Koko ajan pohdin mitä tämä kaikki on. Rakastaa saan, mutta etäältä...
Mietin sua A
16
424
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla on aika kummallinen käsitys rakkaudesta.
- Anonyymi
Haluatko netin yleisjesuiitta avata minullekin lisää tätä palstaäijän nimikirjainviisautta?
- Anonyymi
En ole antanut lupaa tarkkailuun.
- Anonyymi
Ota yhteyttä suoraan kanavia löytyy
- Anonyymi
Mikset voi rakastaa mua läheltä
- Anonyymi
Vihaan teitä kaikkia. Tää teidän kusinen leikki tappo kaiken lopunki must
- Anonyymi
Olisit itse lopettanut hokemasta A naista. Kukaan ei edes tiedä ketä tarkoitat A:lla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisit itse lopettanut hokemasta A naista. Kukaan ei edes tiedä ketä tarkoitat A:lla.
No läpällä
- Anonyymi
Kandee miettiä et on hän edes kuviossasi
Tiedän kahdenkin eri miehen lähtevän pian ulkomaisille
Enkä mitä lähde mukaan.
Se on vähän niinku mun suuntaan et sori valitsin jonku
muun ja itseni
.Ei siinä A naisia mietitä ... Joten älä höpötä
Vaan elä uutta elämääsi ilman minua
Hei hei.
A-nainen miehelle - Anonyymi
No olen varmaan hänen mielestään sitten ehkä hiukan...
Outo tyttö 😉🙂
https://m.youtube.com/watch?v=zL4ZZIVnZIQ&list=FLOrGfBxWjfYzTU7Jvni4tIA&index=54&pp=gAQB8AUB - Anonyymi
Joo, itsekin mietin samaa että missä kohtaa se todellinen kohtaaminen tapahtuu. Jaksan odottaa, ainao pelkoni on että sinä menet pois.
- AnonyymiUUSI
Jaa kuka niin? Koita ottaa iisisti.
- AnonyymiUUSI
Mullein oo enää rakasta missään .
Mitä rakastin olikin harhaa ja valhetta!
Kuljen uuteen ja toiseen suuntaan ja lähden pois .
Pitää löytää uusi ihastus ja uusi syy elämälle ..
Uusi intohimo ja uudistua.
Muttei kenenkään johon olen millään tavoin tutustunut
Kanssa.
Kiitos ja näkemiin
A- naiselta miehelle. - AnonyymiUUSI
Tekisin mitä vaan että pääsisin eroon susta.
- AnonyymiUUSI
Joo, en tiedä mikä ihmeet peli tämä on, mut sun kainaloon haluan et se loppuu.
- AnonyymiUUSI
Älä sit lue näitä ei nämä ole varmasti oikealta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962082Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121919Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2471394Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.811041Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402928Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39808- 56779
- 75750
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70724