Kerro mies

Anonyymi-ap

Miksi mun pitäisi nyt luottaa suhun tällä kertaa? Miten se poikkeaisi aikaisemmista, jolloin ignoorasit?

26

431

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koska nyt mä tiedän mitä haluan.

• Anonyymi

En usko sanoja enää. Katson tekoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko sanoja enää. Katson tekoja.

Kuule samat sanat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule samat sanat.

Oletko prinsessa?

• Anonyymi

Minä olen ollut kokoajan luotettava, mutta jos et vieläkään luota niin parempi antaa olla.

• Anonyymi

Tehdään noin.

• Anonyymi

Ei ole tarvetta luottaa, jos mitään konkreettista ei ole tapahtunut.

• Anonyymi

Ymmärrän että olet vihainen, mutta en tuolloin ollut vielä täysin vakuuttunut kunniallisista aikeistasi. Saatoin epäillä että vain käyttäisit minua hyväksesi.

• Anonyymi

Nytkö olet vakuuttunut. Satutit käytöksellä

• Anonyymi

Olen kai melko epäluotettava pohjimmiltani, mutta ehkä muut hyvät puoleni riittävät siihen että teet mitä se vaatii että tiedät yrittäneesi kaikkesi.

• Anonyymi

Sori ei epäluotettava ole vaihtoehto.

• Anonyymi

Kaikki erehtyvät joskus, joskus sitä tekee vääriä asioita, asioita, joilla on huonot seuraukset. Mutta se ei tarkoita, että olisi läpeensä paha tai ettei voisi luottaa koskaan sen jälkeen.

• Anonyymi

Mä oon luottanut suhun koko ajan 100%🩷❤️🤍🔥

• Anonyymi

Mitä rakkaus on ellei juuri luottamusta. Kun kieltäminen ei enää käy päinsä on myönnettävä tapahtunut valhe. Mutta myös etsittävä kuumeisesti keinoja estää sitä häiritsemästä elämää. Niinpä järkeilyllä etsittävä hyviä syitä oikeuttaa valehtelunsa, aivan kuten itse luikurinlaskijakin melkein aina liittää tunnustuksiinsa "hyvät syyt" valheilleen. Valehdellut vain, koska...ei voi tuomita syystä että... Tuon kaiken rekisteröityminen tietoisuuteen tarkoittaa, että on tehtävä tilaa lukuisille pelottaville mahdollisuuksille kuten ettei ole se, joksi luuli, suhde on riistäytynyt käsistä, eikä tiedä,
      mitä tehdä, tai kaikki saattaa olla ohi. Useimmat naiset tekevät lähes mitä tahansa välttääkseen näiden totuuksien kohtaamisen. Useimmat valitsevat lohduttavan rationalisoinnin, kun pöly laskeutuu. Itse asiassa monet ovat valmiita uudistamaan aistinsa, oikosulkemaan vaistonsa ja älykkyytensä ja hyväksymään itsepetoksen viettelevän lohdun. Rakkauden vuoksi.

• Anonyymi

Tuntui kuin et luottaisi minuun joten täytin odotuksesi.

• Anonyymi

No niin täytti kaikki odotukset 🩷🤍

• Anonyymi

Saatan olla kelvoton mutta sinä taas petät itseäsi, joten eiköhän meistä jonkinlainen keitos synny.

• Anonyymi

Joonb

• Anonyymi

Eikö se ole silti melko kaunista. Tapa, jolla nukutin epävarmuutesi. Tapa, jolla sukelsin silmiisi ja näännytin kaikki pelot ja maistoin kaikkia unelmiasi, jotka olit piilottanut. Tarkoitan että vaadit liikaa.

• Anonyymi

Niinkin voi käydä että rakastuu epäluotettavaan. Ja se on melkeinpä pahinta mitä.voi kuvitella. Sinulla on kehno maku riesanasi. Tai jotain omaa valheellisuutta minkä tähden viehättää tyyppi jonka varaan ei voi laskea paljoakaan.

• Anonyymi

Sinulla ei ole tietenkään mitään syytä luottaa minuun, ja muutama erinomainen syy olla luottamatta. Mutta minun epäluotettavuuteni ei ole vahvistus kaikille peloillesi minusta. Ei vaan ole. Se johtuu niistä. Etkö näe miten en kestä pelkoasi. Olen yrittänyt taistella epäluottamustasi ja pelkoasi vastaan enkä enää jaksa. Tyydyn että näin on. Jos rakastaisin edes vähän vähemmän ehkä kestäisin. Mutta tämä kuluttaa, tämä jatkuva tunne siitä, että pelottelen enkä koskaan saa tuntemaan oloasi turvalliseksi.

• Anonyymi

Rakkauden viitan riekaleetkin on tyhjää parempi. Alastonta olemassaoloa. Kun luottamuksen saumat alkavat pettää yksi kerrallaan.

• Anonyymi

Mä en ole pyytäny enkä vaatinu ketään luottamaan muhun mun elämä ole millään tapaa kiinni siitä luottaa muhun joku tai ei mun tapoihin kuuluu sanoa totuus mulle on yhdentekevää uskoo mua joku tai ei

• Anonyymi

Epäilet sitä mikä todellisuudessa on itsessäsi. Oman kaappisi luurangot pelottavat muissa. Luottavaisin ei ole se jota ei ole koskaan petetty, joka ei ole koskaan tuntenut oman petoksensa tuskaa. Luottavaisimmat eivät itse pidä näitä asioita suuren moitteen arvoisina. Maailman näkee oman sielunsa silmin. Annat uuden mahdollisuuden niin kuin toivoisit itsellesi annettavan.

• Anonyymi
      UUSI

Ei mitenkään

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      27
      5334
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3905
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3197
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2820
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1318
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      285
      1312
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1193
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1139
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      396
      1122
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      215
      1101
    Aihe