Mikä siinä on kun ollaan toisilta jatkuvalla syötöllä kyselemässä eikä anneta olla rauhassa? Yksityinen elämä on yksityisasia eikä kuulu kenellekään! On turha tulla kyselemään mistä on tulossa ja minne on matkalla!
Suomussalmella kysellään jatkuvasti
12
717
Vastaukset
- Anonyymi
Kateus ja uteliaisuus on kiimaakin isompi vietti
- Anonyymi
Mä en kans ymmärrä, mikä pakko ihmisillä on saada tietää kaikki toisista. Entiset paikkakuntalaiset kyselee, jotta kuka se ajo kolarin paikassa X, jos on jotain sattunu ja mä en oo ees kuullu mistään kolarista.
Kuolinilmoituksetkin syynätään tarkempaan kuin verottaja veroilmoituksia. - Anonyymi
Kainuulainen on katkera, kateellinen ja kyyninen. Mitä minä en saa, niin sitä ei sinunkaan tule saada. Uteliaisuus on pakkomielle.
" Kainuuseen pitää tulla hiljaa, sujahtaa maisemaan huomaamatta" Veikko Huovinen - Anonyymi
Mitä ylemmäs kainuuseen mennään niin sitä uteliaampia ja katkerampia ihmisiä on.
- Anonyymi
Ihminen on utelias luonteeltaan.
- Anonyymi
Varsinkin täällä.
- Anonyymi
Mikä on sinun asia niin on myös minun asia. Näinhän se on aina ollut.
- Anonyymi
On kiva juoruta.
- Anonyymi
Ja sen myös huomaa.
- Anonyymi
Haaskalinnut raadolla!!
- Anonyymi
Väkeä vähän ja pikkuserkun asiat pitää tietää
- Anonyymi
Mikset vaan vastaa, niin pääset helpommalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6252633Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4182076Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232050JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191616- 691587
Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe651502- 1261272
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231090Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.191064Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16998