siitä että on vain yksi ainoa mies johon halauan tutustua ja hän on minua noin kymmnen vuotta nuorempi!
Olen jo varma
5
387
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan muu ei ole koskaan tullut uniini kuin vain hän, enkä ole pystynyt näkemään itseäni samassa tilassa kenenkään muun kuin hänen kanssaan! Hän teki lähtemättömän vaikutuksen jo ensi hetkinä kun näin häntä. Huomasin hänen käytöksestään, että myös hän haluaisi tutustua minuun. Hän on juuri sellainen halattavan tuntuinen, mitä olen miehestä halunnutkin.
- Anonyymi
Milloin tapasitte ekan kerran?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin tapasitte ekan kerran?
Varmaan reilu kakskyt vuotta si oletukseni mukaan hän on jo sen ensinäkemisen jälkeen tehnyt päätöksen jos joskus tulee mahdollisuus tilaisuus ja ne puheet mitä musta on haminassa ne on ollu jo kauan ennen sitä siksi puheilla musta ei kai ole mitään vaikutusta hänen päätökseensä ja siitä on kai jo lähemmä vuosi ellei kauemminkin kun itse häneltä kysyin että kannattiko
- Anonyymi
Missä kaupungissa?
- Anonyymi
Meinasit että pärjäät elämässä sillä että ei ole olemassa kuin yksi kenet tunnet tunnetko edes omia vanhempiasi oletko koskaan osannut keskustella heidän kanssaan rehellisesti ovatko he osanneet olla rehellisiä sinulle kysymyksenä mistä lapset ensisijaisesti oppivat ihmissuhde taitonsa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090