Säät ovat mitä ovat. Viikonvaihteessa lämpenevää. Me vanhat ihmiset toivomme helleviikkojen pysyttelevän jossakin lähiseudulla vaan ei "päällä"
Riittäisi +22 hyvinkin. On jotenkin huonompa juttu, että Jussilta päivän valoisuus kääntyy jo laskuun.
. jere vanhempi.
Sateista säätä tänäänkin luvassa
26
240
Vastaukset
- Anonyymi
On lirissyt ja lorissut eilisen ja tämän päivää. Nautin kyllä eilen illansuussa. Avasin ikkunan, säädin tuolin lepoasentoon ja kuuntelin sateen ropinaa.
Alkoi naurattamaan, "piti ottaa aikaa" tuolle rentoutumiselle. Aikaahan minulla on yllin kyllin, mutta se, että osaisin pysähtyä nauttimaan, on toinen juttu.
Kauppaan se on lähdettävä. Sadetutka näyttää, että olisi pian laantumassa sade hetkeksi.
Ei minunkaan terveys kestä yli +22. Alkaa ahdistaa ja sydän tykyttää jos nousee +25 tai yli.- Anonyymi
Lääkärit löysivät sydämestäni rytmihäiriöitä. Pysyvä lääkehoito ja vähemmän kiireitä, ohjeistivat.
Tein pitkää päivää kun työtä oli liikaakin tarjolla. Vanhat duunarit kehottivat pysymään 8 tunnin työpäivässä. Sitten yks työpäivä keikahdin vaan lopunikäiselle sairaseläkkeelle.
. roope t. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkärit löysivät sydämestäni rytmihäiriöitä. Pysyvä lääkehoito ja vähemmän kiireitä, ohjeistivat.
Tein pitkää päivää kun työtä oli liikaakin tarjolla. Vanhat duunarit kehottivat pysymään 8 tunnin työpäivässä. Sitten yks työpäivä keikahdin vaan lopunikäiselle sairaseläkkeelle.
. roope t.Oho, niin se voi käydä. Minulla on varmaan luonnevika, kun olen liikkuvainen.
Oli hikinen kauppareissu, kun oli sadeasu päällä. Turhaan oli. Sadetutkassa vissiin hiriö, kun pari tuntia ollut poutaa.
Lentokone on mätkähtänyt maahan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
. roope t.Minulla sydän väpättää liian nopeasti. Syön siihen, sen rauhottamiseksi Bisoprolol (= emconcor) puolikas aamuin illoin (2x 2,5mg).
Sitten sydämeen ja verenpaineeseen Perindopril coprenessa, aamuisin.
- Anonyymi
Kalenterissa virhe.
Juhannussäät viikkoa ennen kalenteriin merkittyä juhannusta.
Kenen syy? Eu:n, putinin, vihervassareitten, persujen? Syyllinen pitää selvittää ja rankaista ankarasti. Sen jälkeen virheellinen kalenteri korjattava.
=DW= - Anonyymi
Huomenna Stadissa aurinkoisempaa, luvattu 19°.
- Anonyymi
Meillä on ollu koko päivän kaunis aurinkoinen ilma , tulinen päivä kyllä,
vain pouta - pilviä on seilannu taivaalla,
ei ole ollenkaan ollu haittana
eikä ole ollenkaan tänään satanu,
meri oli kaunis tuulen takia pinta levoton
jonkinverran nuoria lapsia oli jopa imassa meressä,
aivan ihan ulkoilu päivä,
voiko ihanampaa enään toivoakkaan,
kohta juhannus, saaaap nähdä minkälainen ilma on juuhannuksena .- Anonyymi
Katselin sääennusteita. Olisi tyynyjen ja peittojen pesun kannalta suosiolliset säät tulossa ulkona kuivaamiselle.
Toivottavasti kone kestää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katselin sääennusteita. Olisi tyynyjen ja peittojen pesun kannalta suosiolliset säät tulossa ulkona kuivaamiselle.
Toivottavasti kone kestää.Itse pesen nuo syksyllä, ennen joulua ja kuivatan sisällä kun on keskuslämmitys. Kuivuvat nopeasti.
Peitto kuivuu levitettynä keinutuolin päällä ja tyynyt kuivaustelineellä, kahdessa eri satsissa.
- Anonyymi
Tänään oli ihan hyvä sää. "Otin aikaa" siitä joutilaasta ajastani ja kävelin rantaan. Keskityin katsomaan laineita ja kuuntelemaan, kun jollain vesilinnulla ilmeisesti jo poikaset pesässään kaislikossa. Pientä tsirputusta kuului ja kovempi rääkäisy, kun liikahdin laiturilla.
