Mikä siinä on kun ollaan toisilta jatkuvalla syötöllä kyselemässä eikä anneta olla rauhassa? Yksityinen elämä on yksityisasia eikä kuulu kenellekään! On turha tulla kyselemään mistä on tulossa ja minne on matkalla!
Suomussalmella kysellään jatkuvasti
12
651
Vastaukset
- Anonyymi
Kateus ja uteliaisuus on kiimaakin isompi vietti
- Anonyymi
Mä en kans ymmärrä, mikä pakko ihmisillä on saada tietää kaikki toisista. Entiset paikkakuntalaiset kyselee, jotta kuka se ajo kolarin paikassa X, jos on jotain sattunu ja mä en oo ees kuullu mistään kolarista.
Kuolinilmoituksetkin syynätään tarkempaan kuin verottaja veroilmoituksia. - Anonyymi
Kainuulainen on katkera, kateellinen ja kyyninen. Mitä minä en saa, niin sitä ei sinunkaan tule saada. Uteliaisuus on pakkomielle.
" Kainuuseen pitää tulla hiljaa, sujahtaa maisemaan huomaamatta" Veikko Huovinen - Anonyymi
Mitä ylemmäs kainuuseen mennään niin sitä uteliaampia ja katkerampia ihmisiä on.
- Anonyymi
Ihminen on utelias luonteeltaan.
- Anonyymi
Varsinkin täällä.
- Anonyymi
Mikä on sinun asia niin on myös minun asia. Näinhän se on aina ollut.
- Anonyymi
On kiva juoruta.
- Anonyymi
Ja sen myös huomaa.
- Anonyymi
Haaskalinnut raadolla!!
- Anonyymi
Väkeä vähän ja pikkuserkun asiat pitää tietää
- Anonyymi
Mikset vaan vastaa, niin pääset helpommalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315466- 363721
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833283- 112565
- 292152
- 122077
- 1631886
- 141368
- 1051362
- 1371154