Tähän Ukrainan sotaan veivaan. On kuulemma miljoona venäläistä kuollut sodassa ... kertoo 12.6. Zelenskyläis-USA-Mediapoolimme. Meillä on 3½ vuotta n.1300 vuorokautta hokenut Mediapoolin 79 julkaisua plus YLE rummuttanut että joka vuorokausi kuolee 1 500 venäläistä. Eikö se tee vajaan 2 000 000 venäläistä? Tä?
Jos tilastot heittää miljoonalla, niin kuka uskoo Mediapooliamme?
Tähän Ukrainan sotaan veivaan. On kuulemma miljoona venäläistä kuollut sodassa ... kertoo 12.6. Zele
9
142
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kuulu kankaanpään palstalle
- Anonyymi
oliko liian vaikeita laskuja sinulle?
- Anonyymi
Venäjä valehtelee aina tappioita peitellään joukkohautoja kaivetaan omaisille mitään korvauksia helpolla väitteellä on kuulemma kadonnut tai karannut-
https://www.youtube.com/watch?v=HWBgAyrrbvw&ab_channel=Suchomimus- Anonyymi
Sun teköälyllä shopattuun linkkiisi näyttää tekijöiksi tulevan zelenskyläinen juutalaisstudio.
Vankien vaihdon järjesti YK ja Ukrainan sotasankarijärjestö, joten epäiletkö niitäkin?
- Anonyymi
Viimeisin tieto maailmalta:
Venäjä palautti 1212 ruumista, Ukraina 27. Kertonee pikkaisen näistä suhdeluvuista. Venäjällä vielä ainkin 6000 ruumista palautettavissa, mutta Ukrainalla ei ole palautettavia.
Muutoinkin uutiset kertovat tyyliin, "Zelensky jyrähtää", "Venäjältä kerrotaan". - Anonyymi
Ei se amerikan juutalainen sotahautomo JWS koskaan julkaise ukrainalaisten määrää. Onko talmud sen kieltänyt?
- Anonyymi
Uskomme pyhään Mediapooliin ja hänen profeettaansa yleen. Ei ole muita pyhiä vain arkipäiviä.
- Anonyymi
BBC:n(brittien yleisradio) tukema Mediazona on onnistunut jäljittämään reilu 111 tuhatta tappioita venäläisille ja arvailut päälle. Ukrainan propaganda on kautta linjan esittänyt luvut käänteisinä.
https://en.zona.media/article/2025/06/06/casualties_eng-trl - AnonyymiUUSI
Länsi tietää ettei ainuttakaan ukria kuole koskaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305892Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144444Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403257IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522991Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391581- 711351
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2331227Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101180- 791179