että elit toisen siivellä. Töissä kävit mut mitään et maksanut. :D laiska…………m-n
Moi. Taisi se pitää paikkansa
15
850
Vastaukset
- Anonyymi
Menin toisin päin. Sinuna en huutelisi, kun kattoo sun uo rekisteriä. Näkyy kaikille. 👌😂
- Anonyymi
Siis meni toisinpäin* se toinen oli siipiveikko. Mut muuttunut mies nykyään. Maksaa jopa jotain.
- Anonyymi
Ethän levitä kenestäkään perättömiä puheita?
- Anonyymi
Minusta ois halpamaista ns tunnistella näistä palstakekkeruusin puheista ketään, mutta sulle ei esim varmaa hahmotu tämä. T
- Anonyymi
Keskity omiin asioihisi. :)
- Anonyymi
En oo koskaan elänyt toisen kanssa. Siitä asti kun kotoa muuttanut oon asunut yksin!
- Anonyymi
En tiedä kuka idiootti tämmöisiä suoltaa. Perättömiä juttuja. Työllä olen itseni ja lapseni elättänyt koko ajan jo silloin kun lasten isä...mitätön ja saamaton paska joi kaiken tienaamanss, joten haista paska ja painu jo jonnekin!
- Anonyymi
Sinäkö olet äiti?sitä ny ei uskota!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö olet äiti?sitä ny ei uskota!
Näinkö nyt koetaan? Sivusta tsemii
- Anonyymi
Ookke
- Anonyymi
Kuka naine?
- Anonyymi
Se r u m a naama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se r u m a naama
Miksi olit naisen kanssa joka mielestäsi ruma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se r u m a naama
Naimanaama?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naimanaama?
Näiden kahden naismaisen miehen esiintyminen naisina pitää kyllä estää,tai laittaa heidän nimet esille!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3982110Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121949Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821049Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402938Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39818- 56779
- 75760
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734