Helteitä on ennustettu, saas nähdä. - Anonyymi
20 asteinen pilvipouta olisi passeli sää minulle. Ihan sama minkälainen ilma
on juhannuksena. Ei ole mahdollisuutta kokkoja katsella eikä ehkä
kiinnostaisikaan. Seura ei olisi kuitenkaan pahitteeksi, mutta yksinäistä
tulee olemaan. Jos pää kestäisi tissuttelisin päivän mittaan pullon kylmänraikasta valkoviiniä kuplivalla kivennäisvedellä "terästettynä" ja kupsahtaisin nukkumaan. Makunystyröitteni muistissa on miten ihanalta raikas valkoviini maistuu
kesäpäivänä - pikkusuolaisten ja salaatin kera.
Ja se tekee kevyen huolettoman olon. Niitä oloja ei ole ollut enää vuosiin.
Kun menettää kaikki läheisensä ei ole enää koskaan huoleton olo,
mutta "onni yksillä - kesä kaikilla", jotka elossa ovat.- Anonyymi
Kunpa saisikin jakaa tämänkin kauniin kesän rakkaansa kanssa.
- Anonyymi
+22 ja k8htalainwn tuuli. Kyllä minä ulkoilun kahteen otteeseen.
Seljankukkamehu jäillä maistuu välillä kesäaikaan.
Tänään nukahdin päikkäreille ja humpsahti 40 min.
Nyt vartoon, että aurinko siirtyy porraskukkasista varjoon, sitten kastelen ne.
Tervakukkaset piristivät pikkuisella niityllä muiden kukkien joukossa. Kauniita ovat luonnon kukat. - Anonyymi
Taitaa tulla taas sadetta, ehkä paikoin kuurosateita, mutta eipä tuo haittaa,
kesä on kuitenkin. Sataa vähemmän lunta eikä ole pakkasta :))) - Anonyymi
Piti ihan käydä ennuste katsomassa.
Klo 16 ehkä pientä sadetta tulossa. Minulla täkki pesussa koneessa. Kerkiää se muutaman tunnin ulkona narulla vesiä vuodattaa.
Ihan hyvä sää nyt on.- Anonyymi
Itse aina kuivatan sisällä. Laiskuuttani, kun en jaksa kivuta portaita alas ja ylös, kantaa niitä toiseen päähän taloa. Sekä varkaiden vuoksi. Kuivuvat, kaikki pyykki ripustettuina henkareissa mitkä mihinkin tankoon, telineeseen.
Pussilakanan laitan avattuna, ilmavasti henkariin ja yläkaapin oven kahvaan. Peitto kuivuu keskuslämmityksen aikaan päivässä keinutuolin päälle levitettynä, samoin tyynyt telineellä, vuorollaan.
- Anonyymi
21 astetta ja enemmänkin pilvistä, vaikka aurinkokin näkyy.
Jaaha, pitääkin taas laittaa lakanapyykki koneeseen... - Anonyymi
Kymenlaaksossa parhaillaan hiljakseen satelee. Ei oikein nurmikonleikkausilma. Ollaan sitten sisällä. Lämmintä lämpöpumpun turvin meilläkin.
Pakko sekin on tehdä tulevina päivinä kun alkaa horsma parrran tasolle yltää.
Pidellään sitten sadetta. - Anonyymi
Minä mokasin yhden tyynyn kanssa. Olisi pitänyt lingota. Nyt siinä on "rantu", vaikka kääntelin sitä narulla ulkona kuivaten. Lähtisiköhän se "rantu" pois pikapesussa. Pienemmät tyynyt linkosin ja hyvät tuli.
Lämmin ilma, mutta kova tuuli keräten pilviä.- AnonyymiUUSI
Ei rantu haittaa kun laitat päälle tyynyliinan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei rantu haittaa kun laitat päälle tyynyliinan.
Niin teen. Kunhan ei unta rantu haittaa.
Pistänkin kauneimman tyynyliinan, pehmeäksi kuluneen.
- Anonyymi
Ihania nämä sateiset seesteiset päivät, kun tulee vain lekoteltua. Kauniit aurinkopäivät pistää kaikkea puuhastelemaan, kuten esim kalastamaan.
- Anonyymi
Tänään piti sataa niin pirusti, mutta aurinko paistaa mitä kauneimmin
ainakin vielä. Tiedä häntä mitä tunnin päästä on. Säätiedotukset ovat vain
ennusteita.- AnonyymiUUSI
Pyhtäällä päin ukkoinkii jyrähteli. En tiiä vasta muuttaneena, että maadoittaako taajaman kautta ehkä Imatralta lähtevä voimalinja ukkosilmoja?
Tämä seutukin on Kouvolaa. VT-15 varressa. Runsaitakin sadekuuroja on ennusteltu tälle päivälle.
iltapäiväkahville meinasin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823223
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191454
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81427- 171421
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181365Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351305