Turhaan lopetin työt. Olisinpa tajunnu että vaikka lopetin työt et halua kanssani.
Käytit vain työpaikkaa tekosyynä ku olit ni luuseri ettet voinu sanoa suoraan että en kelpaa sinulle.
Arvaa miten oksentava olotila tuli kun näin sinut toisen kanssa, ja kehtasit vielä väittää että välität minusta?
Jos välittäisit yhtään olisit sanonu, ettet halua minua.
Kannattiko rakkauden takia lopettaa työt ei.
Halusit vain saada koko työyhteisön ihailun itsellesi ja että muut kehuu sinua.
Et halunu että meidän pomo ikinä kehuu minua.
Toivottavasti sinun työmääräsi lisääntyy ja etkä jaksa tehdä työtä vaan joudut pois töistä.
Turhaan lopetin työt
17
290
Vastaukset
- Anonyymi
Kai se ryyppääminenkin työstä käy. Ammattilaisen ottein. Voi voi.
- Anonyymi
Kenelle oman näkemyksesi mukaan täällä sanailet ja millaiseen tietämykseen pohjautuen? Arbet hard you
- Anonyymi
Olen ollut itse tuossa tarkkana, että työpaikka ja työpaikkaromanssit ei kuulu yhteen. Mutta tsemppiä sinulle uuteen alkuun 💛
- Anonyymi
Niinhän te kaikki toki.
- Anonyymi
Miksi luovut töistä? En nyt tajua,? Olen ollut siinä tilanteessa että mustasukkainen aviomies mies ei anna käydä tietyssä työpaikassa vaan kontrolloi. Jos olen niin tyhmä että vaihdan työpaikkaa jotta se loppuisi. Se vaan pahenee. Älä siis koskaan vaihda työpaikkaa toisen takia vaan jätä ja unohda se mies.
- Anonyymi
Ja tässäkin oltiin siinä tilanteessa että miehen isä seisoo ikkunan takana tehdessäni etätöitä ja toisena hetkenä lupaa soittaa pomolleni ja hankkia potkut. Eihän tämä ole rakkautta, vaan henkistä väkivaltaa. Ja kyllä ilmoitin asiasta myös poliisille, eipä mitään tapahtunut. Ja ihan normi toimistotyö 🤷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tässäkin oltiin siinä tilanteessa että miehen isä seisoo ikkunan takana tehdessäni etätöitä ja toisena hetkenä lupaa soittaa pomolleni ja hankkia potkut. Eihän tämä ole rakkautta, vaan henkistä väkivaltaa. Ja kyllä ilmoitin asiasta myös poliisille, eipä mitään tapahtunut. Ja ihan normi toimistotyö 🤷
Jaa no jos pihatonttu kerran palstaäijä omalla tontilla nököttää, niin mitä voi tehdä. Miehen isä? Juu, ei taida olla sulla nekään välit ihan kunnossa. Siinä teille analyysia pillit ja pullat🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa no jos pihatonttu kerran palstaäijä omalla tontilla nököttää, niin mitä voi tehdä. Miehen isä? Juu, ei taida olla sulla nekään välit ihan kunnossa. Siinä teille analyysia pillit ja pullat🥱
Pitäisikö kaikkiin huru-ukkoihin olla välit kunnossa? Ei ollut omalla tontilla vaan ihan minun tontilla.
- Anonyymi
Palstaäijä meinaa elää siivellä selkeesti. Eipä kanna pitkälle tuollana. En olekkaan aikasemmin kuullu kuka lopettais työt kaivatun takia. Harva se haluaa tänä päivänä ketään elättää makaamaan loista sohvalle.
- AnonyymiUUSI
Luovuin töistä, koska alunperin oli virhe edes mennä samaan työpaikkaan kuin hän oli. Luulin, että sen työpaikan avulla saisin työkokemuksia ja eikä minun edes pitäny loppu elämää siellä olla töissä vaan "tuurata" toista ihmistä, mutta lopetin ja minun tilalle meni joku muu "tuuraa".
