia.
- Anonyymi
Minä uskon kaiken mitä horo minulle julistaa.
- Anonyymi
Paholainen on valheen isä
Paholainen on aina yrittänyt matkia sitä, mitä Jumala tekee. Samoin kuin Jumala antaa hengellisiä lahjoja seurakunnalle, myös paholainen voi antaa erilaisia ”hengellisiä lahjoja”. Kuten telepatia (ajatusten siirto), telekinesia (kyky liikuttaa asioita koskematta niihin), okkulttinen ennustaminen, automaattinen kirjoittaminen, akupunktio ja oudot temput pelikorteilla (tarot). (Myös New Age-uskonnot kuuluvat tähän kategoriaan).
Ne, joilla on tällainen okkulttinen ”lahja”, eivät ymmärrä että se on pahasta. He näkevät siinä jotakin merkittävää ja mielenkiintoista, ja muut ovat vaikuttuneita ja uteliaita. He eivät ymmärrä, että pahat henget leikkivät heidän kanssaan saadakseen valtaa heihin.
https://Jeesuspelastaa.com/2021/07/05/spiritismi/- Anonyymi
Minä taas en usko jeesuksiin ja jumalaan? Israel siellä hyökkäilee joka maahan ja pitäisi olla herran valittu kansa? Samoin kirkko on sotajoukolla vienyt pakanoille kristinuskoa? Jeesus ei ollut mikään jumalan poika, eikä siinnyt pyhästä hengestä, vaan Maria oli nuori ja nätti sekä temppelissä pappien apulaisena ja papit käytti Mariaa hyväkseen? Jeesushan meni pikkupoikana isiensä(monikossa) tykö temppeliin. Papit keksi koko jeesusjutun, maksoivat joosefille, että tämä ottaa kihlatukseen, ettei Mariaa kivitetä, kuten tapana oli . Jeesus ei pelasta ketään, ei synny uudestaan, eikä meistä kukaan, se on humpuukia. Minun suvussani jokainen vanha ihminen on sadan vuoden aikana luvannut ilmoittaa, kirjeellä, soittamalla tai muilla keinoin kuoleman jälkeen, minkälaista on taivaassa tai helvetissä, mutta yhtään viestiä ei ole tullut. Raamatussahan sanotaan, että mitään uudestisyntymistä ei tapahdu, vaan ainoa elämä on tässä ja nyt. Kirkko huijaa tyhmää kansaa edelleen ja niin on tapahtunut jo 2000 vuotta, maksetaan kirkollisveroja, kolehtia, kirkko on valtion suojeluksessa. Ennustajiin uskon enemmän, eikös se yksi tiedemies 500v sitten ennustanut, että kolmas maailmansota alkaa lähi-idästä ja kaikkea muuta, mitä on jo tapahtunut. jtk
- Anonyymi
Uskon silloin horoskooppeihin kun ne lupaavat yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista!
- Anonyymi
Osittain joo ja kohtaloon.
- Anonyymi
En joo uskon horoskoopppeihin merellä.
- Anonyymi
Juu, ja joulupukkiin!!!🤣🤣🤣
- Anonyymi
Vain Kauris osui; muut ihan metsässä.
""
Kauris 22.12.-19.1.
Anna vinkki sitä tarvitsevalle. Säästät jonkun aikaa ja vaivaa. Hyvä kiertää vielä takaisin.
"" - Anonyymi
Lakukuu on musta. Metrilakuna laku on halvinta peittäen muut kuut. Fakta.
- Anonyymi
Hitler tykkäsi Fazerin lakuista ja ahmi niitä laatikoittain.
- Anonyymi
Neitsyellä voi olla Oinaan piirteitä ja Oinaalla Neitsyen piirteitä, siitä huolimatta että toinen on syntynyt syksyllä ja toinen keväällä. Tunnen erään Oinaan johon sopii kaikki Neitsyen luonnekuvaukset ja yhden Neitsyeen johon sopii kaikki Leijonan luonteenpiirteet. Että ei ne horroskoopit taida pitää paikkaansa kun ihmiset ovat yksilöitä.
- Anonyymi
noin moni luulee joka ei usko horoskooppeihin mut kun se ei aina mene noin miten kerrot koska tuon selittää se että voi imeä tietenkin itseensä vanhempien ominaispiirteitä ja elämänkokemukset ja kaveripiiri voi myös muokata luonnetta jne.
viestin lähettäjä Juha pohjola - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
noin moni luulee joka ei usko horoskooppeihin mut kun se ei aina mene noin miten kerrot koska tuon selittää se että voi imeä tietenkin itseensä vanhempien ominaispiirteitä ja elämänkokemukset ja kaveripiiri voi myös muokata luonnetta jne.
viestin lähettäjä Juha pohjolaMiksi Simo Frangenilla on 3 eri horroskooppia? Eräässä lehdessä oli juttu hänestä syntymäaikoineen. Hän on sen mukaan neitsyt, oinas ja kaksonen. miten hänellä voi olla 3 horroskooppia?
- Anonyymi
Astrologia on kiinnostavaa.
- Anonyymi
Eikä ole, nyt juksaat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282177Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441811- 381488
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941163- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua26926Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327867Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722