Hoivakoti KuIIinmutka lupasi viedä meidät kesällä ilmaiseksi 150 eurolla isolla bussilla kala joelle unodumattomalle kesä retkelle. Käymme myös Kesa Veskisen kylä kaupassa Duurissa katsomassa vessa harjoja. Matkalla kuuntelemee itse valistemaamme musaa täällä jytää mun Cee kasetilta ainakin tää!
https://www.youtube.com/watch?v=BaMX7PHGCao&ab_channel=69asento69
Aimo tulee aina hulluksi kun se kuulee tään!
Kesällä Kala Joelle
3
240
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanaa rakkautta luvassa ja naimisen läiskettä, tunteita ja tuoksuja! Ensi vuonna olisi kuulema tarkoitus saada mukaan joku nainenkin!
By NumBaII - Anonyymi
Se on sill' tapaa,
ett' mä ja Kala-Kalle mäntiin
opintomatkalle Ranskaan
Cognagin kaupunkiin
Mutt' ei myö päästy
Pariisia pidemmälle
Siell' on nääs Pigalle
Maailman suurin hiirenloukku
Kala-Kallekin sai siellä
omalaatuisen pukeutumisensa
johrosta lempinimen Gaala-Kalle
Pigalle Pigalle
Siel oltiin mä ja Kala-Kalle
yössä Pariisin
Pigalle Pigalle,
sen hiirensyötit makealle
maistuu tuoksuukin
Käy siellä turkkilaiset,
japsit kiinalaiset
Kas siell' on luomakunnan
ihanimmat naiset
Pigalle Pigalle
Siel oltiin mä ja Kala-Kalle
yössä Pariisin
Oh la laa, naurattaa
Niin kun juopunut
kaartelee ceen
Heija, prosit kunniakseen
Nyt mä kaikenlaista
hassua teen
Pigalle Pigalle
siel oltiin mä ja Kala-Kalle
yössä Pariisin
Pigalle Pigalle,
Sen hiirensyötit makealle
maistuu tuoksuukin
Käy siellä saksalaiset,
jenkit, suomalaiset
On kotimaassa sitten
suuret kerskujaiset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",135005Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1433645Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/922263- 1351917
Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1421903Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee411818Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1161556- 1381425
"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551226Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1641165