Ja kaivaa punainen Ferrari tallista.
Sen loisto menee ihan hukkaan suljettujen ovien takana.
Olisikohan sun aika tulla
16
360
Vastaukset
- Anonyymi
Sellainen pieni ja tulinen?
- Anonyymi
Sellanen🌶🔥🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellanen🌶🔥🔥
🥰💕🎉🥵
- Anonyymi
Joo. Kovaa ajoa.
- Anonyymi
Kääntää katseita sen verran tiuhaan ettei aina jaksa
- Anonyymi
🚘
- Anonyymi
Ferrari on ällö auto. Oikeasti puhun autosta.
- Anonyymi
2 vrk. Täysin hiljaista. Taasko pettämässä?
- Anonyymi
Töissä kiireitä nyt, palaverissa.
- Anonyymi
Oukei
- Anonyymi
Siellä on kuitenkin vaan joku Nissani 🤭
- Anonyymi
Ei sitäkään ole enään vaikka se oli kuulemma FERRARIN PUNAINEN.
- Anonyymi
Nurkan takaa kuuluu jo tööttööt piippiip ja paukahdus.
- Anonyymi
Ei näillä bensiinin hinnoilla enää raaski ajella huviajeluja ja muutenkaan Ferraria ei ole tarkoitettu jatkuvaan ajoon. Taidan tyytyä puskureiden kiillotuksiin ja korkeintaan pieniin koeajoihin öljynvaihtojen yhteydessä.
- Anonyymi
Mitä jos minä haluankin saada MASERATIN KYYTIÄ ENKÄ FERRARIN?
Vai onko nuo jotku TAIKAOVET joiden takaa löytyy ihan mikä vaan merkki? - Anonyymi
🚘...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047235- 1792296
- 1131788
- 511450
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651413Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021155Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2711038