35-vuotiasta jämsäläismiestä syytetään useista lapsiin kohdistuneista seksuaalirikoksista...
Tietoa tapauksista..?
Lehdestä poimittua
15
1677
Vastaukset
- Anonyymi
Niinkun se tieto tällä palstalla kuka ja mitä muka tulisi ikinä näkymään. Ylläpito poistaa alta aikayksikön. Ihan turha aloitus.
- Anonyymi
Nykyään riittää tuomioon jo pelkkä yhteydenpito netissä ja vihjailut tai kuvien lähetys.
Ei tarvita fyysistä koskettelua jne.
Oli mitä oli. Todella tuomittavaa.
- Anonyymi
Milloin tämä on sattunut
- Anonyymi
Vaihto vai Tasavirta. Äijät.
- Anonyymi
Mitäs se sulle kuuluu hanki elämä looser
- Anonyymi
Kuka prkl. sekaantuu lapseen! Nimi lehteen että osataan varoa!!! Ei täällä uskalla enään tyttöä iltaisin ulos päästää.
- Anonyymi
Sinä tietenkin
- Anonyymi
Onko joku teuvo aikoinaan.
- Anonyymi
Just tuota tarkoitin
- Anonyymi
Kertovat jotta olisi se munkin hokija. Mitenkä tänne laitetaan kuva.
- Anonyymi
täähän olis kuvia täynnä,jos tänne vois kuvia laittaa.
- Anonyymi
Hyvin päätelty. Sopisi hyvin kuvioihin, lapsien houkuttimina pussillinen jämpsän portin munkkeja? 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin päätelty. Sopisi hyvin kuvioihin, lapsien houkuttimina pussillinen jämpsän portin munkkeja? 🤣
vastasin vaan edelliselle,vai mikä sulla on hätänä tyhjän nauraja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vastasin vaan edelliselle,vai mikä sulla on hätänä tyhjän nauraja.
Sory!
Näissä keskusteluissa on se ongelma, kun ylläpito poistaa trollin viestin, jää keskusteluun kuitenkin trollia arvostellut kommentti, joka sitten "hyppää väärään" henkilöön.
- Anonyymi
Ei tule em. lapsiin sekaantujan mahdollinen vankilatuomio olemaan mitään "ruusuilla tanssimista".
Vankilakundit eivät nimittäin näistä tykkää!
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706804
- 594572
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323768- 633081
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271646- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431187