Haluaisin lähettää sulle viestin

Anonyymi-ap

Mutta en enää uskalla. Miehelle.

105

1933

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lähetä. Haluan sitä

• Anonyymi

Tiedän että haluat, mutta nyt on kyse minusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän että haluat, mutta nyt on kyse minusta.

Miks kirjoitit ettet uskalla? Ja joo älä lähetä jos tuntuu siltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks kirjoitit ettet uskalla? Ja joo älä lähetä jos tuntuu siltä

Repii vanhoja haavoja..

• Anonyymi

Niinhä sää luulet prööt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Repii vanhoja haavoja..

Haluasitko eteerinen kertoja sivusta avata lisää tätä palstaäijän eli aapeen hölynpölyä esim minulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluasitko eteerinen kertoja sivusta avata lisää tätä palstaäijän eli aapeen hölynpölyä esim minulle?

Mä nauran jos eksät lähettää viestejä🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä nauramista siinä o??:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai aivan ha ha mikähän vaihe se tääki oli. No ei vaan, luulen että olisit aloittajaäijä onnesta sykkyrällä kellonajasta riippumatta, mikä voisi olla ainoa mieleen tuleva syy olla ehkä hieman huvittunut ja hymähtää kevyesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai aivan ha ha mikähän vaihe se tääki oli. No ei vaan, luulen että olisit aloittajaäijä onnesta sykkyrällä kellonajasta riippumatta, mikä voisi olla ainoa mieleen tuleva syy olla ehkä hieman huvittunut ja hymähtää kevyesti

Naisen näkökulmasta vain tietenkin twarfs

• Anonyymi

Ei hätää. Ei minulle ainakaan muutkaan lähetä.

• Anonyymi

Tulisin siitä niin onnelliseksi.

• Anonyymi

Sun pitää sanoa tuo suoraan. Ei naiset muuten tiedä pelleiletkö vai mitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun pitää sanoa tuo suoraan. Ei naiset muuten tiedä pelleiletkö vai mitä.

Et ole hän, meni väärälle.

• Anonyymi

Meinasin kirjoittaa, että haluatko mielummin muistella yksinäsi kiikkustuolissa ja harmitella, että voi vitsi kun en uskaltanut lähettää sitä viestiä hänelle.

Mutta sitten muistin, ettei sinun tarvitse olla koskaan yksin. Sinulla on jo kaikki mitä sinä tarvitset.

Välillä sitä tulee surulliseksi, kun miettii omaa elämää ja merkitystä/tarkoitusta täällä. 😢

• Anonyymi

Tulen perimään keinutuolin ja se on jo levolliseksi todettu. Rauhallista, verkkaista keinuntaa. Tiedän jo nyt tuolloin katuvani tekemättömiä päätöksiä, kuten miljoonat muut ennen minua ja myös jälkeeni. Asiat ovat jo nyt kuivaa toteamista.

• Anonyymi

Jotenkin kolahti. Pappani tykkäsi istua keinutuolissa. Aloin miettimään. Onhan vielä aikaa saada elämälle onnellinen loppu. Ja siinä keinutuolissa voi olla jo niin dementoitunut että ei muista asioita joita pitäisi katua 🤍

• Anonyymi

Ehkä se viesti ei revitään haavoja vaan parantaa ne🤔

• Anonyymi

Nyt ei ole sellainen olo🤔

• Anonyymi

Olenhan tykännyt sinusta jo vuosia.

• Anonyymi

Ei siltä tunnu...

• Anonyymi

Ei se mitään, ei mikään mitään. Kaikki kääntyy paremmin päin.

• Anonyymi

Saat lähettää vaikka nyt.

• Anonyymi

Ymmärrän.

• Anonyymi

Et ole tosissasi.

• Anonyymi

Ook sää tälle naista esittävälle äijälle nillityksen suhteen?

• Anonyymi

Täällä minä olen, edelleen.

• Anonyymi

Pelkäätkö ap että hän ghostaa sinut? Tai ignooraa?

