Olisin valmis vastaamaan vaikka nyt.
Juuri sinulle
22
398
Vastaukset
- Anonyymi
Laita tunniste.
- Anonyymi
Jotain tunnistetta.
- Anonyymi
Vastaamaan kenelle ja mitä ja miksi eikö kysymättömään kysymykseen ole turha edes vastata ja mulle on ainakin opetettu jos vastauksia haluaa pitää osata kysyä oikeita kysymyksiä sanonta ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä riippuu aina kenen näkökulmasta asiaa milläkin hetkellä katsoo jonkun mielestä on tyhmä kysymys kun kysyy montako astetta on täysi ympyrä joku toinen taas kysyy siksi ettei tiedä itse vastausta
- Anonyymi
En voi laittaa enää viestiä.
- Anonyymi
Voithan. Luuri käteen ja näpyttelemään.
- Anonyymi
Eikai nyt yöllä mitään lähetellä.
- Anonyymi
Se on kiellettyä!
- Anonyymi
Vastaisin mäkin jos mies laittaisi jotain...
- Anonyymi
Niin siis kuka olikaan vastaajan asemassa? T nuorempi yli-utelias internetissä
- Anonyymi
Vastaa ensin siihen edelliseen viestiin.
- Anonyymi
30 päivän kuluessa vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
30 päivän kuluessa vai?
Lähes kolme viikkoa jo mennyt!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähes kolme viikkoa jo mennyt!
Jos hän vastaa ja katuu sitten? Anytime again
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän vastaa ja katuu sitten? Anytime again
Onhan se parempi vastata myöhään kuin ei milloinkaan.
- Anonyymi
Kuka kenelle
- Anonyymi
Siinä se ongelman ydin onkin. Kumpikin vastaisi kyllä, mutta ei halua lähettää viestiä. 1-0, ylpeys voitti.
- Anonyymi
En teistä tiedä, mutta jos on yrittänyt jutella toisen kanssa, niin ei kyllä mitenkään tule enää laitettu viestiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En teistä tiedä, mutta jos on yrittänyt jutella toisen kanssa, niin ei kyllä mitenkään tule enää laitettu viestiä.
Niinpä. Seuraavaksi yritän lähettää hyvän joulun toivotukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Seuraavaksi yritän lähettää hyvän joulun toivotukset.
En vastaisi sellaiseen ellei tärkeimmistä asioista puhuta, kun mun puhe loppuu, niin se myös loppuu, totaalisesti 🙄
- Anonyymi
ei miestä enää ikinä hyi helvetti
- Anonyymi
No ei kai sentää niin huonoa makua voi jäädä vai miten gubbe esim sinä tykkäät liioitella jopa keksiä koko jutun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962082Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121929Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2491404Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.811041Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402938Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39808- 56779
- 75750
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70724