No mixei Gay boyt käyny tanssimassa? Ihq Gay disco meni konkkaan. Toivottavasti edes Con hombres sauna säilyy että voi homoilla hesass
DTM konkurssiin
10
315
Vastaukset
- Anonyymi
Sidukan ja lonkeron myynti vähentynyt. Kyllä se taas avataan. Discossa vuosi vuodelta vähemmän ylioppilaita. Miksi?
- Anonyymi
Ylioppilaat ovat oppineet että homous ei ole nyky yhteiskunnassa suotavaa. Amiksen käyneet harjoittavat anaaliyhdyntää, koska heille opetetaan että perse on parempi kuin pillu.
- Anonyymi
Konkurssi on aina paha juttu mutta sille on yleensä syy. Asiakasvirrat ehtyneet tai toimintatapa on väärä jne. Mutta onhan näitä gay baareja muitakin.
- Anonyymi
Olen sitten hetero jos kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sitten hetero jos kiinnostaa.
Ihan muuten vaan menet aina homopaikkoihin ja homopalstalle.
- Anonyymi
Ei kerkii discoon ku on kiire nuzzii. Huhhuh mikä ihana kiima.
- Anonyymi
Ettei vaan olisi taas omistajat pistäneet rahat omaan taskuun, itseaiheutettuja konkurssit useimmiten. Setan tyypitkin varasti valtion tuet vaikka oli isot palkat, silloinkin meni paikat konkkaan.
- Anonyymi
Homopaikoista loppuu aina asiakkaat kun naiset tunkee sinne.
- Anonyymi
Ovatpa sitten lepakoita tai "heteroita".
- Anonyymi
Mikä pakkomielle niillä on yleensäkin tunkea homopaikkoihin ja kaikkiin miehille tarkoitettuihin. Vessoistakin yrittävät tehdä yhteisiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907326- 373887
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402602- 2302585
- 402403
- 1292329
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202015- 451912