• Anonyymi

Minä pelkään, että mies ei halua keskustella kanssani. Vaikka hänen tunteensa minua kohtaan näkyy kilometrin päähän. Ajattelen, että hän ei halua avata minulle sydäntään, koska pelkää mitä siitä seuraisi. Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä pelkään, että mies ei halua keskustella kanssani. Vaikka hänen tunteensa minua kohtaan näkyy kilometrin päähän. Ajattelen, että hän ei halua avata minulle sydäntään, koska pelkää mitä siitä seuraisi. Sivusta.

Kyllä haluan keskustella, vaikka epävarma olenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinä olet varattu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinä olet varattu?

Mies on varattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä haluan keskustella, vaikka epävarma olenkin.

Ei se haluaminen auta pelkästään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se haluaminen auta pelkästään.

Mitä muuta pitää olla- tahtoako, palstasedän avauksissa kirittävä? Jiezus sentään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinä olet varattu?

Olisko se sin mielestä jännittävä twist tätä naista esittävän taustastoorissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies on varattu.

Tätäkin vipua kannattaa naisia esittävä setämies näille piilojunteille väännellä

• Anonyymi

Mulle tehty jo tää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei sydämen avaamisesta seuraa mitään pahaa koskaan

puhu tunteista, kysy siltä miltä siitä tuntuu, selvitä asiat

älä jätä kaikkea vaan siihen, kesken

hoida asiat loppuun asti, selviksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskustelu on vaan keskustelua. Ei siinä ole mitään pahaa tai väärää. Laita se viesti jo....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskustelu on vaan keskustelua. Ei siinä ole mitään pahaa tai väärää. Laita se viesti jo....

En uskalla vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei sydämen avaamisesta seuraa mitään pahaa koskaan

puhu tunteista, kysy siltä miltä siitä tuntuu, selvitä asiat

älä jätä kaikkea vaan siihen, kesken

hoida asiat loppuun asti, selviksi

Hyi saakeli kun onkin muuten vistoa luettavaa näissä aloittajaäijän avauksissa juuri tuollainen jankutus asioiden selvittämisestä anonyymilla palstalla tuuleen huutaen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miten äijän kävi- joko joku kertoi sinun ihanuudestasi viestillä kun tätä naista ja naista esittävää äijää nk sparrasit?

• Anonyymi

Lähetä vaan, lupaan vastata

• Anonyymi

Voit lähettää, en suutu päinvastoin. Voi hyvin, Moi! m>n

• Anonyymi

Ei oo vielä tullut postiin viestii🕊️🦜🍥📝✉️

• Anonyymi

Onko tilanne vieläkin ennallaan?

• Anonyymi

Yritä voittaa pelkosi koska kyseessähän on vain viesti. Ei se mitään sen kummempaa tai lopullista ole vaikka kirjoittaisit mitä. Tsemppiä ja ei ainakaan tarvi harmitella että miksi en laittanut. Varmaan hän ilahtuisi yllätyksestä.

• Anonyymi

Ei ole kyse siitä enää ilahtuuko toinen. En laita yhtään viestiä enää tuon vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kyse siitä enää ilahtuuko toinen. En laita yhtään viestiä enää tuon vuoksi.

Oletpa äkkipikainen. Ei taida kovin syvät tunteet olla jos tuo oli jo totaalinen turn off.

• Anonyymi

Lähetä nyt niin vastaan sulle sydän emojilla

• Anonyymi

🤗🤗

• Anonyymi

Koska olet sanaton, mutta haluat osoittaa olevasi positiivisella mielellä?

• Anonyymi

Milloin viimeksi lähetit?

• Anonyymi

En muista, sillä siitä on kauan. En lähetä enää viestejä hänelle, koska vastausta ei tullut. -sivusta

• Anonyymi

Ehkä hän ei koskaan saanut viestiäsi ja siksi vastausta ei kuulunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä hän ei koskaan saanut viestiäsi ja siksi vastausta ei kuulunut.

Hyvin epätodennäköistä. Enää en laita hänelle. Turhaan oon odottanu. Taitaa olla lopun alkua 🤍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin epätodennäköistä. Enää en laita hänelle. Turhaan oon odottanu. Taitaa olla lopun alkua 🤍

Vähän kulunutta luutunsoittelua tämäkin, aloittajaäijä. On tainnu käydä toisinpäin yhtä sarjana ku naisten väijyntäsi eikö?

