Kaupassa asioivat kaikki lihavia mikä Suomea vaivaa.
Kärryt täynnä ruokaa
19
314
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulkaa korpeimme kuiskintaa...
Sääliä saa pyytämällä. Kateus pitää ansaita. - Anonyymi
Välillä vähän hävettää läskien keskellä kädess vain nuudelit
- Anonyymi
Enemmän hävettää olla kaupassa makaroni tonnikala läski.
- Anonyymi
Näet Jeesus Kristuksen aamen 👽
- Anonyymi
Olette siis nähneet minut kaupassa. Ihme kyyliä täällä
- Anonyymi
Lähti läskit kävelemään....
- Anonyymi
....ja hiki haisoo reilusti...
- Anonyymi
E koodit ja halpis ruoka lihottaa. Myöskään Ihmiset eivät liiku eikä työt ole fyysisiä. Ravintoa ja vitaaleja keho tarvitsee mutta ei energiaa, joten makuelämyksille ja kylläisyyden tunteelle pitlää kehittää uudet keinot läskin lisääntymiselle. Hyväosaset ja julkkikset käyttävät Ozempiciä. Diabetikot saa lähes ilmaiseksi Ozempic -lääkkeensä vaikka on itse aiheutettu sairaus huonoilla elintavoilla. Kamalaa paskaa kaupan hyllyt notkuvat ja ihmiset lohtusyövät niitä värjättyjä ja muovitettuja "herkkuja"
- Anonyymi
Isse olen +70, 175cm ja 115 kiloinen, iloinen heterokundi.
Päinvastoin kuin Te luuviulut, olen varakas ja onnellinen.
Hyvää kesää Teille masentuneet itkuiikat!- Anonyymi
Erektiota odotellessa. Ilman peiliä ei muna näy. Onnea vaan varakkaalle.
- Anonyymi
Kaikkein köyhimmillä näyttää olevan eniten massaa ja kärrit täynnä roskaruokaa, juomia ja muuta höttöä.
- Anonyymi
On juhlien aikaa. Oletko varma ettei ne hötöt ole juhliin tulevaa tarjoilua varten, leivonta tarpeita ja muuta?
- Anonyymi
Ymmärrän sinua hyvin, minuakin vituttaa kun ei ole rahaa ostaa kärryä täyteen .
Muuten ruokakärry on eniten kuluttava ,,,100m ja 200€:n kulutus.
Auto on erittäin halpa siihen verrattuna. - Anonyymi
Se on ORPO tunne kun suussa ei ole mitä PURRA.
- Anonyymi
Se on fiksusti sanottu.
- Anonyymi
Ihme porukkaa kajaani täynnä. Kannattasko lopettaa se tupakan poltto ja alkoholin käyttö. Olen työkyvyttömyys eläkkeellä ja on varaa ruokaan ja harrastuksiin kun lopettaa tuhlaamasta turhuuksiin. Kun olin työttömyys turvalla ajoin silti skootterilla 24/7. Kajaanissa kaikki vaan vetää jotain kaljaa ja tupakkaa ja käy baareissa ja sitten ihmettelee kun rahat ei riitä. Elvät yli varojensa
- Anonyymi
Ei kai sitä pärjää, jos ei joka päivä saa kunnollisia ruokia. Typerys tyhjiä kärryjä kassalle työntää.
- Anonyymi
Itellä sellainen ongelma, rahaa ja varakkuutta löytyy, iso omakotitalo, uusi auto, asunto-auto, mökki Pielisellä, asunto Ranskassa, kaunis vaimo, viisaat lapset. Mihin enää rahaa laittaisin kun kaikkea löytyy.
- Anonyymi
Viisas ei huutele asioistaan,se sinulta puuttuu viisaus ja järki. Viisaus näet tulee sydämestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063148Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2361969Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois611879- 1361849
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641362- 961245
- 611165
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841164- 591147
- 68997