Tämä on varmaankin väärä palsta tälle kysymykselle, mutta ehkä vastaukset ovat asiallisempia.
Kun rakastelen mieheni kanssa ja olen päällä, kuuluu joskus voimakas ”kolina”. Aivan kuin penis hakkaisi johonkin. Kipua se ei aiheuta. Ääni tulee ”jostain sisältäpäin”. Onko kenelläkään vastaavanlaisesta kokemusta? Mikä mahtaa aiheuttaa äänen ja onko se vaarallista? Ajattelen lähinnä kohtua jne.
Kolisee!
5
645
Vastaukset
- sinulle
ennen yhdyntää ottaa ne Geisha-pallot pois!
- Nainen23v.
Mulla joskus itselle kuuluu sellaista pientä lonksumista, mutta ei ole häirinnyt.. enkä tiedä, kuuleeko mieheni sitä ollenkaan. Olen ajatellut, että voisko silloin penis osua vaikka kohdun kaulaan tai sitten johonkin luuhun tai muuhun kovempaan kohtaan. Muuta selitystä en osaa sille keksiä. Voisko se sulla olla jotenkin samanlaista? Hankala sanoa, kun ei oo ite "kuulemassa":) Jos asia vaivaa, kannattaa varmaan kysyä lääkäriltä, ettei oo mistään vakavammasta kyse.
Ja edelliselle kirjoittajalle, että mä en ainakaan käytä geishapalloja.. jos ei oo asiallista sanottavaa, oiskohan viisaampaa jättää sanomatta typeryydetkin. Tyhmyytesi vain näytit! - ajoittain
Sama vaiva toisinaan..Mulla voimakkaasti taaksepäin kallistunu kohtu ja taitaa jo hiven olla retkahtanu alaspäinkii.Selkeesti yhdynnässä klonksuu,ja se on kohdun kaula mikä vatkaa eestaas.Toisilla kohtu ja kohdunkaula sen verran ylhäällä ettei ota es kii.Mut klonksutaan me sit senkii eestä ;)
- kauhujuttuja
Pelottais koko homma...
- Anonyymi
Metsän myynti Thaimaa katselee 👮 nurkan kautta seuraavaa pesupallo kolisee missä?
Sokean kirjoituksen turvin nähtävä seurakunta mutta mutta jatkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764