• Anonyymi

Tämä täky tuntuu toimivan naisena esiintyvä setä joka kerta, esim just aina syssymällä kuten se oletettu viestiki

• Anonyymi

Yleensä heti ensi viikolla kuitenkin. Jatkakaa samaan malliin WT- tiirailua👌

• Anonyymi

Minä en viitsi, koska on täällä.

Se on se juttu.

ja ei täältä ainkaan itselle löydy sopivaa. Hyvä keskittyä muuhun.

Tuo on hyvä testi.

Sinkkuillaan :) mutta en pettänyt :)

• Anonyymi

Mitä pelkäämistä minussa on? Muistathan, millainen silloin olin sinua kohtaan. Lähetä viesti, vaikka lyhytkin. Moi! riittää. m>n

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hyvät muistot jäi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvät muistot jäi.

Aika kultaa muistot. Näinhän ne sanoo. Ilman kauniita muistoja ei olla yhtään mitään. Elämä olisi jäänyt elämättä.

Vietä mukava viikonloppu. :)

https://youtu.be/QYDpPBnNwLM?si=aB967FQui9SenJkH

• Anonyymi

Ainoa viestini tähän ketjuun. Mieheltä taidetytölle. Pidä huolta itsestäsi.

Todellakin kappale joka oli vanginnut kaipauksen, toivottomuuden ja haluun elää vaikka kaikki mikä tuo onnea on menneessä.

Nyt J.T. ansaitsi kunnioitukseni osoittamalla herkkyytensä ja soundimaailman hallintansa maksimoidakseen laulun tunnesisällön.

Samaa kuin Chris Isaak, mutta kylmiä katuja lähes louttomiin, sadepisaroita ja toivoa samaan aikaan johonkin, mitä ei näe........

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoa viestini tähän ketjuun. Mieheltä taidetytölle. Pidä huolta itsestäsi.

Todellakin kappale joka oli vanginnut kaipauksen, toivottomuuden ja haluun elää vaikka kaikki mikä tuo onnea on menneessä.

Nyt J.T. ansaitsi kunnioitukseni osoittamalla herkkyytensä ja soundimaailman hallintansa maksimoidakseen laulun tunnesisällön.

Samaa kuin Chris Isaak, mutta kylmiä katuja lähes louttomiin, sadepisaroita ja toivoa samaan aikaan johonkin, mitä ei näe........

Entä jänä tää- heidän poikansa nimi on johnny johnyllakin on?

• Anonyymi

Se tämä ainoa 13 pvä oli tässä...

• Anonyymi

Aina ei sutki koijari saa mitä haluaa. Sivusta haiskahtaa jonku mukelon juonien punomiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina ei sutki koijari saa mitä haluaa. Sivusta haiskahtaa jonku mukelon juonien punomiselta

Groupiet ehkä myös pskana, ha ha jokoha mikroilmeet paljastaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Groupiet ehkä myös pskana, ha ha jokoha mikroilmeet paljastaa

No rest for the Vicked.

• Anonyymi

En usko narsisti taijat uskoa ja kiusata sellaista joka uskoa oikeasti.

• Anonyymi

Ei kannata vaivautua ei mies sinua kaipaa.

• Anonyymi

Eli sulle on toiaaalta täällä palstatodellisuudessasi ihan sama, että haluaako kukaan vapaa varattu elollinen mies tätä naista, jonka lapsellisesti ja toksisesti yhdistät näihin palstaäijän avauksiin, kunhan saat kokea ettei kukaan mies halua? Se kertoo sinun miehenkipeydestä ja miesten validaation hakemisesta mitä purat näin. Osta vaikka cheenleaderin puuhkat tai ne strasselit mitä nämä burleskit käyttää ja hae siitä tuntumaa emt

• Anonyymi

Jätä varatut miehet rauhaan!

• Anonyymi

Et taida itse ymmärtää miten naurettavalta vaikutat kun vingut tällaista vuodesta toiseen palstaäijän aloituksissa sekä ennen kaikkea sen luomien profiilien yhteydessä

• Anonyymi

Paina lähetä nappia silmät suljettuna

• Anonyymi

Lähetin kerran yhden viestin silmät kiinni. Sen jälkeen sydämeni särkyi. 💔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta ☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se meni väärälle henkilölle kun et katsonut!...

