Hoivakoti KuIIinmutka lupasi viedä meidät kesällä ilmaiseksi 150 eurolla isolla bussilla kala joelle unodumattomalle kesä retkelle. Käymme myös Kesa Veskisen kylä kaupassa Duurissa katsomassa vessa harjoja. Matkalla kuuntelemee itse valistemaamme musaa täällä jytää mun Cee kasetilta ainakin tää!
https://www.youtube.com/watch?v=BaMX7PHGCao&ab_channel=69asento69
Aimo tulee aina hulluksi kun se kuulee tään!
Kesällä Kala Joelle
2
110
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanaa rakkautta luvassa ja naimisen läiskettä, tunteita ja tuoksuja! Ensi vuonna olisi kuulema tarkoitus saada mukaan joku nainenkin!
By NumBaII - Anonyymi
Se on sill' tapaa,
ett' mä ja Kala-Kalle mäntiin
opintomatkalle Ranskaan
Cognagin kaupunkiin
Mutt' ei myö päästy
Pariisia pidemmälle
Siell' on nääs Pigalle
Maailman suurin hiirenloukku
Kala-Kallekin sai siellä
omalaatuisen pukeutumisensa
johrosta lempinimen Gaala-Kalle
Pigalle Pigalle
Siel oltiin mä ja Kala-Kalle
yössä Pariisin
Pigalle Pigalle,
sen hiirensyötit makealle
maistuu tuoksuukin
Käy siellä turkkilaiset,
japsit kiinalaiset
Kas siell' on luomakunnan
ihanimmat naiset
Pigalle Pigalle
Siel oltiin mä ja Kala-Kalle
yössä Pariisin
Oh la laa, naurattaa
Niin kun juopunut
kaartelee ceen
Heija, prosit kunniakseen
Nyt mä kaikenlaista
hassua teen
Pigalle Pigalle
siel oltiin mä ja Kala-Kalle
yössä Pariisin
Pigalle Pigalle,
Sen hiirensyötit makealle
maistuu tuoksuukin
Käy siellä saksalaiset,
jenkit, suomalaiset
On kotimaassa sitten
suuret kerskujaiset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2123946Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii642508Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3922326- 472243
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561267
- 721196
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251146