No mixei Gay boyt käyny tanssimassa? Ihq Gay disco meni konkkaan. Toivottavasti edes Con hombres sauna säilyy että voi homoilla hesass
DTM konkurssiin
10
246
Vastaukset
- Anonyymi
Sidukan ja lonkeron myynti vähentynyt. Kyllä se taas avataan. Discossa vuosi vuodelta vähemmän ylioppilaita. Miksi?
- Anonyymi
Ylioppilaat ovat oppineet että homous ei ole nyky yhteiskunnassa suotavaa. Amiksen käyneet harjoittavat anaaliyhdyntää, koska heille opetetaan että perse on parempi kuin pillu.
- Anonyymi
Konkurssi on aina paha juttu mutta sille on yleensä syy. Asiakasvirrat ehtyneet tai toimintatapa on väärä jne. Mutta onhan näitä gay baareja muitakin.
- Anonyymi
Olen sitten hetero jos kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sitten hetero jos kiinnostaa.
Ihan muuten vaan menet aina homopaikkoihin ja homopalstalle.
- Anonyymi
Ei kerkii discoon ku on kiire nuzzii. Huhhuh mikä ihana kiima.
- Anonyymi
Ettei vaan olisi taas omistajat pistäneet rahat omaan taskuun, itseaiheutettuja konkurssit useimmiten. Setan tyypitkin varasti valtion tuet vaikka oli isot palkat, silloinkin meni paikat konkkaan.
- Anonyymi
Homopaikoista loppuu aina asiakkaat kun naiset tunkee sinne.
- Anonyymi
Ovatpa sitten lepakoita tai "heteroita".
- Anonyymi
Mikä pakkomielle niillä on yleensäkin tunkea homopaikkoihin ja kaikkiin miehille tarkoitettuihin. Vessoistakin yrittävät tehdä yhteisiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup323811- 1522347
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121957Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko201499Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731386J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1101337Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881280- 671265
- 821191
- 631165