• Anonyymi

😘👩🏻‍🦳🍹☀️vklop puu

• Anonyymi

No men no drama, mate

• Anonyymi

Lähetä se viesti. Tai vielä parempi, mene tapaamaan sitä itse. Juttele sen kanssa kasvokkain. Selvitä asiat että miten ne on. Sitten vasta saat varmuuden kun olet puhunut asiat selviksi. Et voi tietää mitä toinen ajattelee, mitä se tuntee, ennekuin se on sinulle sen kertonut itse.

• Anonyymi

Noin sen kuuluukin mennä 🤍😘

• Anonyymi

Onko se mies koskaan sinua loukannut, onko se ollut ilkeä sinulle ikinä?

Miksi se nytkään olisi sinulle ilkeä, jos vaan juttelet sille,
      ei siitä mitään pahaa voi seurata.
      Ole vaan rohkea ja katso mitä tapahtuu, ei etukäteen voi tietää.

• Anonyymi

Johtuuko se siitä edesauttaamisesta tilanteeseen liittyen.

• Anonyymi

Ei minulta...

• Anonyymi

Vaimo tietää kyl.

• Anonyymi

Intresanttia joku eli jotkut ovat avanneet suhdettaan ilmeisesti tai jotain tai sitten joku kokee käyneensä keskustelun. Näitä aloittajaäijän monologeja voi muutkin muovailla loputtomiin huom. Aika hauskaakin välillä, ei vaan ehkä propagandistien mielestä

• Anonyymi

Ei se lähettäminen mitään uskallusta pitäisi vaatia. Sehän voi olla antoisaa ja johtaa vaikka mihin. Ja jos ei , niin elämä jatkuu ennallaan.

• Anonyymi

Turhaa sotket toisten parisuhteita,ku aina jäät toiseksi!

• Anonyymi

Kukaan muu ei sotke tuon pariskunnan suhteita kuin pariskunta itse. Heillä ei muuta tekemistä, niin leikittelevät keskenään palstalla. Hahhaa.

• Anonyymi

Millä tavalla yksisarvinen niitä toisten parisuhteita oletettavasti sotketaan- tämän keskustelupalstan ja palstaäijän soperrusten kautta? No hyvä sitten jos olet saanut jotain aikaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla yksisarvinen niitä toisten parisuhteita oletettavasti sotketaan- tämän keskustelupalstan ja palstaäijän soperrusten kautta? No hyvä sitten jos olet saanut jotain aikaan

At sivistyksen kehto. Nolo lafka, jota yks pullero vei ku litran mittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

At sivistyksen kehto. Nolo lafka, jota yks pullero vei ku litran mittaa

Mitens se miniponi btw? Eka kierros ois voinu päättyä paremminkin fokus itse asiassa imho

• Anonyymi

Mikä on todellinen syy että et uskalla?

• Anonyymi

Mitä nä tenttaat tämän palstaäijän kautta ku tää ois joku individuaali joka on sulle ja koko netille jostain tilivelvollinen? Et taida olla tässä maailmassa

• Anonyymi

En minäkään uskalla lähettää naiselle, vaikka tämä on tuskaisinta ikinä. Kunpa olisin rohkeampi..

• Anonyymi

Miksi et uskalla? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et uskalla? Sivusta

Vähän huono kokemus aikaisemmin painaa mieltä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän huono kokemus aikaisemmin painaa mieltä..

Liittyikö se siihen tyyppiin joka hakkeroi naisen tilit?☹️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liittyikö se siihen tyyppiin joka hakkeroi naisen tilit?☹️

Älä höpötä, mene vaikka ulos..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä höpötä, mene vaikka ulos..

Miksi puutut niin hanakasti näihin palstaäijän hymyssä suin esitettyihin fantasioihin? Onko jotai omallatunnolla

• Anonyymi

Hei hei mies ottaa vastaan ihana viesti ikävä viesti palstasedän viesti

• Anonyymi

Ota lääkkeet.

• Anonyymi

Juu eikä minulta.....

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3685
    2. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      41
      1895
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1733
    4. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      99
      1631
    5. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      98
      1496
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1414
    7. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      165
      1341
    8. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      13
      1315
    9. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      127
      1099
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1025
    Aihe