Mikä saa aikuiset naisnäyttelijät osallistumaan tuotantoihin, jotka ovat selvää pedofiilien päiväunta
Kuten Höyhensarjan Munkkiniemi jakso. Oikea pedojen opetusohjelma.
- lasten kidnappaaminen kun yksinhuoltajaäiti on lastensa kanssa kaupassa ( Ohjelman ohje: yksinhuoltajan lapset ovat helpoin uhri)
- lasten kidnappaajina kaksi miestä, joista toinen esiintyy alastomana. ( Ohjelman ohje: vieraiden miesten koikkelehtiminen alastomana lasten edessä on ihan normaalia.)
- kidnappaajat ovat tarinan mukaan oikeasti enkeleitä ( ohjelman ohje: älkää lapset pelätkö kiinni käyviä miehiä tai kidnappaajia, nehän on oikeasti ehkä vaan enkeleitä. Eli sekoita lapsen mieli)
- kidnapatun pienen tytön repliikiksi laitettu tyttö sanomaan "paloitteletteko te meidät? " (Ohjelman pedoohje: pelottele lapsi tottelemaan ja niin ettei hän koskaan uskalla kertoa kenellekkään )
- lopun kevennys kun väsynyt yksinhuoltahaäiti nauraa kiitollisena kun on saanut llevätä sen aikaa kun lapset olivat kadoksissa (Ohjelman pedoohje: peitä kaikki pumpulisiin selityksiin, että oletkin lasten ja yksinäisten äitien auttaja)
Mari Pedokoski
Anonyymi-ap
3
229
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseinen jakso tulisi ilmoittaa poliisille.
- Anonyymi
Ehkä mieluummin ilmoittaa poliisille näiden palsta Pirkkojen toiminta palstoilla 🧐.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä mieluummin ilmoittaa poliisille näiden palsta Pirkkojen toiminta palstoilla 🧐.
Nyt osuit aivan oikeaan. Palsta Pirkkojen toiminta olisi kyllä monta kertaa tarvinnut poliisia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147284
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434634- 753378
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261747Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 351522
- 1431287