Hei! Onko täällä muita, jolla olisi ikävä vähän ihastusta?
Ikävä ihastusta
29
501
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan vähän vain, vaikka ei silleen tunneta kyl
- Anonyymi
Joo. Ihan pikkiriikkisen vaan mietin häntä..
- Anonyymi
On ja hyvin paljon N-N 🤗
- Anonyymi
Oispa mulle 😘 sanoisin samoin 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oispa mulle 😘 sanoisin samoin 🤗
Hei sano nimikirjain🤩🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei sano nimikirjain🤩🥰
Tosin hän T nainen on enemmän kuin pelkkä ihastus vastasin itse tuonne alemmas et rakastusta on iso ikävä 🥰❤️
- Anonyymi
Yhteisiä kahvihetkiä ikävä☕️🥰
- Anonyymi
Oletko kahvitellut hänen kanssa kahden vai oliko paikalla muitakin? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kahvitellut hänen kanssa kahden vai oliko paikalla muitakin? 🤔
Muutamia silmäpareja☕️🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutamia silmäpareja☕️🥰
No niin oli. Oisin halunnut ne muut pois sieltä 😘🥰🤗 oikeastaan näinkin vain sinut ❤️
- Anonyymi
Tää on rakkautta jo..
- Anonyymi
Minulla on alnakin pienesti
- Anonyymi
💚💚💚💚
- Anonyymi
tosi vähän nyt.
- Anonyymi
Kyse on vaan ihan pikku jutusta. Palttiarallaa 5 vuotta vaan menny tälleen😍. Ei paha! Eihän?
Mieheltä - Anonyymi
Aina on ikävä
- Anonyymi
Kyllä kyseessä tässä vaiheessa on jo rakastus, ei ihastus.
- Anonyymi
On vai? Ihanko totta
- Anonyymi
Rakastus,no on❣️☺️
- Anonyymi
Muutaman vuoden takaista, kyllä hieman 🥺
- Anonyymi
Ei tietenkään. Täällä on muuten vaan, niin kiva hengailla ja lukea mm. Projekteista ja oman poikani ikäisistä.
Erityisesti lämmittää sydäntä kaikki epätoivoiset kyselyt, mitä joku on mieltä ulkonäöstä ja kaikki poissakakka jutut. - Anonyymi
Vähän on ikävä vielä mutta poistun nuorten joukosta.
- Anonyymi
Ainahan se, enempi ja vähempi. Mitä milloinkin.
- Anonyymi
On toki ikävä, mutta ei tee mieli juurikaan kirjoitella siitä täällä näinä päivinä. Tuntuu olevan palsta täynnä lähinnä pissa- ja kakkajuttuja ja kaiken maailman muita sekoiluja.
- Anonyymi
Hänestä tulee aina hyvä olo, ei voi kokonaan omia 😘
- Anonyymi
On ikävä. Tiedän, että tein itse kaikkeni, ettei hän näkisi tunteitani ja että en antaisi mitään syytä lähestyä. Tiedän, että toimin oikein monestakin syystä, mutta kyllä mä silti ikävöin häntä. Annan itselleni luvan ikävöidä hetken.
- Anonyymi
On ikävä, ihan kamala, vaikkei pitäisi ja saisi.
- Anonyymi
Miksei saisi?
- Anonyymi
Olet ehjä kun pystyt tuntemaan eri tunteita. Aika on ikävälle mutta ollaan samassa maailmassa. Käyn lukemassa täällä ja voin kirjoitella. Se lievittää minun yksinäisyyttäni mutta minun pitäisi löytää ystäviä, siis kirjaimellisessa mielessä, naispuolisia. Ikävä menee ohi ja kyllä tämä tästä meille molemmille😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403087- 812944
- 1902489
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362195- 211504
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411416Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403- 101284
- 131269
- 221251