hhhhhhhh
1 min sitten
Ihmisen tyhmyyttä usein tulee itsekin alia-arvioitua. Satoja piensijoittajia on tätäkin lappua 0,12-0,15 € tasoilta ostanut viime päivinä ja he ovat laskennallisesti menettäneet lähes puolet pääomastaan alle viikossa. Aikamoista. Onneksi sijoitukset ovat pieniä ja oppirahat täytyy aina kaikkien maksaa. Toivon menestystä Summalle ja siihen sijoittaneille, mutta kyllä valuaatiolla ja yhtiön osakemäärällä täytyy kuitenkin jotain merkitystä olla ostopäätöstä tehdessä.
shareville puuskuttaa
summa defence osake puhuttaa kovasti
sijoitukset ovat pieniä ja oppirahat täytyy aina kaikkien maksaa.
6
116
Vastaukset
- Anonyymi
kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
VanhaViisaus
14 min sitten
Onnittelut dipistä ostaneille😅 Saitte lisää roskakori osaston osaketta👌🏻
notinki
11 min sitten
Kyllä oikeasti ihmetyttää että miten huonosti sinun kaltaisilla kavereilla on asiat, että pitää joka päivä purkaa pahaa oloaan tänne. Oletko kenties hävinnyt aikanaan omaisuutesi vastaaviin lottolappuihin vai mikä sinun persettä kutittaa niin helvetisti
hih - Anonyymi
No en mä näistä mitään ymmärrä.
Ostin tänään vähän.
Voihan se vielä vaikka tippua.
Saatan ostaa lisää.
Ajattelin, että tämän vuosikymmenen aikana voi tapahtua monenlaista.
30-luvulla vasta asehommat hiipuu. - Anonyymi
https://www.nordnet.fi/osakkeet/kurssit/summa-defence-summa-fsme
juopot lähti mökille?
vaihto hiipui
Lemmy? - Anonyymi
Onko noita turhia jorinoita ihan pakko kopioida tänne?
- AnonyymiUUSI
Pakko lukea?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pakko lukea?
ei ole
mutta kun paikka on hölvätty täyteen noita kopsattuja juttuja, on vaikea nähdä niitä ketjuja joissa on ihan asiaakin
valitettavan vähän niitäkin kyllä on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232