Hän ei tykänny kun menin samaan paikkaan, vaikka kun kysyin ennen ku menin sinne että onko se hänelle sopivaa ja voimmeko me olla myös työkaverit.
Hän väitti, että sopii.
Koko sen ajan ku olin siellä töissä niin vaikka olin uusi talossa kukaan ei kertonut miten tehdä työtä, ei edes Hän voinut kertoa.
Ei vaikka ennenku menin töihin Hän lupasi kertoa mulle miten siellä työt tehdään.
Hänestä paljastui uusia piirteitä eikä tykänny jos minua neuvottiin tai kehuttiin.
Hän ei puolustanut minua.
Olin väärässä hänen suhteensa ja Luulin että kunnon työn avulla kelpaan hänelle.
Ei mitään merkitystä ollut.
Uskoin kun hän väitti, että olen tärkeä ja arvokas ja paras ihminen ja hän välittää minusta ja rakastaa minua. Olin vain hölmö. Hän sanoi ne vain jotta en ottaisi ketään toista. Hän ei halua että saan ketään ja sen olen tajunnut. Tuhlasin elämääni häneen aivan turhaan. - AnonyymiUUSI
Pidä vaan pintas nainen. Osa miehistä sikoja 🤍😘
- AnonyymiUUSI
Sen työn ei pitänyt kestää kuin kesäloma kauden ja sen ajan kun vakituinen oli lomalla, joten kuitenki ku vakituinen olis tullu takaa töihin minun työt olis loppunu.
Mieluummin nautin nyt kesälomasta ja etsin syksyllä jotain muuta työtä ja pidän heinäkuun ansaitun loman.
Kesän ajan teen jotain muuta... teen kesäkuun teen töitä josta en palkkaa saa mutta ainakaan ei tarvi häntä nähdä.
Syksyksi minulle on jo ihan muuta työtä tiedossa, joten en edes voisi heinäkuussa mennä töihin ku oon jo luvannut elokuussa mennä muualle töihin.
Olisi vaan ollut kivaa tienata kesäkuussa ja heinäkuussa ylimääräinen rahaa jotta olisin päässyt joskus matkalle.
Olisin kesäkuussa tehnyt pitkiä päiviä tulevaisuutta varten ja eipä tarvi enää haaveilla että lähdemme yhdessä lomalle tai yhtään mitään.
Se olis ollut yllätys hänelle, että hän olisi päässyt matkalle... En kerro enää.
Maksan mielummin jonkun toisen loman kuin hänen. - AnonyymiUUSI
Sen työn takia minkä lopetin. Jouduin sitten suostuu, että menen töihin missä palkka on paljon huonompi, koska työnantajalla oli etu. Joko otan työn tai tulot lähtee. Mieluummin huonommalla palkalla teen syksyllä töitä kun olisin joutunut kesän ajan olemaan töissä jossa on paha olla.
Työantaja antoi minun lopettaa, koska en pystyny olemaan iloinen töissä ja eikä itkeväinen ja sellainen joka itkee töissä kun toinen kohtelee huonosti paranna muitten työntekijöiden työmotivaatiota.
Ennenku menin töihin. Me tultiin toimeen ja nähtiin todella usein.
Käytin minun paha oloa tekosyynä että pääsin pois töistä.
Kunpa olisin tiennyt totuuden jo aikaisemmin. Kukaan jotka tiesivät että hänellä on jo toinen eivät yksikään kertonut.
Sain nähdä ominsilmin.
Ei se mitään.
Löydän jonkun joka oikeasti minua rakastaa eikö käytä vain leikkikaluna.
Pahinta tässä on, että hänen uusi ei tiedä että hänen nykyinen meinasi tulla minun luo ja mennä erään ihmisen luo häntä pettämään.
Sen kestän, että minua sattuu, mutta minun avulla ei hankita alibia...
Yritti valehdella nykyiselle että tulee minun luo, vaikka oikeasti hän oli menossa toisen luo!- AnonyymiUUSI
Olisiko käynti työterveydessä auttanut? Ottanut sairaslomaa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962082Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121929Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2491404Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.811041Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402938Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39808- 56779
- 75750
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70724