Olemus on muuttunut. En löydä sitä lämpöä, mitä niissä oli ennen. Mitä on tapahtunut?
Sun silmät ja koko
43
1014
Vastaukset
- Anonyymi
Sairaus ja lääkkeet siihen. Ei kuitenkaan mielen.
- Anonyymi
Miehelle?
- Anonyymi
Jep.
- Anonyymi
Niinhän nämä tilitykset on kaikki sulle miehelle itelles. Noloa teatteria vaan
- Anonyymi
Väsyminen, turhautuminen ja luovutus.
- Anonyymi
Sinä se et talvisodassa pärjäis
- Anonyymi
Olit kylmä mua kohtaan. Siinä syy
- Anonyymi
En ole ikinä ollut. Olet mulle tärkeä, jos olet hän.
- Anonyymi
Ei ihminen jatkuvasti voi olla parhaimmillaan. Väsymys ja arkiset huolet saattaa olla syynä. Ei se sitä tarkoita että tunteita ei olisi. Eikä tarvitsekaan jatkuvasti olla todistamassa tunteitaan pakonomaisesti. En tykkää ihmisistä jotka koko ajan vaativat valtavasti todisteita toisen rakkaudesta. 🤍
- Anonyymi
Oho,miten sinusta tekoälyn käyttäjä on tullutkin noin siveä ja kunnollinen?
Huvittava. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho,miten sinusta tekoälyn käyttäjä on tullutkin noin siveä ja kunnollinen?
Huvittava.Mitähän se sinäki oot tuksari taas tässä palstaäijän monologissa kelaillut? Ei vastaa sanaa varmaankaa girlfriend
- Anonyymi
Oon paskana.
- Anonyymi
No voi sua! Koeta piristää itseäsi jollain tavalla. Öitä! nainen sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi sua! Koeta piristää itseäsi jollain tavalla. Öitä! nainen sivusta
Vai että piristää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että piristää...
Oliko sulla palstaäijän monologeja vaaniva joku kulma tässä? Koitahan saada tukea terveyteen näin nätisti sanoen
- Anonyymi
Menetin sen jota rakastin
En ikinä haluun ketää nuuta niikuin häntä
Muut ei merkitse .
Oon väsynyt ja surullinen
Enkä jaksa huolehtia itsestä kovin hyvin ..
Kaikki menetti merkityksensä
Elämäni valo on poissa
Eikä prkl oo sitä elämänhalukasn
enää yhtään.
Vituttaa ja itkettää koko ajan..
Ja pää on tämnä miksi kysymyksiä
Miksi näin kävi ... Miksi aina minä
Miksi en saa perkl pitää mitää tärkeää elämäs
Vaan menetän sen laona iian pian ..😭😤- Anonyymi
Jaksamista sinulle 🫂
- Anonyymi
Aä et tosiaankaan sitten aloittajaäijä ja raskas monologisti keksi mitään uutta- surua itkua yhyhy? Sivusta kyynisyyden ylipapitar. Ootta banaaleja monet
- Anonyymi
Älä pidä häntä enää tärkeänä itsellesi. Ei kannata. Ei ole ajattelemisen arvoista. Unohda jo.
- Anonyymi
Huomasin asioita. Rakkaus sinuun hiipui. Toivo loppui. Jäljellä suru ja näköalattomuus.
- Anonyymi
Hei tuttua mullekin. Mutta aina selviää. Ja niin tekin jotka nyt surette 🥲🩷💫⚓
- Anonyymi
Vaikka kuulostaa oudolta tulee vielä parempi vielä paremmin teille sopiva vielä teillekin on tarkoitettu se teidän ainoa oikea suurin rakkaus ikinä! 🤍
- Anonyymi
Mulle se oli.... Kesti vuosia
Mut toki sä nuori ja terve kakara (joku Max 20 v ajattelee kuin sinä) ehdit vielä löytää uuden ja paremman sun muun yhtä positiivisen typeryyden höystämän ihmisen vaikka jäisit huomenna yksin .
Multa loppuu sairauden takia aika edes etsiä .
Kannattaa muistaa rakastutunernakin ettei se kaikkein positiivisin ja upein elämä oo jokaisen todellisuus
Vaan toisenlaisia tarinoita ja kohtaloita on .
Kun toi ällöpositiivisuus ..
Mullei riitä nyt huumori ..
Menetin rakkaani ja pian lähden minäkin .
- Anonyymi
Ehkä se lämpö ei ole enää sinua varten.
- Anonyymi
Mua surettaa, jos hän ajattelee noin, mutta ymmärrän häntä.
n sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua surettaa, jos hän ajattelee noin, mutta ymmärrän häntä.
n sivustaEi ehkä ole sinulle.
- Anonyymi
Koska näit hänet?
- Anonyymi
Minä näin miehen silmistä vieläkin rakkauden ja kaikkea muutakin ihanaa. Joten tämä ei siis ole minulta. Sivusta.
- Anonyymi
Rakkaus muutti pois.
- Anonyymi
Sinun sydämestä vai oikeasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun sydämestä vai oikeasti?
Sydämestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sydämestä.
Mitä tapahtui?
- Anonyymi
Ymmärsin.
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
Naiselle vai miehelle?
- Anonyymi
Miehelle rakkaalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle rakkaalle.
Ahaa, jätän sitten vastaamatta.
- Anonyymi
Mies miehelle?
- Anonyymi
En ole enää niin lihava.
- Anonyymi
Mitä sitten? Mitä se tähän asiaan liittyy?
-Ap
- Anonyymi
Vaihtolämmön säätelyssä häikkää ei se haittaa
- Anonyymi
Katsoin peiliin. Olen paha naisvihaaja. Kun katson peiliin masennun ja vanhenen.
- Anonyymi
Kiusaamista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2556523Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis2036082Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai275589Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1294853Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1733635Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1313405HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok323107Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja2922640Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan192552- 1442446