No mixei Gay boyt käyny tanssimassa? Ihq Gay disco meni konkkaan. Toivottavasti edes Con hombres sauna säilyy että voi homoilla hesass
DTM konkurssiin
11
459
Vastaukset
- Anonyymi
Sidukan ja lonkeron myynti vähentynyt. Kyllä se taas avataan. Discossa vuosi vuodelta vähemmän ylioppilaita. Miksi?
- Anonyymi
Ylioppilaat ovat oppineet että homous ei ole nyky yhteiskunnassa suotavaa. Amiksen käyneet harjoittavat anaaliyhdyntää, koska heille opetetaan että perse on parempi kuin pillu.
- Anonyymi
Konkurssi on aina paha juttu mutta sille on yleensä syy. Asiakasvirrat ehtyneet tai toimintatapa on väärä jne. Mutta onhan näitä gay baareja muitakin.
- Anonyymi
Olen sitten hetero jos kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sitten hetero jos kiinnostaa.
Ihan muuten vaan menet aina homopaikkoihin ja homopalstalle.
- Anonyymi
Ei kerkii discoon ku on kiire nuzzii. Huhhuh mikä ihana kiima.
- Anonyymi
Ettei vaan olisi taas omistajat pistäneet rahat omaan taskuun, itseaiheutettuja konkurssit useimmiten. Setan tyypitkin varasti valtion tuet vaikka oli isot palkat, silloinkin meni paikat konkkaan.
- Anonyymi
Homopaikoista loppuu aina asiakkaat kun naiset tunkee sinne.
- Anonyymi
Ovatpa sitten lepakoita tai "heteroita".
- Anonyymi
Mikä pakkomielle niillä on yleensäkin tunkea homopaikkoihin ja kaikkiin miehille tarkoitettuihin. Vessoistakin yrittävät tehdä yhteisiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723372Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211853Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281527- 841401
- 1371048
- 811004
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.65884Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86776Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61707Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51686